2020-12-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Är TexKings någonsin i tid med sina betalningar? Haha...
Operador sköter snabba betalningar på momangen, ingen slår dem.

Tex har ju för fan ingen kö sidan är död.
2020-12-08, 21:50
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Tex har ju för fan ingen kö sidan är död.
Tacka vet jag att man även kör på Operador. Flyter på rejält.
2020-12-08, 22:13
Medlem
artigass avatar
Citat:
Tacka vet jag att man även kör på Operador. Flyter på rejält.
Vad får man per meddelande och vad är kravet på antal bokstäver per meddelande?
2020-12-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Är du helt skadad eller? Vem fan är du som ska sitta och tala om för andra personer hur många meddelande som man ska skriva eller göra per timme eller inte? Och att man inte passar som chattoperatör om man inte skriver 120 meddelanden/timme och borde söka sig ett annat jobb. JH har som krav att man ska skriva minst 200 meddelanden i veckan. Thats it. Och eftersom du själv sitter och skriver att du har blivit sparkad 2 ggr från JH och nu skriver från ett lånat ID och konto genom en kompis på dessutom bara 5 månader som du har jobbat, så borde det ju vara du som kanske skulle tänka på att skaffa dig ett annat jobb? För det är ju ganska så tydliga indikationer på att det är du som inte klarar av jobbet då. Sicket sär du är alltså.

Säger han som sitter och irriterar sig över att vissa operatörer inte loggar. Sparkad blir man från dessa företag förr eller senare, läs tråden. Lika bra då att försöka maximera ut sin vinst från den tid man får. Men du kanske mer bryr dig om herr och fru Donkervoort, och då är det väl förståeligt
2020-12-09, 01:01
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Säger han som sitter och irriterar sig över att vissa operatörer inte loggar. Sparkad blir man från dessa företag förr eller senare, läs tråden. Lika bra då att försöka maximera ut sin vinst från den tid man får. Men du kanske mer bryr dig om herr och fru Donkervoort, och då är det väl förståeligt
Varför skulle man bli det (förr eller senare)?
2020-12-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Varför skulle man bli det (förr eller senare)?

För att det är min erfarenhet. Jag fick nästan aldrig varningar eller något från JH men de stängde mig utan vidare förvarning. Hade då skött jobbet helt ok och det var efter drygt 3 månader. Har ''kapat'' ID nu och skriver med sämre kvalite, helt utan logg men får fortfarande vara kvar. Känns som att de inte går efter något speciellt då, utan bara stänger av en. Kanske för att man får en tillfällig dålig rate på besvarade meddelanden eller något sånt.
2020-12-09, 02:02
Medlem
Citat:
För att det är min erfarenhet. Jag fick nästan aldrig varningar eller något från JH men de stängde mig utan vidare förvarning. Hade då skött jobbet helt ok och det var efter drygt 3 månader. Har ''kapat'' ID nu och skriver med sämre kvalite, helt utan logg men får fortfarande vara kvar. Känns som att de inte går efter något speciellt då, utan bara stänger av en. Kanske för att man får en tillfällig dålig rate på besvarade meddelanden eller något sånt.
Klart du blir sparkad om du skriver keffa meddelnaden för dålig kvalle gubben in matchen b laget väntar
2020-12-09, 02:03
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Får du ingen feedback på hur du skriver nu då? För loggar du inte så kommer de att kommentera det i din feedback, och sker det för ofta så lär de stänga av även det kontot.
2020-12-09, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Den som påstår att man kan snitta 120 meddelanden per timme skriver inte på JH eller är bara ute efter att flamea. Man får max 50-60 meddelanden. Inte för att man skriver långsamt utan för att det inte finns några som man skriver med.

Jo men kära vän premissen är ju givetvis att det finns kö så man kan skriva effektivt. Annars blir det som att säga ameh vadå du kan inte alls bygga 10 snögubbar på ett dygn det är juni juu! Sluta var så jävla dum.

Citat:
Är TexKings någonsin i tid med sina betalningar? Haha...
Operador sköter snabba betalningar på momangen, ingen slår dem.

Han kan ju inte ens skicka pengarna till rätt ställe denna liraren. Alla andra aktörer sköter lönerna.

Citat:
Får du ingen feedback på hur du skriver nu då? För loggar du inte så kommer de att kommentera det i din feedback, och sker det för ofta så lär de stänga av även det kontot.

Och du vet inte vad du snackar om i vanlig ordning.

Sen i övrigt.. det är liksom tragiskt nog att ha detta jobbet, men att sedan sitta och ta det på allvar då blir det skämskudde på riktigt kan jag tycka.
2020-12-09, 05:18
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo men kära vän premissen är ju givetvis att det finns kö så man kan skriva effektivt. Annars blir det som att säga ameh vadå du kan inte alls bygga 10 snögubbar på ett dygn det är juni juu! Sluta var så jävla dum.

Han kan ju inte ens skicka pengarna till rätt ställe denna liraren. Alla andra aktörer sköter lönerna.

Och du vet inte vad du snackar om i vanlig ordning.

Sen i övrigt.. det är liksom tragiskt nog att ha detta jobbet, men att sedan sitta och ta det på allvar då blir det skämskudde på riktigt kan jag tycka.
Vill du börja med mig igen, din jävla fjant.
2020-12-09, 05:26
Medlem
Citat:
Vill du börja med mig igen, din jävla fjant.

Inget som ska börjas du har ingen koll bara. JH fimpar folk till höger och vänster utan anledning. Sitt inte och låtsas som att det är ordning och reda eller rim och reson.
2020-12-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Varför har du inte Bitsafe eller någon annan emi? Vet att Bitsafe inte är den bästa tjänsten men man slipper svensk bank iaf.

Jag har Bitsafe (glömt kod). Men går ju inte att skriva i deras skumma unika format på IBAN nummer någonstans tydligen, varken på Transferwise eller Payoneer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in