2020-12-18, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Kommer du att erkänna att du hade fel den förste januari?
Varför?
2020-12-18, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Bra! Då kanske mod kommer in och stänger lite snabbare. Tack och bock!
Tyvärr är människor som dig problemet med detta forum.

Just därför folk går vidare till andra forum som kommer ta Flashbacks ställe.
2020-12-18, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFalseProphet
Många kristna profeter har sett samma saker i visioner, från hela världen. Det har aldrig varit en sådan här enighet, alla säger att ett stort avslöjande är på väg och att Trump kommer vinna. Och det borde vara ett bevis för många att han inte gett upp ännu, för Gud arbetar genom honom, han är ett verktyg som Gud har valt för sitt arbete.

Vänta några dagar till, Max 1 vecka och du kommer få se saker.
Om Trump är Guds utsände ber jag att omgående få avsäga mig min kristna tro!
2020-12-18, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Kom då ihåg att Gud många gånger förr valt ofullkomliga människor i Bibeln till att uppfylla och utföra hans syften.

Man behöver inte alltid gilla Trumps personlighet. Men hans karaktär har valts ut av Gud för att bringa fram Hans syften.
2020-12-18, 10:49
Medlem
Citat:
Kom då ihåg att Gud många gånger förr valt ofullkomliga människor i Bibeln till att uppfylla och utföra hans syften.

Man behöver inte alltid gilla Trumps personlighet. Men hans karaktär har valts ut av Gud för att bringa fram Hans syften.
Om Gud väljer ut en rufflare och stormånglare som Trump så är han inte min Gud.
2020-12-18, 10:50
Medlem
Black-lies-matters avatar
Citat:
Nej, Trump och Gud är samma person, treenigheten är en bluff.
Bannlyst
Citat:
Och på grund av människor som dig, så behöver vi moderatorer på det här forumet...
Det är ditt eget problem. Att du är så känslig. Tänk att det finns så extremt känsliga människor som dig som stör sig på en tråd på ett helt forum

Kanske ska ta och lämna internet för biblioteket i stället.
Medlem
Profettzors avatar
Citat:
Gör er redo säger jag bara! Det kommer hända saker snart! Riktigt snart, mellan 20 till 31 december kommer sjuka saker att hända.

STOR exposure är på gång, eliten kommer att falla. Gör er redo, ni kommer känna igen en värld innan Trump och efter Trump. Det handlar inte längre om endast om Trump, stor förändring genom HERRENS mäktiga hand är på intåg och det kommer slå ner som en hård östanvind.

Precis samma östanvind som delade RÖDA HAVET! HERREN ÄR STOR, HERREN ÄR MÄKTIG, HERREN GÖR UNDER! FÖRBERED ER. Detta är absolut inget skämt.

Kolla bara Bidens son, det är bara en del. Dianne Feinstein, Eric Swalwell. Detta är bara början.

Vi kommer fira tillsammans i Mars. Herren bryr sig inte om våra datum som sätts den 14 december eller 6 och 20 januari. Messias har alltid det sista ordet ! Och alla ni som skrattar kommer att få se.

Men det kommer hända otroliga saker mellan 20 och 31 december 2020.
Ålen är halare än nätet, Att snärja en anka är att snärj sig själv, Tiden är kommen då var man måste rannsaka sig själv, fienden är sin egen fiende, sanningen!
2020-12-18, 10:52
Bannlyst
Citat:
Om Gud väljer ut en rufflare och stormånglare som Trump så är han inte min Gud.
Intressant !

Här står kristnas/Guds folks tro på test. Så man väljer att sluta tro på Gud för att man inte gillar de beslut han tar. För att man går före sina egna begär och val först.

Kanske ska och läsa om Abraham och Isak igen! Det rekommenderas !
2020-12-18, 11:04
Medlem
Citat:
Intressant !

Här står kristnas/Guds folks tro på test. Så man väljer att sluta tro på Gud för att man inte gillar de beslut han tar. För att man går före sina egna begär och val först.

Kanske ska och läsa om Abraham och Isak igen! Det rekommenderas !

Det är viktigt att använda rätt terminologi när man förutspår saker. Du har säkert en känsla av att något kommer att hända, och när Johnny Enlow också säger att något kommer att hända så känns det inuti dig som att det verkligen stämmer.

Men du verkar inte ha förstått hur man ska kommunicera med andra. När du påstår att något kommer att hända, måste du vara beredd på att förtydliga vad du menar, peka på externa källor som tyder på att du har rätt, och du måste vara beredd att säga att du har fel om det senare visar sig att du har fel.

Att bara säga "jag har rätt, kolla den här youtube-länken" är inte tydligt. I youtube-filmen säger han säkert hundra påståenden, men ingenstans lägger han fram någon slags bevis annat än att han läser ur bibeln.

Så till att börja med, vad mera exakt är det som kommer att hända mellan den 20:e och 28:e December? Har du ens kollat på filmen du länkade till?
2020-12-18, 11:05
Bannlyst
Citat:
Jag är inte känslig. Däremot är jag orolig över att din skötare lämnade internetkabeln i modemet när han gick och handlade.

Romans 14:11-12 because it is written in the Scriptures: “‘As surely as I live,’ says the Lord, ‘Everyone will bow before me; everyone will say that I am God.’” So each of us will have to answer to God.
2020-12-18, 11:09
Medlem
NeoVains avatar
Johnny Enlow "They can think that Trump is their enemy, it is not. Their enemy is the Lord.(God)"

För den som vill veta hur republikanerna tänker och diskuterar kring detta, se detta klipp.(Ja, republikanerna är katoliker)

https://youtu.be/ff6UH10-H7s

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in