2020-12-18, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Han har inte fel. Det är stora grejer på gång. Grupper mobiliserar just nu. Fast jag tror det börjar redan idag med en false flag i form av terrordåd. Det blir starten.
Så du menar att Trump kommer försöka stjäla tillbaka valet? Du menar alltså att han behöver false flag terror attacks för att kunna vända detta?

Jag menar att Herren själv kommer lägga sig i snart och han har förberett deras fälla.

Psaltaren 37:12-13 Den gudlöse smider planer mot den rättfärdige, han gnisslar tänder mot honom. Men Herren ler åt honom, för han ser att hans stund kommer.
2020-12-18, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det tror jag inte.
👍🏼

Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Att spå att Trump kommer ställa till med en scen när han ska lämna över makten är ju lite av en lågoddsare. Dina "profeter" tar helt enkelt tillfället i akt för att profetera (alltså nå ekonomisk vinning) på det.
När Israeliterna var framför Röda Havet så sa dom säkert många saker, bland annat att det skulle vara låga odds på att havet skulle dela sig, men forskare idag har bevisat att den händelsen har ägt rum, precis som med Jesu korsfästelse.

Man har hittat arkeologiska bevis för detta genom att skanna av med avancerad datorteknik.
2020-12-18, 11:52
Medlem
Profettzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFalseProphet
https://www.youtube.com/watch?v=ff6UH10-H7s

Man måste ha en grundläggande förkunskap om "Den djupa staten" för att kunna greppa om va dem pratar om i den videon.

Gissar att många inte har det.
2020-12-18, 11:55
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Så du menar att Trump kommer försöka stjäla tillbaka valet? Du menar alltså att han behöver false flag terror attacks för att kunna vända detta?

Jag menar att Herren själv kommer lägga sig i snart och han har förberett deras fälla.

Psaltaren 37:12-13 Den gudlöse smider planer mot den rättfärdige, han gnisslar tänder mot honom. Men Herren ler åt honom, för han ser att hans stund kommer.

Jag vet inte. Vet bara att grupper mobiliserar just nu och att mångas intressen står på spel. Saker håller på att avslöjas.

Jag HOPPAS Kung Jesus kommer till jorden nu. Men jag vet faktiskt inte vad som kommer ske. Bara att något stort kommer ske.
2020-12-18, 11:56
Medlem
Citat:
Gör er redo säger jag bara! Det kommer hända saker snart! Riktigt snart, mellan 20 till 31 december kommer sjuka saker att hända.

STOR exposure är på gång, eliten kommer att falla. Gör er redo, ni kommer känna igen en värld innan Trump och efter Trump. Det handlar inte längre om endast om Trump, stor förändring genom HERRENS mäktiga hand är på intåg och det kommer slå ner som en hård östanvind.

Precis samma östanvind som delade RÖDA HAVET! HERREN ÄR STOR, HERREN ÄR MÄKTIG, HERREN GÖR UNDER! FÖRBERED ER. Detta är absolut inget skämt.

Kolla bara Bidens son, det är bara en del. Dianne Feinstein, Eric Swalwell. Detta är bara början.

Vi kommer fira tillsammans i Mars. Herren bryr sig inte om våra datum som sätts den 14 december eller 6 och 20 januari. Messias har alltid det sista ordet ! Och alla ni som skrattar kommer att få se.

Men det kommer hända otroliga saker mellan 20 och 31 december 2020.

Vem av Trump och Biden är antikrist och vem är Messias?

Och... varför i USA? Skall inte den bataljen utspelas sig i Israel?
2020-12-18, 11:57
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
👍🏼

När Israeliterna var framför Röda Havet så sa dom säkert många saker, bland annat att det skulle vara låga odds på att havet skulle dela sig, men forskare idag har bevisat att den händelsen har ägt rum, precis som med Jesu korsfästelse.

Man har hittat arkeologiska bevis för detta genom att skanna av med avancerad datorteknik.

Menar du att jag SKA tro att det kommer att hända otroliga saker?
2020-12-18, 11:58
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
👍🏼

Förstår inte alls vad sammanhanget är. Menar du att dina profeter förutspådde röda havets delning och därifrån då ska vinna trovärdighet? Du måste väl ändå inse att en gubbe med stav inte delade röda havet? Utan att det är en metafor. Att koranen snott lite av bibeln är väl en självklarhet eftersom någon/några ville få ihop en egen följarskara för att vinna makt och pengar och då tittade på den mest framgångsrika som fanns vid tillfället, nämligen kristendomen.

Hur som helst är det ungefär lika mycket till profetia som att jag skulle säga att något stort kommer hända i Sverige innan 2022. Utan att specificera exakt vad som ska hända kan jag ju enkelt redigera profetian i efterhand, ordet "stort" är ju rätt jävla subjektivt. Men visst, jag kan hålla med om att det ska bli spännande att se hur maktskiftet ter sig. Dina "profeter" ger jag inte mycket för dock.
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2020-12-18 kl. 12:00.
2020-12-18, 11:59
Medlem
nordicwraths avatar
Är det inte jobbigt för alla dessa ”jorden går under/revolutionen kommer datum x” att ha fel gång på gång? Hur förklarar ni er när det inte händer? Är det inte lite skämmigt?

Jag vill att TS återkommer med en förklaring om varför revolutionen inte skedde efter angivet datum passerat.
2020-12-18, 12:07
Medlem
spyder123s avatar
Vi väntar med en tråd tills den radikalt stora förändringen har skett. Lås på. /Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in