2020-12-20, 13:40
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Förstår helt hypen kring konsolen och att man vill lägga vantarna på en så snart som möjligt. Hade en förbokning sedan ett år tillbaks och efter vad man läste lät det som att det skulle dröja fram till sommaren innan man fick ett exemplar. Övervägde t.o.m att köpa ett via tradera och avboka, dock fick jag ett mail häromdagen att min beställning fanns för upphämtning på webhallen.

Men nu med facit i hand efter att ha testat konsolen och spelat igenom två spel (Miles morales & Demons Souls) så undrar jag för mig själv varför jag egentligen kände sådan "stress" att jag MÅSTE ha en konsoll, för nu finns det egentligen inget särskilt att göra ändå eftersom det kommer dröja tills det finns ett helt bibliotek med schyssta titlar att spela. Summa summarum, ha is i magen!

Astro's Playroom?

PS+ Collection?

Det kommer mera snart. Ratchet and Clank, God of War Ragnarök, Horizon Forbidden West, Gran Turismo 7.... Greatness awaits.
Citera
2020-12-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Astro's Playroom?

PS+ Collection?

Det kommer mera snart. Ratchet and Clank, God of War Ragnarök, Horizon Forbidden West, Gran Turismo 7.... Greatness awaits.

Ja absolut! Men Astros Playroom spelade man igenom på under 2h, PS+ Collection har åtminstone jag sjölv redan spelat igenom 90% utav titlarna på PS4 sedan tidigare och ja det är väldigt många bra titlar påväg men änsålänge är hela PS5 store fylld med preorders så min poäng är att det inte finns så mycket att spela just nu och man behöver inte känna att man går miste om så mycket med att inte ha en konsol i knät i dagsläget
Citera
2020-12-20, 13:59
Medlem
Priestcheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Vilket dåligt kundbemötande

mvh

Inget är väl värre än Webhallen. En polare beställde i Maj. Han kommer inte få något i år
Citera
2020-12-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priestcheese
Inget är väl värre än Webhallen. En polare beställde i Maj. Han kommer inte få något i år

Fyfan hahah Det där borde vara olagligt, tills vidare håller jag mig till PC

mvh
Citera
2020-12-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priestcheese

Ja, jag bokade min första april där, har inte en susning om när den kommer heller.
Citera
2020-12-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Ja absolut! Men Astros Playroom spelade man igenom på under 2h, PS+ Collection har åtminstone jag sjölv redan spelat igenom 90% utav titlarna på PS4 sedan tidigare och ja det är väldigt många bra titlar påväg men änsålänge är hela PS5 store fylld med preorders så min poäng är att det inte finns så mycket att spela just nu och man behöver inte känna att man går miste om så mycket med att inte ha en konsol i knät i dagsläget

Det är det här jag tröstar mig med för stunden också, så väntan känns lättare.
Citera
2020-12-20, 16:09
Medlem
Fick just mail att min ps5 som jag beställde från CDON 9 december har postats, någon annan som beställde då?
Citera
2020-12-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sektman
Fick just mail att min ps5 som jag beställde från CDON 9 december har postats, någon annan som beställde då?
Jag fick också ett mail om det precis nu, hur kan det stämma :O
Citera
2020-12-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Jag fick också ett mail om det precis nu, hur kan det stämma :O

Haha, blev rätt så förvånad, var ju inställd på att få den i februari. De fick väl in dem tidigare än väntat. Trevlig julklapp 🙂
Citera
2020-12-20, 18:21
Medlem
slemwalkers avatar
Det är bara att hålla tummarna. Min skall också vara postad ifrån cdon. Jag beställde för några dagar sedan bara.
Citera
2020-12-20, 18:57
Medlem
Loveflowers avatar
Jag har också beställt från Cdon. Står att min packas. Fått info i postnord appen. den borde vara framme senast tisdag/onsdag va?
Citera
2020-12-20, 21:21
Medlem
Hej. Jag har min kompis konto inloggat på mitt ps4, då får jag tillgång till hans spel och så plus. Men, nu när jag får mitt ps5 (förhoppningvis imon) kommer han konto hänga med över till ps5? Eller måste man logga in igen eller har jag fortfarande tillgång till hans ps plus? Anledningen varför han inte bara kan komma och logga in är för hans familj är jövligt rädda för corona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in