2020-12-21, 14:35
  #8113
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Tack för bild. Det finns bildtext. Lite svårt att se, men FF skriver väl att han själv ligger på kökssoffan..
Nej det står att han fick en gubbe på besök . Mannen ser väldigt hemvan ut , om det nu är J och skulle första dejten .
Svårt att se på Lamottes bild hur han riktigt ser ut , men jag tror att det är så hans profil ser ut , rak markerad näsa , lång , halvblond .

Edit .. trist men såg nu att det är en Martin taggad på bilden , så kan vara han som sitter i fönstret . Eller så är Martin någon av dem som det är framdukat till .
__________________
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-21 kl. 14:52.
Citera
2020-12-21, 15:09
  #8114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om Oskar, är det någon polare till FF?

https://samnytt.se/c-ordforande-atalad-i-barnsexharva-pappas-flicka-ska-utnyttja-som-jag-vill/

Barnprostitution. Jättefräscht.

Både Oskaj och Fjedjik är högt upp i hierarkin. De känner säkert varandra utanför Centern.

Jag upplever medias analys av Federleygate som oerhört lam och ointressant, måste jag säga.

Jag skulle vilja fråga Lööf om Federley.

Varför är din topboy totalt vrickad? Hur länge har du vetat det? Osv osv
Citera
2020-12-21, 15:12
  #8115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
För övrigt: Kan någon förklara för mig hur man kan avgå från alla sina uppdrag för Centerpartiet och samtidigt vara sjukskriven från sitt uppdrag för Centerpartiet i EU-parlamentet? Är det överhuvudtaget möjligt?

Antingen har man väl avgått eller så är man sjukskriven? Man kan ju inte både sluta på ett jobb och vara sjukskriven från ett jobb samtidigt. Det är bluff och båg.

Centerpartiet kommer inte "ta tillbaka honom" den 1 februari. Han har aldrig lämnat, bara fått en sjukvikarie.

Eller har han sjukskrivit sig under någon form av uppsägningstid? Vad har egentligen skett? Sägs en sak, medan något annat görs?

Han har officiellt = i media meddelat att han avgått från sina politiska uppdrag. Dessa uppdrag fungerar inte som fast anställningar. FF bör meddela skriftligt att han avgår och C bör meddela vilka som träder in på uppdragen i hans ställe. Han kan vara sjukskriven på svenska FK men behöver inte vara det. Hans ersättare i EU (Emma Wiesner) är inte "sjukvikare" utan ska anmälas som ordinarie ledamot.
Citera
2020-12-21, 16:56
  #8116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Han har officiellt = i media meddelat att han avgått från sina politiska uppdrag. Dessa uppdrag fungerar inte som fast anställningar. FF bör meddela skriftligt att han avgår och C bör meddela vilka som träder in på uppdragen i hans ställe. Han kan vara sjukskriven på svenska FK men behöver inte vara det. Hans ersättare i EU (Emma Wiesner) är inte "sjukvikare" utan ska anmälas som ordinarie ledamot.

Vet du om detta har gjorts? Har han sagt upp sig rent pappersmässigt? Har Emma Wiesner blivit ordinarie ledamot?
Citera
2020-12-21, 17:48
  #8117
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Vet du om detta har gjorts? Har han sagt upp sig rent pappersmässigt? Har Emma Wiesner blivit ordinarie ledamot?
På Wikipedia står det att han Var ...
men de har ändrat om på deras hemsida va ? För att man inte ska kunna se om han är kvar eller inte . 🤔Det står lite luddigt tycker jag .. att Emma beräknas ta över i jan / feb . På deras hemsida står ju fortfarande vad hon vill göra Om hon hamnar i den rollen .
__________________
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-21 kl. 17:54.
Citera
2020-12-21, 17:53
  #8118
Medlem
FF står idag måndagen 21 december 2020 kvar som EU-parlamentariker på Centerpartiets egen sida


"Europaparlamentariker
I Europaparlamentet representeras Centerpartiet av Fredrick Federley och Abir Al-Sahlani under mandatperioden 2019-2024."
https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker

Tyvärr kan jag inte hitta C-ledningen
Citera
2020-12-21, 18:01
  #8119
Bannlyst
https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker/partistyrelse


Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
FF står idag måndagen 21 december 2020 kvar som EU-parlamentariker på Centerpartiets egen sida


"Europaparlamentariker
I Europaparlamentet representeras Centerpartiet av Fredrick Federley och Abir Al-Sahlani under mandatperioden 2019-2024."
https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker

Tyvärr kan jag inte hitta C-ledningen
Citera
2020-12-21, 18:03
  #8120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
FF står idag måndagen 21 december 2020 kvar som EU-parlamentariker på Centerpartiets egen sida


"Europaparlamentariker
I Europaparlamentet representeras Centerpartiet av Fredrick Federley och Abir Al-Sahlani under mandatperioden 2019-2024."
https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker

Tyvärr kan jag inte hitta C-ledningen


Och han återfinns inte på sidan för avgående ledamöter:

https://www.europarl.europa.eu/meps/sv/incoming-outgoing/outgoing

Hans ersättare fanns ingenstans på den plattformen alls när jag sökte.
__________________
Senast redigerad av Loqita 2020-12-21 kl. 18:05.
Citera
2020-12-21, 18:26
  #8121
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Bilden ligger visst fortfarande uppe på hans gårdskonto, från 22 augusti:

https://www.instagram.com/p/CEMg9C_pvb_/
'
Det är märkligt att dom har skyddsutrustning i barnstorlek för så många som för tre barn.
Det verkar nästan planerat med inköp av dessa overaller och huvor för att dom visste att dom skulle kunna locka barn med bland annat biskola.
I annat fall har väl inte två vuxna "karlar" overaller i barnstorlek bara sådär hipp som happ.
Citera
2020-12-21, 18:39
  #8122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
'
Det är märkligt att dom har skyddsutrustning i barnstorlek för så många som för tre barn.

Det verkar nästan planerat med inköp av dessa overaller och huvor för att dom visste att dom skulle kunna locka barn med bland annat biskola.

I annat fall har väl inte två vuxna "karlar" overaller i barnstorlek bara sådär hipp som happ.

Tack för fin analys, i en tråd som allt för ofta ballar ur. Många OT-inlägg har det varit..

Visst är det ett udda koncept. Biskola för barn är knappast nåt man råddar ihop på en dag.

Vem fan har biodlardräkter för barn?

Alltihop känns krystat och konceptet är extremt märkligt, med tanke på sambons brott.

Är det nåt som INTE ska finnas på gården är det barngrupper, som dessutom är maskerade, tillsammans med maskerade vuxna.

Det är nåt med Federleys biskola som ger mig grymt dåliga vibbar.

Som sagt var.. Är Federley inte pedofil, jobbar han hårt för att verka vara det.
Citera
2020-12-21, 18:49
  #8123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Och han återfinns inte på sidan för avgående ledamöter:

https://www.europarl.europa.eu/meps/sv/incoming-outgoing/outgoing

Hans ersättare fanns ingenstans på den plattformen alls när jag sökte.


Nej, FFs ersättare i EU finns bara med i Valmyndighetens redovisning över valda ledamöter och ersättare till EU. Det tycks alltså som att FF fortfarande är EU-parlamentariker och det är bara i svenska media C har meddelat att Weisner ska ersätta honom. Men datum, som Försäkringskassan är så noga med annars, verkar C inte tycka vara så viktiga.

Det verkar som om det är en del förmåner han måste tjäna in genom en svensk "sjukskrivning". Verkar som om han bara anmält sin frånvaro och inte sin aväng.
Citera
2020-12-21, 19:02
  #8124
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
'
Det är märkligt att dom har skyddsutrustning i barnstorlek för så många som för tre barn.
Det verkar nästan planerat med inköp av dessa overaller och huvor för att dom visste att dom skulle kunna locka barn med bland annat biskola.
I annat fall har väl inte två vuxna "karlar" overaller i barnstorlek bara sådär hipp som happ.

Bra observation. Skulle vilja veta vilka de tre vuxna på bilden är. Plus vem som tar fotot. Jag är nämligen helt säker på att en av dem är pedofilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in