2020-12-18, 09:54
Bannlyst
Gör er redo säger jag bara! Det kommer hända saker snart! Riktigt snart, mellan 20 till 31 december kommer sjuka saker att hända.

STOR exposure är på gång, eliten kommer att falla. Gör er redo, ni kommer känna igen en värld innan Trump och efter Trump. Det handlar inte längre om endast om Trump, stor förändring genom HERRENS mäktiga hand är på intåg och det kommer slå ner som en hård östanvind.

Precis samma östanvind som delade RÖDA HAVET! HERREN ÄR STOR, HERREN ÄR MÄKTIG, HERREN GÖR UNDER! FÖRBERED ER. Detta är absolut inget skämt.

Kolla bara Bidens son, det är bara en del. Dianne Feinstein, Eric Swalwell. Detta är bara början.

Vi kommer fira tillsammans i Mars. Herren bryr sig inte om våra datum som sätts den 14 december eller 6 och 20 januari. Messias har alltid det sista ordet ! Och alla ni som skrattar kommer att få se.

Men det kommer hända otroliga saker mellan 20 och 31 december 2020.
Senast redigerad av TheFalseProphet 2020-12-18 kl. 10:24.
2020-12-18, 09:57
Medlem
G-punktens avatar
Kan du inte utveckla lite mer om vad som kommer hända?
2020-12-18, 09:58
Avslutad
Källor på att ”det ” kommer att hända än ditt svammel?
2020-12-18, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Källor på att ”det ” kommer att hända än ditt svammel?
https://www.youtube.com/watch?v=ff6UH10-H7s
2020-12-18, 10:00
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFalseProphet
Gör er redo säger jag bara! Det kommer hända saker snart! Riktigt snart, mellan 20 till 31 december kommer sjuka saker att hända.

STOR exposure är på gång, eliten kommer att falla. Gör er redo, ni kommer känna igen en värld innan Trump och efter Trump. Det handlar inte längre om endast om Trump, stor förändring genom HERRENS mäktiga hand är på intåg och det kommer slå ner som en hård östanvind.

Precis samma östanvind som delade RÖDA HAVET! HERREN ÄR STOR, HERREN ÄR MÄKTIG, HERREN GÖR UNDER! FÖRBERED ER. Detta är absolut inget skämt.

Vi kommer fira tillsammans i Mars. Herren bryr sig inte om våra datum som sätts den 14 december eller 6 och 20 januari. Messias har alltid det sista ordet ! Och alla ni som skrattar kommer att få se.

Okej. Tack för detta. Ska bädda sängen i min bunker och håller mig där i ett halvår.
2020-12-18, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Kan du inte utveckla lite mer om vad som kommer hända?
Många inom eliten kommer avslöjas för de brott de begått mot mänskligheten. Och Trump är det verktyg som Gud har valt för detta arbete. Trump kommer dessutom vinna denna fight och denna kriminella handling som pågått kommer att avslöjas. Det är inget valfusk, det är ett brott.

Och många inom Vita Huset även republikaner kommer att avslöjas.
2020-12-18, 10:15
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Många inom eliten kommer avslöjas för de brott de begått mot mänskligheten. Och Trump är det verktyg som Gud har valt för detta arbete. Trump kommer dessutom vinna denna fight och denna kriminella handling som pågått kommer att avslöjas. Det är inget valfusk, det är ett brott.

Och många inom Vita Huset även republikaner kommer att avslöjas.

Jag håller med och vet vad du pratar om. Valfusket är dock ett brott i sig, men på denna skala är det mycket mer, ett ordentligt kuppförsök som kommer utmynna i extremt stora förändringar för både dessa mörka aktörer och övriga mänskligheten. Dessa parasiter har sugit blod ur mänskligheten i många, många år. Men kommer nu föras ut i ljuset och förgöras, likt vampyrer som skyr ljuset. En passande metafor.
2020-12-18, 10:19
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:

Har du läst allt detta i någon sagobok eller har du knarkat lite för mycket?
Hur vet du att allt detta kommer att hända?
2020-12-18, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag håller med och vet vad du pratar om. Valfusket är dock ett brott i sig, men på denna skala är det mycket mer, ett ordentligt kuppförsök som kommer utmynna i extremt stora förändringar för både dessa mörka aktörer och övriga mänskligheten. Dessa parasiter har sugit blod ur mänskligheten i många, många år. Men kommer nu föras ut i ljuset och förgöras, likt vampyrer som skyr ljuset. En passande metafor.
Alltså, detta kommer hända. Folk tror att det är ett skämt. Jag har följt kristna profeter ett långt tag nu. Och aldrig någonsin har de varit så eniga om att det kommer hända grova och stora saker nu i december. Januari också, och invigningsdatumet kommer skjutas upp, för att folk kommer inte kunna mäkta med allt som sker.

Jag har känt detta i min ande också.

Kolla bara Bidens son, det är bara en del. Dianne Feinstein, Eric Swalwell. Detta är bara början.
Senast redigerad av TheFalseProphet 2020-12-18 kl. 10:23.
2020-12-18, 10:21
Medlem
Trådskaparen har rätt.

Ni kommer se saker ni inte trodde var möjliga.

Var öppna. Var inte rädda.

Var redo för uppvaknandet.

Kärlek till er alla!
2020-12-18, 10:25
Medlem
Citat:

Kommer du att erkänna att du hade fel den förste januari?
2020-12-18, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Har du läst allt detta i någon sagobok eller har du knarkat lite för mycket?
Hur vet du att allt detta kommer att hända?
Många kristna profeter har sett samma saker i visioner, från hela världen. Det har aldrig varit en sådan här enighet, alla säger att ett stort avslöjande är på väg och att Trump kommer vinna. Och det borde vara ett bevis för många att han inte gett upp ännu, för Gud arbetar genom honom, han är ett verktyg som Gud har valt för sitt arbete.

Vänta några dagar till, Max 1 vecka och du kommer få se saker.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in