Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Om du pratar om bilden från fredagen så skickade han väl en bild till HD som svarade något om pensionärspung, men jag gissar att han ofta skickar en bild till flera personer som t ex HD, LW och JG? Han kan ju både cykla, fota och skriva meddelanden till människor samtidigt.
Eftersom närmare 7000 bilder i mobilen är raderade kanske vi aldrig får svar, men om jag inte minns fel hade han tagit en bild på sin blöta överkropp vid Gustavsvik på mordkvällen och han kunde inte förklara i förhör hur det stämde ihop med att han uppgav att han plankat in där för att gymma. Dessutom ses det pågå aktiviteter i hans digitala enheter när han påstår sig gymma, men han är väl ständigt multi.
Jag fick se en detalj i Aktbilaga 163 A som jag funderar på varför den inte finns med i IT-delen för SD i Huvudprotokollet, men det kanske är något helt oviktigt. Det har kl 02.12.44 skett något i hans mobil. Kan han ha gjort en Google Konto-återställning? Jag kan inte IT, men det har jag sett att du kan så titta gärna på bildlänken från protokollet
www.bildtagg.se/bild/uzxolhixgxxd3bc4qnvxp550
Ja jag tänkte om någon fått den blöta bilden från måndagskvällen men inget spår av det men man kan väl tänka sig att den gick till minst en person ja.
Bra du påminde om mobilen! Blev lite fast i lösning av förhör här.
Jag reagerar på Google Quick Search Box i det du markerat. Det är en applokation för Mac-datorer.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Google_Quick_Search_Box
https://code.google.com/archive/p/qsb-mac/
MEN den sökfunktion som finns på Androidmobilers hemskärm som på dataspråk heter
com.google.android.googlequicksearchbox
och allmänt annars heter Quick Search Box hänger ihop med Google sök så det är lite missvisande i listan där.
Man kan söka i mobilen och på nätet i det sökfältet.
”GAPS” menas nog Androids originalappar. Alltså de som följer med mobilen och ofta inte går att radera. Quick Search Box är nog en av dem. Den är röststyrd också kan jag tänka om man gjort den inställningen.
Men normalt skrivs det ut ”GApps”.
Ska kika närmare på vad han kan ha gjort. Och ja det intressanta är ju om man behöver vara vaken och göra något aktivt för att detta ska ”loggas”.
Finns väl ingen officiellt bekräftad tid när SD somnade för natten va?
Vet att han säger att han somnade men gick upp och skulle stänga av vattnet men det var redan gjort av någon barmhärtig samarit i grannskapet.
Det hemliga sällskapet Grannsamverkan mot övervattnade gräsmattor.