2020-12-15, 17:23
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
De brukar ju överlappa varandra, adhd, borderline, bipolär. Det känns som att hon lurat med honom till Umeå. Han får skaffa jobb och försörja henne och hon har säkert hittat på det här med HA också.

Ni missar narcissistisk personlighetsstörning den passar också in.
Citera
2020-12-15, 17:25
Medlem
BenKaktuss avatar
Herregud vad rolig läsning har en massa historier om Ida "ryssjudinnan" Strandberg
Och hon är inte helt okänd bland "Änglarna" heller då hon vart och gjort kaos hos dom förut, både i Norge och Sverige.
Hon har för länge sedan gjort sig till åtlöje i Umeå och folk har skrattat sig orkeslösa i Umeå trakten i årtionden nu. Hon lär ha legat med alla som har ett brottsregister från snatteri till mord vid detta laget inom kommungränsen så hon är tvungen att importera småungar och lura med dom i hennes egen hopsnickrade klubb

Att hon gått i särskola är för mig en nyhet men det förvånar mig inte heller.

Tänkte att vi ska gå igenom hennes livs historia tillsammans i tråden det kan ju vara roligt men först lite analyser av hennes pojkväns brev och all dessa lögner:

1. Han hävdar i brevet att bestämde sig att flytta på grund av "en befordring på jobb fronten" Hur menar han då? jobbade han för ett företag som fanns i Borlänge och hade filial i Umeå och han blev i Umeå befordrad till lagerchef? Eller menar han att han gick från bidragstagare till anställd?

2. Vad betyder hutsinninga? är det Borlänge slang??

3. Har han sålt sitt tidigare boende betyder det att han sålt sitt tidigare boende eller bara flyttat ur sin soc lägenhet?

4. Att dom är skuldfria gissar jag inte stämmer heller då Ida lär ha skulder upp över öronen om inte hennes familj har betalt allt hon ställt till med.

5. Rökfria?? är det inte en av anledningarna till att dom inte får bo kvar.

6. Han arbetar på sin svärfars företag? Det vill säga Idas far, enligt en annan i tråden har hon kontaktförbud mot sin familj så det lär ju med vara en lögn.

7. "Vi har fantastiska referenser från våra fd. Hyresvärdar" Hahahaha nu orkar jag inget mer detta är fan det roligaste jag läst på länge återkommer i tråden med lite Ida historier när jag återhämtat mig från kramperna i magen och ringt runt för lite faktainhämtning..
Citera
2020-12-15, 17:37
Medlem
Bondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus

1. Han hävdar i brevet att bestämde sig att flytta på grund av "en befordring på jobb fronten" Hur menar han då? jobbade han för ett företag som fanns i Borlänge och hade filial i Umeå och han blev i Umeå befordrad till lagerchef? Eller menar han att han gick från bidragstagare till anställd?

Han säger att han är lageransvarig på CCD på västerslätt i Umeå. Nog för att västerslättr ett riktigt stort industriområde, men jag har aldrig hört talas om CCD. Försökte även googla men kammade nada..
Citera
2020-12-15, 18:07
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
De brukar ju överlappa varandra, adhd, borderline, bipolär. Det känns som att hon lurat med honom till Umeå. Han får skaffa jobb och försörja henne och hon har säkert hittat på det här med HA också.

Ja du har nog rätt, hon skulle säkert kallats ett hysteriskt fruntimmer förr och spärrats in på instution.

Ja han lär ju få dra in deg eller stöldgods de kan sälja för hon kommer nog aldrig ta ett jobb. Jag tror faktiskt inte Ida har haft ett jobb någonsin, vet ej om hon får soc. Tänker att Soc kräver väl saker av en, typ att man söker jobb eller arbetstränar? Eller är hon sjukskriven? Hon är sjukt manipulativ och därför kan hon säkert övertala en och annan läkare. Har hört från säkra källor att hon lurat till sig receptbelagda tabletter här i Umeå, men det är några år sedan. Att inte läkaren fatta att hon är pundare är ju helt otroligt, eller så betalade hon i natura.
Citera
2020-12-15, 18:16
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Han säger att han är lageransvarig på CCD på västerslätt i Umeå. Nog för att västerslättr ett riktigt stort industriområde, men jag har aldrig hört talas om CCD. Försökte även googla men kammade nada..

Jag hittade inget heller men är nog inte omöjligt att få reda på vad hennes pappa arbetar med. Som en annan antyder lär han ju inte få anställning ifall hon fått kontaktförbud. Tror inte att det är helt omöjligt att ta reda på vad pappan jobbar med men vi kan nog anta att detta är en lögn om Ccd västerslätt och att det är Hon som skrivit meddelandet.

Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus
Hahahaha nu orkar jag inget mer detta är fan det roligaste jag läst på länge återkommer i tråden med lite Ida historier när jag återhämtat mig från kramperna i magen och ringt runt för lite faktainhämtning..

Ser fram emot dina historier sen 😁 Välkommen in i tråden!
Citera
2020-12-15, 18:25
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Tycker att hon bockar av rätt många boxar för regelrätt psykopati, faktiskt.
Kvinnliga psykopater är lika empatistörda, impulsiva och lögnaktiga som sina manliga motsvarigheter, men brukar däremot vara mer inne på att använda sexuell manipulation och att "skapa drama" istället för fysiskt våld. Finns mycket av den varan här, verkar det som.

Att hennes familj i övrigt är normal tyder på att det åtminstone inte handlar om miljöskada, utan att det är något allvarligt fel i hjärnan.

Låter som henne faktiskt, hon ligger för att få bostad, droger, kläder och någon som försörjer henne. Dessutom sägs hon vara väldigt svartsjuk.

Hon skriver själv att hon har ADHD och några gånger skriver hon bipolär och det känns ändå rätt troligt för att vara henne. Och det är uppenbart att hon är en tvättäkta narcisst som saknar empati för andra människor och tyvärr även sin son. Men håller med om att ev lägga till psykopat (personlighetsstörning) och Borderline.

Kan man ha ADHD vara psykopat, bipolär och Borderline plus att hon har ett missbruk. Allt på samma gång? Tycker faktiskt synd om henne och kanske mest hennes omgivning och familj.

Citat:
Ja jag får samma vibbar om det stämmer det där med kontakförbud. En liten Arboga-kvinnan som manipulerat yngre kille. Tusen spänn på att han är den ende som har skaffat jobb och hon utnyttjat honom för att försörja henne.

Haha ja en liten Johanna Möller känns inte helt orimligt!
Citera
2020-12-15, 18:53
Medlem
Mrhealers avatar
Jag tror minsann inte det är roligt för Ida att läsa igenom denna tråd. Och antagligen kommer många av hennes (vänner) också läsa den.
Citera
2020-12-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda

Skall nog vara OCD som han jobbar med...

Det här paret har sannerligen potential att gå långt.
Bilderna man ser på honom speglar en vek, ängslig kille som gör allt för att dölja kaoset inombords.
Köpt skinnväst, självvalda patchar och grundare av det svenska chaptret av en global fantasiklubb.
Can't make that shit up.

Arketypen för någon som till sist ställer till med riktigt elände bara för visa hur farlig han är.

På henne kan man klistra hur många etiketter som helst. Alla stämmer, och överlappar varandra.
Ett verkligt bojsänke som drar med sig alla ner i djupet, alla som inte är starka och klarsynta nog att klippa kontakten omgående.

Besöksförbud gentemot sin familj. Sug på den!
Att vara persona non grata i sitt egna föräldrahem. Hur fan kan man ställa till det så för sig?

Föräldrarna - att veta att ens eget kött och blod driver runt där ute, och gräver sig allt djupare ner i skiten, utan att kunna hjälpa till, med vetskapen att man själv valt bort dottern; förskjutit henne för att orka överleva själv.

En sådan tragedi. Ett sådant trainwreck.

Och varje skede i livet skall tatueras in på kroppen, helst i ansiktet så att man stänger så många dörrar som möjligt.
Bakåt, framåt - varje nytt steg skall bli så svårt som möjligt. Borderline with a twist.
Citera
2020-12-15, 19:15
Medlem
Dumdrygs avatar
Hon verkar ju starta ett nytt instagramkonto eller fb-konto i veckan. Finns ju hur många som helst.
Tragiskt att det ofta är snygga tjejer som går ner sig i ett sånt här borderline-drog-psycho-beteende. Finns hur många exempel som helst. Har träffat några själv. Hur charmiga och förtrollande som helst inledningsvis och sedan visar de sig vara helt psycho. Medvetet ställer till det och förstör.
Citera
2020-12-15, 19:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Köpt skinnväst, självvalda patchar och grundare av det svenska chaptret av en global fantasiklubb.
Can't make that shit up.

Västen hette "Jax" dessutom, den är väl döpt efter hans hemlige pojkvän i skitserien SOA?
Citera
2020-12-15, 19:32
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Mycket besviken att inte Ida hedrar oss med sin närvaro här i tråden.
Försvara dig!
Citera
2020-12-15, 19:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ni som känner maniac tjejen här. Hur snöade hon in på det här ryskjudiska? Såg hon hade gaddat davidstjärnan etc. Lever hon i en helt galen inbillningsvärld med vanföreställningar och psykoser eller vad har hon fått det här ryskjudiska ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in