Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Otroligt bra skrivet av Lottie K, det kanske finns hopp för Sverige ändå, det behövs att erkända människor säger ifrån.
Man kan ju anta att politikjournalisten Mats K tillika hennes man säkert också har liknade tankar om C, om politiker överlag, det ger ett visst hopp i detta sinnessjuka PK land.
Ja, jag måste verkligen hålla med dig och jag avskyr högern och har inget till övers för extremvänstern heller, som har förstört stora delar av världens länder och skapat diktaturer.
Men något är jävligt fel i ett land när en pedofilring börjar avslöjas inom ett politiskt parti och partimedlemmarna försöker ta sig ut ur blåsvädret genom att stigmatisera de som upptäckt problemet.
Skit ska in i ljuset. Barn ska skyddas.
Om djävulen steg upp ur underjorden med svans och allt för att avslöja en pedofilskandal så skulle jag personligen säga TACK SÅ MYCKET! Jag skulle inte säga: Kom inte hit och stör våra sexuella övergrepp på barn som hittills flugit under radarn. För helvete!
Fattar folk inte att det är väldigt få som döms för den här typen av brott? Fler idag förstås eftersom det är svårt att lyckas med att neka till brott när det finns foto och film på pedofilerna in action, men ändå ... Hittar man så här mycket domar mot Centerpartister och har tongivande partimedlemmar som väljer att ta in dömda pedofiler i sin familj – ja, då fasar jag för vad som återstår att upptäcka.
Det handlar om barns säkerhet och det irriterar mig oerhört att de tror att de kan använda stigmat mot en politisk gruppering för att slippa utredning. Det flyger inte. Det flyger verkligen inte i min bok.