2020-12-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur vet ni att han är på Säter nu ? Jag har helt missat att det har stått nånstans.

I så dåligt skick verkade han ju inte .. och skulle han ha fått sådan grym ångest så är det ju för att han vet att han gjort något jävligt fel som de kommer få fram .

FF har såklart inte gått ut med vårdinfo. Och hans eventuella inläggning är ju sekretessbelagd.

FF har nog ångest för mer än det som framkommit offentligt. Det är nog mkt mer än sambons historik som skaver.

Vi åskådare ser väl 5% av alla problem.
Citera
2020-12-19, 20:21
Medlem
nickomyras avatar
Enligt deras lilla bygrupp så verkar det som att ” alla ” där vet vem det är i byn som har larmat soc eller media och blir kallad ond av FF:s mor .

Undrar hur de i byn fick reda för första början att det var en Pedofil som hängde hemma hos FF ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-19 kl. 20:23.
Citera
2020-12-19, 20:29
Medlem
stortans avatar
Citat:
Enligt deras lilla bygrupp så verkar det som att ” alla ” där vet vem det är i byn som har larmat soc eller media och blir kallad ond av FF:s mor .

Undrar hur de i byn fick reda för första början att det var en Pedofil som hängde hemma hos FF ?

FF:s mor låter som en sann Centerpartist. Ingen tanke på barnen där alltså.
Citera
2020-12-19, 20:48
Medlem
Citat:

Det är hursomhelst utomstående som larmat och knuffat på situationen. Det var inte Fredrik Federley som tryckte på bromsen. Karln verkar ha tappat allt vuxet omdöme. Bra att han lämnar sina uppdrag.
Citera
2020-12-19, 21:04
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Federley har ju berättat i intervjuer hur han kunde komma hem ensam från skolan och upptäcka att det satt en kompis till honom och grät i hans mammas knä. Detta hände tydligen flera gånger.

I ljuset av det som framkommit den senaste tiden undrar man ju verkligen vad detta var frågan om egentligen!?
Citera
2020-12-20, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf96
Ja, då är du blockad. Verkar vara många som blir det nu.

Runar sörgaard har lagt ut på sin facebook-sida att han blev blockad av Annie Lööf

Så, Runar också. Undrar vad han skrev....
Citera
2020-12-20, 01:00
Bannlyst
Du menar att FF ärvt någon slags "egenskap" av sina föräldrar?

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Federley har ju berättat i intervjuer hur han kunde komma hem ensam från skolan och upptäcka att det satt en kompis till honom och grät i hans mammas knä. Detta hände tydligen flera gånger.

I ljuset av det som framkommit den senaste tiden undrar man ju verkligen vad detta var frågan om egentligen!?
Citera
2020-12-20, 02:56
Medlem
Borde nog inte ha skrivit mina tidigare inlägg på forumet i övrigt om detta. FF verkar ju mer insyltad än jag hade en aning om.
Citera
2020-12-20, 03:41
Medlem
[quote=Eremona2.0|74014040]
Citat:

Pedofiler kan agera dubbelt, de tänder både på barn och vuxna, konstigt nog. De skaffar ju barn, duperar vuxna partners i åratal osv.

Men att en ickepedofil kan ha ett samliv med en pedofil samtidigt som pedofilen är öppen med sin pedoläggning, är för mig obegripligt. Det bör vara extremt sällsynt.

Pga ovanstående, anser jag att FF är extremt suspekt.

Hans tolerans mot sambon är extremt suspekt.

Det är inte alls suspekt som du säger, givetvis är FF själv pedofil. Ockhams razor.
Citera
2020-12-20, 05:27
Medlem
Intressant att beskrivningen på engelsk wiki är tydligare än den svenska.

Svenska:
Citat:
Svenska Dagbladet uppgav att Federley tog timeout efter att det framkommit att en till honom närstående dömts för grova sexualbrott mot barn.

Engelska:
Citat:
He left politics on December 11, 2020 after heavy critisism for having a relationship with a man who was on parole for child rape.
Citera
2020-12-20, 08:38
Medlem
nickomyras avatar
– Du visste. Du ville ju att dina vänner skulle läsa domen. Varför då? Vad har du för vänner egentligen? Och vem är du – egentligen? https://stoppapressarna.se/svenskt/pedofiloffrets-desperata-vadjan-till-fredrick-federley
https://katerinamagasin.se/madeleines-oppna-brev-till-federley-jag-overlevde-pedofili-men-kan-inte-sjukskriva-mig-for-att-sorja -min-forlorade-barndom/
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-20 kl. 09:12.
Citera
2020-12-20, 11:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots
Du menar att FF ärvt någon slags "egenskap" av sina föräldrar?

Vet inte. Tyckte bara att det lät suspekt i skenet av vad som framkommit den senaste tiden. Föräldrarna verkar ju enligt uppgifter också vara synnerligen välvilligt inställda till pedofilen även efter avslöjandet.

Sammantaget så hävdar jag att det inte står helt rätt till med den familjen.

Hur blev F Federley som han blev? Toppolitiker i EU om dagarna och smygande depraverad pedofilälskare om nätterna.

Någonstans har något gått snett. Allt det här har inte kommit från ingenstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in