2020-12-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
ÄNTLIGEN högsta nyheten på Expressen, nu tar det eld!! 🔥

Borde varit högsta nyheten för flera veckor sedan. Att dom slår upp det stort nu imponerar mig inte ett dugg.

Bra genomgång om det senaste i fallet idag av Christoffer Dulny i podden Lögnarnas Tempel:

Lögnarnas tempel #34 - Afghan-PUT? Nej.Ut.
Citera
2020-12-09, 23:06
Medlem
Eskil Erlandsson borde naturligtvis rycka in som en "vit riddare" och elegant dra fram sin berömda FB-dase, snabelkabeln, och visa den för skåpluderna i Centern och få dem att lyda som snälla skolflickor.
Och rädda Centern för sin pågående apokalyps i det snuskiga HBTQ-träsket, och få sig en omgång av Eskils riktiga hetero-dase.
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Förmodligen vill dom fråga ut Fredrik Federley innan dom fattar något beslut. Federley å sin sida har förmodligen inget intresse av att bli utfrågad innan den värsta stormen lagt sig.
Så den övriga partiledningen är i limbo.
Han håller som bäst att förstöra alla hårddiskar, USB-minnen, kvadda sina konton mm.
Hela pedofilmaffian är varskodd, nu är goda råd dyra.
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag ser två scenarion.
1. FF äcklet kommer att mutas med ett X antal miljoner och försvinna från Sverige för all evighet.
2. Han kommer att hittas hängd/ihjälgasad/skjuten genom tinningen i ett "självmord" med ett uppdiktat brev vid sin sida.

jag tror på nr 2.
Ett självmord likt Strandhälls sambo skulle väl sitta fint som en smäck nu, och det blir storsnyft i Morgonsoffan.
Och PK-MSM har löpsedlar fram till Julen år 2029.
PK-MSM är minsann lika gärna skyldiga i det här, jävla gråtvänsterrunkare, de har vetat om i decennier att Pride och HBTQ dragit till sig pedofiler och pederaster.
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Våldäktspedofilen var väl endast villkorligt frigiven efter tre fjärdedelar av sitt NIOÅRIGA straff? Under koll av kriminalvården med restriktioner?
Japp, jag påpekat detta vid tidigare tillfällen i tråden. Restriktionerna brukar innebära att Kriminalvården måste veta var hen bor, vilken arbetsplats hen har, etc etc.
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Från centerns hemsida:
"Tre miljoner barn i världen är offer för sexturism. Tyvärr finns många svenskar bland förövarna. Svenskar som förgriper sig på barn under resor i andra länder ska kunna lagföras när de kommer hem. Ingen pedofil ska kunna känna sig trygg bara för att övergreppet skett I t.ex Thailand. Andra länder inom EU, exempelvis Frankrike är föregångsexempel. Barnkonventionen skall efterlevas också i Sverige. En borgerlig regering måste snarast ta upp kampen mot dessa vidriga brott och lägga barnens rättigheter som en fast grund i det internationella solidaritetsarbetet."
Karin Söder o Anders W Jonsson gjorde ovanstående inlägg (2006) när det gäller att försvara barnens rätt. Kanske något för Kadhammar o stolpskottet Andreas Magnusson att fundera vidare på? Men det är klart FF var ju KÄR så då är allt förlåtet KÄRLEKEN FRAMFÖRALLT vadå barnens rätt? Men det kanske bara är de thailändska barnen som ska skyddas inte händer det något sådant på hemmaplan...
Haha, snyggt CenterPartiet, rena CPn alltså.
Det går bra nu Annie Nöff Nöff Lööf - Allah ska med !!
Kambodja är väl det nya pedofilnästet, och Thailand är inte längre i topp.
Annie Nöff Nöff Lööf det går bra nu - skitstormen har bara börjat !!
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Papagiorgio
Alltså det är skapligt naivt att säga att det endast är tabufrågor som federley gjort sig skyldig till. I och med att han ansträngt sig för att hemlighålla relationen och pedofilens brott har han något i sin historia som kalas för en främmande makt eller illasinnad aktör att utnyttja i syfte att få federely att utföra brott mot Konungariket. Det är ett klockrent brott mot Säkerhetsskyddslagen.
Inte nog med det - Peddot Peddeley kan ju till och med vara en otrogen "sk tvestjärt" och agera dubbelagent i de dubbelmackor han deltar i med tex Macron och Juncker?
Kanske rentav prasslar under täcket med Ungerns högerfascister Fidesz på deras bögfester, tro?
Helvetes jävlar i helvete -- proppskåpet har brunnit fullständigt i CP-partiet, alla har blivit CP i Centern,
Peddot Peddeley är brunsmetad runt munnen efter att ha slickat högerfascister
och ISIS-islamister i arslet
Gråtvänsterrunkarliberalerna i PK-MSM vädrar den annalkande skitstormen med bävan, att bromsspåren i kalsongerna ska synas utanpå.
På fredag kommer de att dra igång med ett drev mot pepparkaksgubbar, det gick ju förra Julen
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Vad menar du med Geting? Jag trodde han var bi.
Haha Och jag trodde han/hen var drönare ?
Mycket att hålla reda på, 32 olika könsidentiteter var det ju
En sorts toaletter för varje, det är bra för BNP det, så raketekonomin tar fart, det skulle ju raketforskarna fixa
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Absolut ingen skulle se något misstänkt i rubriken: Känd politiker död genom olyckshändelse i samband med tidelag. I alla fall inte när det senare kommer fram vem det var.
Haha, årtiondets rubrik, den löpsedeln den blir värd mycket den
Nästan lika mycket som Greve sköt neger med jaktgevär
Citera
2020-12-09, 23:08
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tyvärr har du inte rätt. 'Tvestjärt' syftar på en bisexuell person.
Jag fick googla på det och du har helt rätt i att jag hade fel.

Den bildliga innebörden var för mig att det är en otrogen bög som har stjärten tillgänglig åt två håll samtidigt, likt ett tveeggat svärd.

I den HBTQPedofil-certifierade ordboken är det istället en tve-kande smygbög, som kommer fram på natten när frugan sover, likt insekten.

Nåja, då lärde jag mig något nytt. Det fattas dock fortfarande något som tyder på att Björbopedofilen skulle ha varit både tvestjärt och intresserad av medelålders män.

Det vi vet säkert är att han tidigare haft sex med tre personer av motsatt kön i åldrarna 6 år och uppåt och att han därefter flyttat ihop med en bög som har en dotter i pedofilens målgrupp.

Hur det tyder på bögsex skulle ha varit målet med samboendet framgår inte. Gör man samma antagande gällande Federleys föräldrar i samband med att han flyttade dit? Eller är det bara när man flyttar in hos en bög med barn som det är troligt?
Citera
2020-12-09, 23:08
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
ÄNTLIGEN högsta nyheten på Expressen, nu tar det eld!! 🔥

Ja nu är det ingen mening för C att låtsas att det regnar längre. Hela världen vet nu.
Citera
2020-12-09, 23:10
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Men för fan.Vad är detta ?
Varför tar inte Centerpartiet och Lööf avstånd från Pedofeli och Federley och utesluter han.
Ska det vara så svårt ?? Det här är oerhört märkligt och sjukt det med.
Exakt, men å andra sidan så ju längre Peddo-Freddo's kollegor tvekar och velar desto mer skadar det Partiet och dess trovärdighet, om det nu finns någon sådan....
Citera
2020-12-09, 23:13
Avslutad
Det här med livesändningarna var nyheter för mig (nej, har inte plöjt igenom domen och tänker inte heller göra det. Vill inte att några detaljer fastnar på näthinnan).

Helt ofattbart att (C) fortfarande tillåts tramsa som om det fanns något att diskutera gällande Fedofilens vara eller inte vara...
Citat:
Barnvåldtäkterna Federley höll hemliga – så avslöjades sambon
”Utåt var mannen en uppskattad arbetskamrat som charmade sin omgivning med ett vinnande leende. Men när han lämnades ensam med barn förgrep han sig på dem – och livesände övergreppen på nätet. Efter sex år i fängelse flyttade han snabbt ihop med C-toppen Fredrick Federley – trots att Kriminalvården så sent som i oktober 2019 bedömde risken för återfall som förhöjd.

– Jag tänker inte prata med er, tack så mycket, säger mannen till Expressen.”

https://www.expressen.se/nyheter/barnvaldtakterna-federley-holl-hemliga-sa-avslojades-sambon/
Citera
2020-12-09, 23:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Men för fan.Vad är detta ?
Varför tar inte Centerpartiet och Lööf avstånd från Pedofeli och Federley och utesluter han.
Ska det vara så svårt ?? Det här är oerhört märkligt och sjukt det med.

Federley är för det första inte pedofil. F. tycker bara att pedofiler har något extra, värda att se upp till. F är mer som en filoped, en pedofilälskare, än en riktig pedofil.
Citera
2020-12-09, 23:17
Medlem
nypan77s avatar
Vet inte om detta har lagts ut tidigare, men här är hans LinkedIn profil. https://www.linkedin.com/in/j-almqvist/
Citera
2020-12-09, 23:17
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Federley är för det första inte pedofil. F. tycker bara att pedofiler har något extra, värda att se upp till. F är mer som en filoped, en pedofilälskare, än en riktig pedofil.
Har du belägg för det där?
Han har visat intresse för och även offentligt ifrågasatt vad som är pedofili på riktigt.
Nåt skumt är det med hela hans syn i frågan.
Citera
2020-12-09, 23:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen

Bara att pedofiler har något extra...ja det var ju oxå ett svar...
I min värld så försvarar man sin sambo efter att fått veta att sambon är pedofil och fortsätter vara ihop med och bo i hop med en pedofil som våldtagit två 6 och 9 åringa flickor 22 gånger ,ja då är man pedofil själv.
Citera
2020-12-09, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nypan77
Vet inte om detta har lagts ut tidigare, men här är hans LinkedIn profil. https://www.linkedin.com/in/j-almqvist/
Kan du kopiera vad som finns bakom? Jag har inget LinkedInkonto och får nedanstående när jag klickar på länken:
Citat:
Det gick inte att hitta en exakt matchning för j-almqvist .
Den profil på LinkedIn du letar efter är inte offentlig eller existerar inte. För att söka och filtrera bland 675 miljoner LinkedIn-medlemmar, logga in eller skapa ett konto på LinkedIn idag.”
Citera
2020-12-09, 23:23
Medlem
Media förstörde paolo Robertos liv över ett knull, men här har vi pedofil och pedofil älskare som lät sin lilla dotter leva och bo med just denna pedofil och partiet som skyddar sin fina grabb utan att media eller andra flippar ur totalt . Tycker det är sjukt och säger mycket om vårt sjuka samhälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in