Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
På midsommardagen så skriver han om att gårdagen var så fantastisk . Även om den började och slutade bra , så borde känslan av panikångest vara den som är kvar dagen efter .
Fasaden är viktigast av allt. Det har man ju förstått. FF är fåfäng och falsk. Klart han fejkar lycka på sociala medier.
Lööf är likadan. Federleys totalkollaps lämnade inte ett spår på hennes Instagramsida.
Hela historien dryper av dåligt omdöme.
FF gör fel på så många nivåer att man baxnar.
Starta barngrupp medan man har en grov pedofil i sitt hem.. Vad fan ska man säga?
FF är inte klok någonstans.