2020-12-10, 20:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kan inte vara lätt att vara familjemedlem i Bookfamiljen när inte mobilstjärne Anna inte kan sända meningslösa live. Då gäller det nog att tassa på tå och dra sig ut till det inte färdiga uthuset.
Det bästa är att hålla sig så långt bort som det bara går i dessa lägen. Man behöver inte göra mycket för att det ska rinna över för Anna.
Citera
2020-12-11, 02:17
Medlem
Tremendouslys avatar
My är ju i alla fall snygg. Anna är fortfarande en tunna.
Citera
2020-12-11, 05:09
Medlem
Dylans avatar
Har den inkompetenta Anna verkligen lyckats få bort novellen Den Perfekta Våldtäkten av Anna Book från hela internet? Den fanns i humorforumet: http://www.flashback.org/showthread.php?t=194631

Idag finns den omnämnd på några få ställen på nätet om man söker, men själva novellen är som bortblåst. Jag har knappt besökt Flashback sedan någon gång på 00-talet när Anna Book grät ut i kvällspressen om att novellen var det första som kom upp när hon Googlade på sig själv, och nu har alltså någon ängslig fitta raderat tråden här? Det finns en liten chans att jag har den sparad långt ner på någon disk, men vem har tid att leta? Är det ingen som har den lättillgänglig och kan slänga upp den på FB igen?
Senast redigerad av Dylan 2020-12-11 kl. 05:13.
Citera
2020-12-11, 06:43
Medlem
Lala.s avatar
Jag har inte insta så kan inte läsa kommentarer så vore kul att få en uppdatering här..vad fick hon för kommentarer på sitt senaste tycka-synd-om-mig inlägg där hon grät ut för att hon behövde handla och skjutsa sina barn? Var det bara rövslickeri-kommentarer eller finns det någon kritisk kommentar? Har hon svarat på något? 😁
Citera
2020-12-11, 06:55
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har inte insta så kan inte läsa kommentarer så vore kul att få en uppdatering här..vad fick hon för kommentarer på sitt senaste tycka-synd-om-mig inlägg där hon grät ut för att hon behövde handla och skjutsa sina barn? Var det bara rövslickeri-kommentarer eller finns det någon kritisk kommentar? Har hon svarat på något? 😁
En kommentar om att hon borde vara med i Biggest loser eftersom hon börjar se rund ut. Inget svar av Anna men någon annan tyckte det var elakt. Resten är en massa hjärtan och många som känner igen sig.
Citera
2020-12-11, 09:53
Medlem
Nu live
Hon kan inte göra sina PW pga sitt onda knä och hon kan inte rida eller dreja pga sin onda axel
Citera
2020-12-11, 10:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nu live
Hon kan inte göra sina PW pga sitt onda knä och hon kan inte rida eller dreja pga sin onda axel

Anna vill inte

Det går att cykla på en motionscykel hemma och det går att rehab-träna på gymmet, det finns även sjukgymnastik.
Senast redigerad av trottwell 2020-12-11 kl. 10:15.
Citera
2020-12-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna vill inte

Det går att cykla på en motionscykel och det går att rehab-träna på gymmet, det finns även sjukgymnastik.

Hon tror verkligen på att lathet är en sjukdom!
Sen tror jag pengarna börjar ta slut
Citera
2020-12-11, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon tror verkligen på att lathet är en sjukdom!
Sen tror jag pengarna börjar ta slut

Hon har ont på flera ställen i kroppen trots att hon inte har eller har haft något slitsamt jobb. Att bara vara lat och äta är inte bra för hälsan. Robertos pengar kan inte räcka till att försörja så många. Han kommer att bli sjuk om han fortsätter slita så och om han blir sjukskriven då blir det riktigt svårt ekonomiskt.
Citera
2020-12-11, 10:38
Medlem
Tittar på liven, hon visar gardiner, inget fel på dem, men de kan inte ha någon takhöjd! Det ser lågt ut även i jämförelse med henne.

Om jag skulle mäta lyx i någonting vore det takhöjden, inte tunga sammetsgardiner i ett rum med sommarstugetak.
Citera
2020-12-11, 10:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Har den inkompetenta Anna verkligen lyckats få bort novellen Den Perfekta Våldtäkten av Anna Book från hela internet? Den fanns i humorforumet: http://www.flashback.org/showthread.php?t=194631

Idag finns den omnämnd på några få ställen på nätet om man söker, men själva novellen är som bortblåst. Jag har knappt besökt Flashback sedan någon gång på 00-talet när Anna Book grät ut i kvällspressen om att novellen var det första som kom upp när hon Googlade på sig själv, och nu har alltså någon ängslig fitta raderat tråden här? Det finns en liten chans att jag har den sparad långt ner på någon disk, men vem har tid att leta? Är det ingen som har den lättillgänglig och kan slänga upp den på FB igen?

Jag tror den ligger i papperskorgen för den som har tid att söka.
Citera
2020-12-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Tittar på liven, hon visar gardiner, inget fel på dem, men de kan inte ha någon takhöjd! Det ser lågt ut även i jämförelse med henne.

Om jag skulle mäta lyx i någonting vore det takhöjden, inte tunga sammetsgardiner i ett rum med sommarstugetak.
Som jag förstått är sovrummet fd garage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in