2020-12-21, 12:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Så är det.

Jag tycker den här frågan är seriös. Vilka var det som fanns där när "Bi-skolan" hölls? Var pedofilen där?Var det övernattningar?

Det här omkullkastar ju hela Fredricks försäkran om att han aldrig låtit pedofilen vara nära barn. Ljög han bara? Klart att han ljög.

Jag tycker detta är allvarligt.

Varför följer inte gammelmedia upp den tråden, den är ju så uppenbar.

Har Stoppa Pressarna uppmärksammat det här?

Det måste väl vara Fredricks förbannade skyldighet att på ett synnerligen trovärdigt sätt redovisa vilka vuxna som är med på bilden som ligger på Instagram?

Jag tycker inte att det här är en liten parentes.

Han har inte sagt att peddot inte har träffat barn , han har sagt att peddot har träffat sitt barn några ggr men att han aldrig har utsatt henne för fara .
Citera
2020-12-21, 12:14
Medlem
Citat:
Så är det.

Jag tycker den här frågan är seriös. Vilka var det som fanns där när "Bi-skolan" hölls? Var pedofilen där?Var det övernattningar?

Det här omkullkastar ju hela Fredricks försäkran om att han aldrig låtit pedofilen vara nära barn. Ljög han bara? Klart att han ljög.

Det måste väl vara Fredricks förbannade skyldighet att på ett synnerligen trovärdigt sätt redovisa vilka vuxna som är med på bilden som ligger på Instagram?

Hela situationen är jävligt allvarlig.
FF har sagt att dottern var trygg. Jaha, och de andra barnen FF drog hem, var de trygga?

FF är skyldig att lägga alla kort på bordet.

Jag tror att polisen gräver i detta.

Det kommer mer.
Citera
2020-12-21, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabbaJagga
Är det någon mer än jag som tycker att allt gått väldigt fort. Från att lära känna varandra till att flytta ihop osv?

Kan man lungt säga verkar vara ett ensamt folk bögar/peddosar och så undrar dom varför med tanke på deras beteenden
Citera
2020-12-21, 12:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Så är det.

Det står tidigare i tråden om bi-skolan .. tror vi fick infon från stoppa pressarna
Citera
2020-12-21, 12:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Bilden ligger visst fortfarande uppe på hans gårdskonto, från 22 augusti:

https://www.instagram.com/p/CEMg9C_pvb_/
Vem är det som ligger på fönstersoffan i köket den 9 maj? Pedofilen?
Senast redigerad av Lillamig72 2020-12-21 kl. 12:48.
Citera
2020-12-21, 13:05
Medlem
nickomyras avatar
På midsommardagen så skriver han om att gårdagen var så fantastisk . Även om den började och slutade bra , så borde känslan av panikångest vara den som är kvar dagen efter .
Citera
2020-12-21, 13:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Ja det likar ju han på bilden på lamottes sida ...skulle kunna vara J A.
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-21 kl. 13:16.
Citera
2020-12-21, 13:17
Medlem
Citat:

Fel bild? Du har postat bild på bigruppen.
Citera
2020-12-21, 13:20
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Fel bild? Du har postat bild på bigruppen.
Jag har inte postat någon bild. Svarade bara när jag själv varit inne på Federlays gårdskonto och såg en bild tagen den 9 maj med någon suspekt person som ligger på en soffa vid fönstret....
Men här kommer bilden.....
https://www.instagram.com/p/B_-MPYGpcuw/?igshid=1i3qmha8ar1a
Edit
Bilden är taggad med en agronom som arbetar med Federley. Men, men..
Senast redigerad av Lillamig72 2020-12-21 kl. 13:34.
Citera
2020-12-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
På midsommardagen så skriver han om att gårdagen var så fantastisk . Även om den började och slutade bra , så borde känslan av panikångest vara den som är kvar dagen efter .

Fasaden är viktigast av allt. Det har man ju förstått. FF är fåfäng och falsk. Klart han fejkar lycka på sociala medier.

Lööf är likadan. Federleys totalkollaps lämnade inte ett spår på hennes Instagramsida.

Hela historien dryper av dåligt omdöme.

FF gör fel på så många nivåer att man baxnar.

Starta barngrupp medan man har en grov pedofil i sitt hem.. Vad fan ska man säga?

FF är inte klok någonstans.
Citera
2020-12-21, 13:31
Medlem
Citat:
Jag har inte postat någon bild. Svarade bara när jag själv varit inne på Federlays gårdskonto och såg en bild tagen den 9 maj med någon suspekt person som ligger på en soffa vid fönstret....
Men här kommer bilden.....
https://www.instagram.com/p/B_-MPYGpcuw/?igshid=1i3qmha8ar1a

Tack för bild. Det finns bildtext. Lite svårt att se, men FF skriver väl att han själv ligger på kökssoffan..
Citera
2020-12-21, 13:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Om Oskar, är det någon polare till FF?
Citat:
Det stormar kring Centerpartiet efter att pedofilavslöjanden avlöser varandra. Nu kan Samhällsnytt berätta mer om 44-årige centertoppen Oskar Åsberg som väntar dom i en barnsexhärva i Stockholm. Åsberg som har minderåriga barn ska ha köpt sex av en 16-årig ficka som han kallar för ”pappas flicka” och ”ska utnyttja som jag vill”.
https://samnytt.se/c-ordforande-atalad-i-barnsexharva-pappas-flicka-ska-utnyttja-som-jag-vill/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in