Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Försökt kika i tråden om detta varit uppe för diskussion tidigare. Sorry om jag missat.
2019-01-18 gör SD ett inlägg i Geocaching.com Community:
https://www.bildtagg.se/bild/x1p6iqz9z2r45fmqcc9vala
Grön ring SD:s markering, röd ring min markering.
Varför använder han Softpocahontas Katt åt kattsand som exempel?
Nåt annat att ”anmärka” på ni som har bättre koll på det där med burkar?
Nu är jag inte (ens) medlem i geocachingforumet, och det är alltså inte därför jag svarar.
Är det här inte i samma anda som @letsdoit har uppmärksammat oss på att han tar höjd på var gränserna går.
T.ex hinta om att han besökt brottsplatsen på års-dagen. Skriva om det i loggen för alla att se.
Och ta med sin granne på Lenas sons cache (på samma dag) och ta ansvar för att den lagas. Även detta skriver han om.
Oavsett om det är så att SD tar Lenas cacher (har han inte redan tagit dom?), uppfattar jag det som extremt distanslöst ( i första hand) att ens besöka dom, så är det även mycket kränkande (i andra hand) mot anhöriga och vänner att skriva på hennes cachelogg som den misstänkte han är.
Jag uppfattar det mest som ett sätt för honom att kränka Lena och kanske fr a att det ger honom en kick, att utmana. Att vara misstänkt för mordet och att ta Lenas cacher, att dessutom skriva offentligt i geocachefoumet på Lenas cache något som alla kan se, ska se, är för honom som att gå lina i alperna.
Han behöver utmaningen, och den måste han ha.
Uppmärksamt av dig.