2020-12-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Och extremt allvarligt för Annie. Gör hon inget kraftfullt uttalande snart måste hennes tid vara förbi. Inte ens en bonde kan vara så traditionell att hon får fortsatt förtroende om hon är tyst.

Jag tror att det är för sent för henne och C som helhet. Hennes omdöme och partikulturen måste på djupet ifrågasättas.

Federleys pedofilskandal måste påverka C starkt negativt.

En högt uppsatt kollega som agerar som Federley, måste ha en lång jobbig historik. Tecken på skörhet, inkompetens och akut dåligt omdöme måste funnits innan 2020.

Har Lööf skyddat fler tokdårar?

Det fortfarande dåligt tryck i denna tråd, ska tilläggas.

Det var fan mer babbel om Arnaults tafsande på en mikroskopisk poesiklubb för 20 år sedan. En riktig långkörare blev det.

Pedofilkramare i Centerns toppskikt, det är inte lika intressant.

Var är alla upprörda aktivister nu?

Jag hoppas att Federleys sambo får en egen flashbacktråd.
Senast redigerad av Eremona2.0 2020-12-19 kl. 16:49.
Citera
2020-12-19, 17:46
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag tror att det är för sent för henne och C som helhet. Hennes omdöme och partikulturen måste på djupet ifrågasättas.

Federleys pedofilskandal måste påverka C starkt negativt.

En högt uppsatt kollega som agerar som Federley, måste ha en lång jobbig historik. Tecken på skörhet, inkompetens och akut dåligt omdöme måste funnits innan 2020.

Har Lööf skyddat fler tokdårar?

Det fortfarande dåligt tryck i denna tråd, ska tilläggas.

Det var fan mer babbel om Arnaults tafsande på en mikroskopisk poesiklubb för 20 år sedan. En riktig långkörare blev det.

Pedofilkramare i Centerns toppskikt, det är inte lika intressant.

Var är alla upprörda aktivister nu?

Jag hoppas att Federleys sambo får en egen flashbacktråd.
Felet är att den ligger i kändisskvaller. Jag tycker nog kändis rimmar väldigt dåligt med bondepartiet.
Lööfskan har säkerligen fler lik i garderoben, rensas dom välpolerade klackskorna ur så tror jag det väller fram.
Väntar faktiskt på att Ebba ska få sitt psykbryt o distansera sig ordentligt ifrån denne julgranskula.

Tappa kulan i golvet och du inser att där vart det tomt.
Citera
2020-12-19, 18:16
Medlem
CUF har i klartext argumenterat för att byxmyndighetsåldern ska avskaffas ➡

https://www.cuf.se/var-politik/sakpolitiska/2.-manniskan/2.6-sexualitet-och-konstillhorighet

Se följande stycke:

2.6.8 Byxmyndighet

CUF vill istället se ett dynamiskt system. Dvs en nittonåring som ligger med en trettonåring döms mildare än en fyrtioåring som ligger med en trettonåring.

Att helt avskaffa byxmyndighetsåldern är såklart vansinne.

Att Federleys pedoskandal hänger ihop med missriktad liberalism, känns ganska självklart.

CUF öppnar för pedofili.

Det är inte konstigt att Federley lockar till sig en pedofil och att det finns pedovibbar i Centern.

Federley känner nog flera personer som tillhör en pedofillobby.

Centern luktar skit.
Citera
2020-12-19, 18:18
Medlem
Citat:
Felet är att den ligger i kändisskvaller. Jag tycker nog kändis rimmar väldigt dåligt med bondepartiet.
Lööfskan har säkerligen fler lik i garderoben, rensas dom välpolerade klackskorna ur så tror jag det väller fram.
Väntar faktiskt på att Ebba ska få sitt psykbryt o distansera sig ordentligt ifrån denne julgranskula.

Tappa kulan i golvet och du inser att där vart det tomt.

Lööf sitter för djupt i skiten. Hon kan varken rädda FF eller ta avstånd.

CUF vill avskaffa byxmyndighetsåldern.

https://www.cuf.se/var-politik/sakpolitiska/2.-manniskan/2.6-sexualitet-och-konstillhorighet

Federlygate har djupa rötter.
Citera
2020-12-19, 18:19
Medlem
nickomyras avatar
Jens Ganman hälsar Annie
’ När berättade Frederick ? Minns du ? Inte det ... Tur att andra gör det då.
Citera
2020-12-19, 18:57
Medlem
getbusys avatar
Ytterligare en pedofil för C nu i Kungsbacka.
Citera
2020-12-19, 19:42
Medlem
[quote=stortan|74013741]
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Det är snart som med kantareller. Hittas en så kommer glädjen hos barnen. Pappa en till kantarell. Pappa en till.

Undra hur många det blir innan påsen rensas i Centern?

Det finns nog mer elände att undersöka.

Och jag undrar hur mkt Lööf vet om Federleys mörka sidor. De ska ju ha känt varandra länge..

Att FF överhuvudtaget tvekat inför att meddela partiet, är ju otroligt. Vilken människa.

Jag undrar åxo om Lööf visste om pedosambon innan november?

Är hon verkligen mer ärlig än FF?
Citera
2020-12-19, 19:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Men, förfan, kolla över era quote-taggar innan ni postar...

Undrar om FF accelererat sitt bruk av alkohol och psykofarmaka, eller om han dämpat det?
Citera
2020-12-19, 19:51
Medlem
nickomyras avatar
Hur och vem kom på att det var peddot som filmade peddofreddes senaste YouTubes ?

Och att han la ut det är väl rätt stört ?

Sen ger det mig rysningar att peddot som verkar vara en iskall person som blir fixerad av de han träffar är där hemma och filmar FF.
Citera
2020-12-19, 19:51
Medlem
[quote=nickomyra|74013902]
Citat:

Ja och de dömda är ju lättare att hitta . Man kan ju undra hur många det är som inte har åkt dit än.

Två av dem har sambos .. men är inte dömda för något brott .

Säg mig , varför är man tillsammans med någon som tänder på fastbundna plågade pojkar om man själv är en trind man ? Vill man inte att den man är ihop med tänder på en ?

Pedofiler kan agera dubbelt, de tänder både på barn och vuxna, konstigt nog. De skaffar ju barn, duperar vuxna partners i åratal osv.

Men att en ickepedofil kan ha ett samliv med en pedofil samtidigt som pedofilen är öppen med sin pedoläggning, är för mig obegripligt. Det bör vara extremt sällsynt.

Pga ovanstående, anser jag att FF är extremt suspekt.

Hans tolerans mot sambon är extremt suspekt.
Citera
2020-12-19, 20:03
Medlem
nickomyras avatar
Hur vet ni att han är på Säter nu ? Jag har helt missat att det har stått nånstans .
I så dåligt skick verkade han ju inte .. och skulle han ha fått sådan grym ångest så är det ju för att han vet att han gjort något jävligt fel som de kommer få fram .
Citera
2020-12-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur och vem kom på att det var peddot som filmade peddofreddes senaste YouTubes ?

Och att han la ut det är väl rätt stört ?

Sen ger det mig rysningar att peddot som verkar vara en iskall person som blir fixerad av de han träffar är där hemma och filmar FF.

Det var riktigt stört. Federleys oförmåga att distansera sig är verkligen anmärkningsvärd.

Det ger åxo mig rysningar.

Alla pedofiler är empatistörda men detta verkar vara en riktig psykopat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in