2021-04-10, 00:05
  #9241
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Yepp.
Hans patologiska förnekelse och lögn.
Människan är sjuk.
SJUK som i, s j u k.

Jan Guillou sa en klok sak;
Har du klampat i klaveret, stå still

Federley agerar. Trampar på. Vevar.
Omgiven av väderkvarnar.
Idiot.


Förfärligt!

Han är ju helt oförmögen att se sin egen del i smeten...

Skrämmande!
Citera
2021-04-10, 08:03
  #9242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impertinent
Nu förnekar FF att han varit sambo med pedofilen. På sin facebooksida utspelar sig följande konversation där jag maskat motpartens namn.

Herregud. Nyss flyttade pedofilen in "ganska omgående" enligt FF och nu försöker han trolla bort pedofilen. Fullständigt skamlös.

Inte förvånande. Narcissister ljuger 24/7. De kan ljuga om vad som helst när som helst. De har en helt egen, egostyrd moral.

Och man undrar hur Lööf funkar. Hon måste ha vetat hur störd FF är. Hon har känt honom i åratal..

I augusti var pedofilen allt FF hade, enligt FF (också det en lögn) och var den enda person som kunde trösta FF när han fick veta vad pedofilen gjort (!).

Ni hör ju hur jävla sjukt han resonerar.

Men pedofilen var inte sambo inte...

I teve sa FF för övrigt att han "fick veta" av media.. I november, eller?

Han motsäger sig själv hela tiden. Också typiskt för narcissister. Detta är en medveten strategi.

Han strösslar lögner och spretiga påståenden runt sig och efter ett halvår vet ingen vad som stämmer..

Tegnell är ett annat bra exempel på detta. Han har sagt det han sagt, om det är bra för honom. Annars har han inte sagt det, men visar det sig att han borde sagt det, sa han det, men med andra ord.. Osv.

Jag förmodar att FF är likadan.

Sanningen är till för idioter..
__________________
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-04-10 kl. 08:15.
Citera
2021-04-10, 16:22
  #9243
Medlem
Då denna tråd är 700 sidor skulle någon kunna göra mig en tjänst och länka till pedofilen, vem är han?
Citera
2021-04-10, 17:05
  #9244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Då denna tråd är 700 sidor skulle någon kunna göra mig en tjänst och länka till pedofilen, vem är han?

Dömd som Jonas Lind, anställd på Sjöfartsverket i Norrköping. Brott begånget i hemmet i Linköping samt på arbetsplatsen i Norrköping.

Bytt namn till Jonas Love Emanuel Almqvist i fängelset. Skriven i Örebro efter frisläppandet och när han flyttade in hos Federley i Björbo. Född 1978.

Verkar numera inte gå att hitta på de vanliga ställena.
Citera
2021-04-10, 17:13
  #9245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beppe-W
Dömd som Jonas Lind, anställd på Sjöfartsverket i Norrköping. Brott begånget i hemmet i Linköping samt på arbetsplatsen i Norrköping.

Bytt namn till Jonas Love Emanuel Almqvist i fängelset. Skriven i Örebro efter frisläppandet och när han flyttade in hos Federley i Björbo. Född 1978.

Verkar numera inte gå att hitta på de vanliga ställena.

Tack !
Citera
2021-04-10, 18:02
  #9246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Då denna tråd är 700 sidor skulle någon kunna göra mig en tjänst och länka till pedofilen, vem är han?

Dömdes för 22 våldtäkter. Offer: nioåring och sexåring i hans eget hushåll. Våldtäkter filmades och filmerna skickades till en pedopolare.

Detta är mannen som Federley inte lyckades kasta ut. Federley visste från början att mannen suttit inne, men sket i detaljerna, om man ska tro honom..

Det är en kallt kalkylerande, grov pedofil Federley bott med, bland en massa barn.

I ungefär ett halvår har Federley ljugit och slingrat sig och bränt allt förtroende.
Citera
2021-04-10, 19:04
  #9247
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Herregud. Nyss flyttade pedofilen in "ganska omgående" enligt FF och nu försöker han trolla bort pedofilen. Fullständigt skamlös.

Inte förvånande. Narcissister ljuger 24/7. De kan ljuga om vad som helst när som helst. De har en helt egen, egostyrd moral.

Och man undrar hur Lööf funkar. Hon måste ha vetat hur störd FF är. Hon har känt honom i åratal..

I augusti var pedofilen allt FF hade, enligt FF (också det en lögn) och var den enda person som kunde trösta FF när han fick veta vad pedofilen gjort (!).

Ni hör ju hur jävla sjukt han resonerar.

Men pedofilen var inte sambo inte...

I teve sa FF för övrigt att han "fick veta" av media.. I november, eller?

Han motsäger sig själv hela tiden. Också typiskt för narcissister. Detta är en medveten strategi.

Han strösslar lögner och spretiga påståenden runt sig och efter ett halvår vet ingen vad som stämmer..

Tegnell är ett annat bra exempel på detta. Han har sagt det han sagt, om det är bra för honom. Annars har han inte sagt det, men visar det sig att han borde sagt det, sa han det, men med andra ord.. Osv.

Jag förmodar att FF är likadan.

Sanningen är till för idioter..

Ha ha ha nu försöker han alltså ändra i historien och påstå att han aldrig bott med pedofilen?

Pedofilen kanske inte har existerat alls? Han kanske bara var en sagofigur, påhittad av elaka nazister?Eller vad blir ditt nästa häpnadsväckande påstående Federley?

Jisses, Federley har har verkligen tappat det. Att bli bortkopplad från den jublande offentligheten verkar ha en direkt påverkan på hans psyke.

Jag tror seriöst att han håller på att bli sjuk i huvudet.
Citera
2021-04-10, 19:37
  #9248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Dömdes för 22 våldtäkter. Offer: nioåring och sexåring i hans eget hushåll. Våldtäkter filmades och filmerna skickades till en pedopolare.

Detta är mannen som Federley inte lyckades kasta ut. Federley visste från början att mannen suttit inne, men sket i detaljerna, om man ska tro honom..

Det är en kallt kalkylerande, grov pedofil Federley bott med, bland en massa barn.

I ungefär ett halvår har Federley ljugit och slingrat sig och bränt allt förtroende.

22 fucking våldtäkter alltså.

Kul att han är ute på fri fot igen då, bara att sätta igång och våldta igen
Citera
2021-04-10, 19:44
  #9249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ha ha ha nu försöker han alltså ändra i historien och påstå att han aldrig bott med pedofilen?

Pedofilen kanske inte har existerat alls? Han kanske bara var en sagofigur, påhittad av elaka nazister?Eller vad blir ditt nästa häpnadsväckande påstående Federley?

Jisses, Federley har har verkligen tappat det. Att bli bortkopplad från den jublande offentligheten verkar ha en direkt påverkan på hans psyke.

Jag tror seriöst att han håller på att bli sjuk i huvudet.

Federley har tappat det totalt. Han uppvisar ett typiskt narcissistbeteende. En narcissist som blir tagen på bar gärning, beter sig såhär.

Lögner, halvlögner och rappakalja blandas huller om buller, utan logik och skam.

I flera månader har hans samborelation diskuterats, men den fanns inte ens, enligt Federley, som tidigare sagt att pedofilen flyttade in etc.

Det vi ser är demaskering. Narcissistens mask faller. Under den finns galenskap och en total brist på moral och verklighetskontakt.

Federley har varit knäpp i huvudet länge. Det är jag säker på. Men nu får allmänheten se..
__________________
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-04-10 kl. 19:49.
Citera
2021-04-10, 19:48
  #9250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
22 fucking våldtäkter alltså.

Kul att han är ute på fri fot igen då, bara att sätta igång och våldta igen

6 år satt han, efter 22 barnvåldtäkter.
Svensk rättvisa är otroligt patetisk.
Han är säkert på jakt, i detta nu...
Citera
2021-04-10, 20:03
  #9251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
6 år satt han, efter 22 barnvåldtäkter.
Svensk rättvisa är otroligt patetisk.
Han är säkert på jakt, i detta nu...

Domen var 9 års fängelse. Villkorligt frigiven efter 2/3 avtjänat straff, dvs. 6 år. Svensk straffrättspraxis. Misstänker att han också fick straffrabatt för innehavet av barnporrbilder på jobbdatorn.

Sen jagade han fatt i Federley på Grinder i sin nyfunna homosexualitet strax efter frigivning, och därefter gick det inte många månader innan han flyttade in i Björbo hos Fredrik och hans dotter och därefter höll i biodlingskurser för småpojkar och på den vägen är det ....
Citera
2021-04-11, 00:11
  #9252
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beppe-W
Domen var 9 års fängelse. Villkorligt frigiven efter 2/3 avtjänat straff, dvs. 6 år. Svensk straffrättspraxis. Misstänker att han också fick straffrabatt för innehavet av barnporrbilder på jobbdatorn.

Sen jagade han fatt i Federley på Grinder i sin nyfunna homosexualitet strax efter frigivning, och därefter gick det inte många månader innan han flyttade in i Björbo hos Fredrik och hans dotter och därefter höll i biodlingskurser för småpojkar och på den vägen är det ....
Ja, för det kan ju aldrig ha varit Federley som sökte upp Björbopedofilen i fängelset på samma sätt som han sökte upp Sture Bergwall under tiden denne satt inlåst.

Det är bara i Federleys påhittade värld som han hela tiden blir uppsökt och förförd av olika pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in