Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Jag ifrågasätter att du överhuvudtaget läser de inlägg som skrivits i LW-tråden.
Du undrar och ställde frågan beträffande hur LW:s skador såg ut och bedömdes av RättsMedicinare vid de aktuella undersökningstillfällena, det vill säga, både på den då aktuella brottsplatsen samt därefter, inom Rättsmedicinska.
Var god läs mitt tidigare i dag skrivna inlägg på sidan: 9.796 #117.547 postades 15:15.
Jag återkommer till LW-tråden under morgondagen med mer information om LW:s huvud och ansikts-skador samt övriga skador.
Tillägg: Alla Rättsmedicinska fotografier tagna på LW:s huvud och ansikts-skador samt övriga skador är sekretessbelagda för allmänheten.
Jotack, jag vet det.
Jag är inte dum i huvudet.
Jag läser inlägg i denna tråd, men det är så ofantligt många ovidkommande inlägg som får huvudet att koka emellanåt.
Vissa skribenter som snöat in på tex trosor, trosskydd, kroppsvätskor.
Det är en sak att läsa eller höra hur en skada ser ut, en helt annan att se den.
Jag har sett mycket och skulle vilja se brottsplatsen, med tex en docka med samma mått och vikt som Lena, för att se höjdskillnader, terräng, vinklar osv, kroppens förhållande till de olika växterna, träden osv.
Det är svårt att visualisera, men jag har inget hopp om att du och jag ska förstå varandra.
Lättare att se vad som möjligtvis gått att genomföra samt omöjligt att göra.
Vi tänker olika.