Citat:
Ursprungligen postat av
DodgingJail
Att bli irriterad på någon som beter sig som en efterbliven fitta mot en person bara för att han skriver 50 meddelanden per dag på CC är en mycket bättre anledning än att flippa ur för att någon skriver få meddelanden på en chattsajt. Ja, det är "fair", gillar du inte att bli kritiserad för ditt efterblivna beteende så kanske du ska överväga att sluta vara efterbliven offentligt. Att man får samma kritik från flera oberoende personer skulle för en normalbegåvad person leda till en tankeställare om sitt eget beteende, men du är naturligtvis för korkad för det och tror att alla andra bara är taskiga mot dig.
Det här blir bara bättre och bättre, vet inte vem jag skrattar mest åt. Dig eller target som vill bli analfistknullad samtidigt som han kissar ner player. Du får kritisera mig bäst du vill, men kom ihåg att det inte spelar någon roll. Är någon efterbliven så är någon det, det är ett konstaterande. Ett konstaterande som inte hjälper någon. Om någon däremot påstår att man är dålig för att man inte ligger i fas med hur övriga arbetar så är det helt ok, det hjälper den personen att bli bättre. Eller sluta, och faktiskt börja med något som ger mer pengar (och är bättre för sin framtid än detta ''jobb''). Konstruktiv kritik helt enkelt. I vilket avseende tycker du att jag failade här?
Jag orkar inte lägga ner någon mer tid med dig, då du inte verkar förstå mitt syfte med inlägget som du refererar till. Jag antar att det är för att du anser att det är ok att skriva 50 meddelanden i timmen, gå miste om massa pengar (hehe) när man hade kunnat tanka 120 meddelanden under samma tid istället. Vi alla är ju olika, och därför passar man för olika saker. Klarar man inte detta tempo så finns det kanske något annat som man kan lägga ner sin tid på istället, som man faktiskt klarar av och som är mer lukrativt än chattapa.