Citat:
Ursprungligen postat av
OnkelDoffe
'
Det är märkligt att dom har skyddsutrustning i barnstorlek för så många som för tre barn.
Det verkar nästan planerat med inköp av dessa overaller och huvor för att dom visste att dom skulle kunna locka barn med bland annat biskola.
I annat fall har väl inte två vuxna "karlar" overaller i barnstorlek bara sådär hipp som happ.
Tack för fin analys, i en tråd som allt för ofta ballar ur. Många OT-inlägg har det varit..
Visst är det ett udda koncept. Biskola för barn är knappast nåt man råddar ihop på en dag.
Vem fan har biodlardräkter för barn?
Alltihop känns krystat och konceptet är extremt märkligt, med tanke på sambons brott.
Är det nåt som INTE ska finnas på gården är det barngrupper, som dessutom är maskerade, tillsammans med maskerade vuxna.
Det är nåt med Federleys biskola som ger mig grymt dåliga vibbar.
Som sagt var.. Är Federley inte pedofil, jobbar han hårt för att verka vara det.