Citat:
Ursprungligen postat av
magicunderpants
Det är viktigt att använda rätt terminologi när man förutspår saker. Du har säkert en känsla av att något kommer att hända, och när Johnny Enlow också säger att något kommer att hända så känns det inuti dig som att det verkligen stämmer.
Men du verkar inte ha förstått hur man ska kommunicera med andra. När du påstår att något kommer att hända, måste du vara beredd på att förtydliga vad du menar, peka på externa källor som tyder på att du har rätt, och du måste vara beredd att säga att du har fel om det senare visar sig att du har fel.
Att bara säga "jag har rätt, kolla den här youtube-länken" är inte tydligt. I youtube-filmen säger han säkert hundra påståenden, men ingenstans lägger han fram någon slags bevis annat än att han läser ur bibeln.
Så till att börja med, vad mera exakt är det som kommer att hända mellan den 20:e och 28:e December? Har du ens kollat på filmen du länkade till?
Du har rätt.
Jag har tidigare visat och länkat källor, men ändå fått mina trådar raderade.
Jag vill denna gång förmedla det kort.
Jag kommer garanterat vara beredd på att erkänna om jag har fel. Men jag har ju givetvis inte det...
Han läser faktiskt inte ur Bibeln, utan han läser det som han skrivit upp när Gud talade med honom. Precis som många andra profeter som dykt upp på den kanalen.
Ja, jag kollade på filmen, jag kollade på hela, och just nu i mina tabs håller jag på att kolla de andra, just nu denna.
https://www.youtube.com/watch?v=9_FL9TwOvLA
Intressant att du kollar på den, för som du säger så berättar han att mellan 20 - 28 december kommer saker hända, och jag minns inte riktigt vad det var han pekade på, men han berättade i alla fall om att mellan dessa datum så kommer det kring lights of festival hända 88 dagar av grova avslöjanden som till och med kommer pågå minut för minut. Timma för timma osv.
Och det tror jag på och vet även om att det kommer hända, då det inte bara han som säger detta av alla de kristna profeter som talar i den kanalen.