2020-12-08, 23:56
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-blackwell
Torsk på Bryssel. Hur fan kan man vilja vara buksvåger med.... barn?
Om man bara har ett gemensamt intresse för t ex film och foton så är man tekniskt sett inte buksvåger med någon, även om man bor ihop.

Jag har inte sett någonting som tyder på att dom haft sex med varandra.
Citera
2020-12-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Om man bara har ett gemensamt intresse för t ex film och foton så är man tekniskt sett inte buksvåger med någon, även om man bor ihop.

Jag har inte sett någonting som tyder på att dom haft sex med varandra.

De har varit på dejter
De är sambos

Men du tror alltså att peddot och Federley inte har haft sex?
Citera
2020-12-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jaa, och det vet vi ju inte om FF har gjort eller inte. FF kan ju dock tycka ha rätt att ha sex med vem han vill, så länge det är lagligt. Vilket pedofiler är, så länge de är fyllda 15 och inte alltför förståndshandikappade. Men om FF kollat upp honom, så har han ju kanske också vidtagit åtgärder som gör att dottern är trygg. Så med den infon vi har nu, är det helt enkelt en fråga om FF har rätt till att bestämma över sitt eget sexliv eller inte. Jag tycker han har det, andra tycker inte det.

Har man så dåligt omdöme så ska man inte ha ett jobb nere I Bryssel med makt över så många människor.
Med det omdömet så ska man inte ens vara chef för en ICA-butik.
Att inte alla normala människor begriper detta är ju en gåta.
Dessutom så har han minst 3 pedofiler i sin umgängeskrets och har semestrat med en av dessa i Belgien och varit på sexklubbar, han blir ihop med en annan pedofil.
Det tyder ju på att han inte har någonting emot pedofiler alternativ är pedofil själv.

Hans förtroende är kört, i min värld så är han oanställningsbar och en person som är helt och hållet opålitlig.
Citera
2020-12-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Vilket monster han är. Placera en av landets värsta pedofiler i samma hem som sin egen dotter, när han dessutom blivit varnad av kriminalvården att det finns en överhängande risk för att pedofilen ska begå nya övergrepp, förmodligen mot en flicka i samma hushåll. Det mesta talar väl för att Federley själv är pedofil.

Ja det är helt stört. En vanlig människa hade fan blivit av med vårdnaden pga det
Citera
2020-12-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det är sant som du säger, att Fredrick Federley inte är partiledare. Oavsett detta, media hade fullkomligt mördat godtycklig sverigedemokrat om det framkommit att han/hon levt med en dömd sexbrottsling.
Ja det blir dags att veva järnrörsfilmen utav bara helvete nu.
Eller några helsidor med Klimatet (???)
Med Annie Lööf i spetsen, förstås
- Jag gissar att detta klavertramp kommer att dra ner PK-MSM i ett tillstånd där alla sk De Goda "journalisterna" kommer att glo misstänksamt på alla andra journalister oavsett politisk inriktning. Beröringsskräcken kommer att utökas även mot andra områden.
Citat:
Ursprungligen postat av stroke99
FF år inte den skarpaste kniven i lådan. Otroligt att han lyckades komma ända in i EU-parlamentet.
Frederik Fegerley kanske bögade sig fram ? Drog ner kalsongerna när det behövdes ? Tänk han, tyska läderbögar, och Jean-Claude Juncker och Macron på bögfest ihop
Juncker och Macron ville ju importera bögpojkar från Afghanistan.
Ger mig fan på att Fegerley brukar delta i Bacha-Bazi-fester

Tänk på att Fredrik Fegerley dessutom utgör en säkerhetsrisk med sin livsstil. Som EU-parlamentariker kan ju genom sitt "arbete" ha tillgång till sådant inom EU, Centern och Sverige inte får komma i fel händer.
Hans och "Ursulas" livsstil utgör i sig en säkerhetsrisk och inbjuder att bli utpressad,
av vilka kan man ju bara gissa?

Centern kommer att få äta upp det här med pedofilerier och islamister, sanna mina ord.
Centern kommer att få ett helvete, den saken är klar.
Kackerlackorna i Centern måste gömma sig så snart lyset tänds, det är vad kackerlackor gör, springer och gömmer sig snart lyset slås på, finns nog ännu mera skit i hörnen där att städa upp.

Ingen har vågat kika nere i åsiktskorridoren på länge, ingen vågat tända lyset där?

Gömmer sig fegisen Fegerley sig nu som den j*vla kackerlacka hen är?
PK-MSM har nu ett lämpligt drag att ta till för att få rätsida på Åsiktskorridoren, den som inte finns. Jo de kan nog inte rehabilitera Fredrik Fegerley i tex Morgonsoffan, utan att FF tex byter kön eller något annat drastiskt.
Men de litterära genierna på PK-MSM skulle kunna få till en slam-dunk om de avslöjade FF som smygrasist eller rentav öppen dödsknarkarnazist, och som egentligen symptiserar med tex SD
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
De är så rädda och ängsliga att de inte vågar stå som ensamma skribenter. Skönt att kunna skylla ifrån sig om något är felskrivet eller inte passar agendan.

Eller också är de bara lata kräk helt enkelt.
Äckliga vidriga hyenajournalister. Ger mig fan på att de har skrivit artikeln långt innan, som hyenor, de tassar kring sina byten och när bytena börjar osa och stinka rejält av liklukten,
så drar det till sig andra predatorer på PK-MSM?

Asgamarna på DN de tassar omkring i korridorerna, med bomullstussar i näsorna för att likdoften inte ska besvära dem, utan de ska själva bestämma när det är dags att vädra ut?

Wollonet låtsas förstås som om ingenting.
Absolut ingenting.

Annie Lööf skulle förstås dränkas i en tunna med afghansperma på Medborgarplatsen, typ..
Och samtidigt lansera Centerns nya produkt, Centerns afghanflänsost

Tråden är ganska lång - drygt 5000 inlägg - Någon som här ids sätta ihop en tidslinje med stolpar?
Som kan vara till hjälp för nytillträdda trådläsare?
Senast redigerad av NegerStryparen 2020-12-09 kl. 00:59.
Citera
2020-12-09, 00:05
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag antar att Fredrick Federley, likt den kriminella socialdemokraten Mona Sahlin, kommer ta timeout i några månader, givetvis på skattebetalarnas bekostnad.

Det är inget du behöver anta. Det är redan klart uttalat att Federley är sjukskriven med lön. Man kan ju fråga sig hur det kan vara så. Det vore mycket roligare om han fick stångas lite med försäkringskassan och förklara för dem att han har en släng av peddokramarsjuka.
Citera
2020-12-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det går inte att bota pedofiler och deras drivkraft att förgripa sig på barn kommer alltid att finnas där.
Inte ens mördare har den drivkraften.

Jag klipper lite i citatet. Kommer jag ihåg att svara i morgon på resten gör jag det. Rent spontant blev det inget naturligt svar på något annat i ditt inlägg, så kommer vara tvungen att fundera lite.

Men citatet. Jag ser det som snicksnack. Av en väldigt enkelt anledning. Pedofili är en vanligt sexuellt läggning. Precis som homo, hetero och därefter kom jag inte på någon mer läggning. Bara för att du är hetero, så springer inte du omkring och våldtar kvinnor hela tiden (Ja, det är normativt av mig och använda det där, men sätt in valfri läggning och kön så det stämmer in på dig )

Varför skulle då en pedofil ha någon större drivkraft att våldta någon? Eller menar du att samtliga sexualbrottslingar skulle vara obotliga? Varför får i så fall tjockisen i Sd sitta kvar efter att ha tafsat på en tjej? Nu uttalar inte jag mig om ifall sambon är botad eller inte. Spelar ingen roll, då han var släppt från kriminalvården, så ska han betraktas som "botad". Att kriminalvården är tillräckligt dum för att släppa ut en person den själv ansåg skulle återfalla i brott, är inget som ska läggas FF till last. Annat än att han suttit i riksdagen och därigenom till viss del är ansvarig för hur lagar är skrivna i Sverige.
Citera
2020-12-09, 00:10
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
De har varit på dejter
De är sambos

Men du tror alltså att peddot och Federley inte har haft sex?
Nej, jag ser ingen anledning att tro det.

Tror du att det var medelålders gubbröv som Björbopedofilen längtade mest efter då han suttit 6 år i fängelse efter att ha serievåldtagit sin kvinnliga sambos döttrar i 6-9 års ålder?

Jag tror att Federley fick upp ögonen för Björbopedofilen när denna åkte fast samma år som han själv började besöka Sture Bergwall.

Deras så kallade dejter har troligen handlat om något helt annat än att sätta på varandra.

Ledtrådar:
Det framgår även att Federleys pedofilvän nummer 2 vill träffa flera likasinnade.
– Det planläggs för ”peddoträff” för att tillsammans med ”Peter Larsson” och andra titta på övergrepsfilmer. En person som nämns är en ”David” och tre andra personer. I sammanhanget framstår det även som att man har träffats och tittat på övergreppsfilmer, står det i domen.

När Federleys pedofilvän nummer 2 varit på plats har de bägge umgåtts under kvällar och nätter.
– De har träffat varandra privat på kvällarna efter att programmet för dagen varit över, de har inte träffats som ”par” men de har tillsammans gått på jakt efter sex, berättar en initierad källa

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federleys-hemliga-sexfester-med-pedofilen
Citera
2020-12-09, 00:22
Medlem
Citat:
Men citatet. Jag ser det som snicksnack. Av en väldigt enkelt anledning. Pedofili är en vanligt sexuellt läggning. Precis som homo, hetero och därefter kom jag inte på någon mer läggning. Bara för att du är hetero, så springer inte du omkring och våldtar kvinnor hela tiden (Ja, det är normativt av mig och använda det där, men sätt in valfri läggning och kön så det stämmer in på dig )

Varför skulle då en pedofil ha någon större drivkraft att våldta någon?

Så här, det pedofiler vill ha är olagligt. Där har du ett kortfattat svar på varför dom skulle ha en drivkraft att våldta mer än andra. Det fattar vem som helst.

Om nu pedofili är en legitim sexuell läggning (och i så fall är alla typer av sexuella läggningar, även de där du sexuellt går igång på att döda, legitima) så är den iaf omöjlig att leva ut i samhället. Ditt försök att legitimera pedofili genom att jämföra den med heterosexuella relationer är sjukt.

Du måste fatta att "legitim sexuell läggning" bara är ett ord vi har hittat på. I naturen finns det hur jävla många olika grejer människor kan gå igång på som helst, det finns inte "äkta" eller "falska" sexuella läggningar. Att tända på Berlinmuren är lika "legitimt".

Så frågan är, vilka läggningar vill vi ha i samhället, och framför allt, vilka GÅR ens att ha utan att det resulterar i att människor, i detta fallet barn, far illa?

Men du är väl centerpartist som vill legalisera barn- och djurknullande för du ser till individen och inte kollektivet av barn och djur som mår dåligt. Du kan ta ditt högtravande tjat om liberalism någon annan stans, eller iaf gå ut med att du är pedofilkramare och inte tycker att varken peddo-Jonas eller Fredrick har gjort något fel.

Det normala människor tänker om pedofiler är i 100% att de inte vill ha dom som grannar och dom flesta vill att de ska få längre straff.

EDIT: Läs på lite om hur pedofiler, serievåldtäksmän och seriemördare fungerar. Då kanske du kommer till insikt att vissa människor helt enkelt formades fel från början och blev enbart destruktiva för människor. För att tända på barn är någonting dom flesta inte gör, precis som dom flesta inte tänder på att döda folk. Dom som tänder på att döda folk brukar kallas för just seriemördare.
Citera
2020-12-09, 00:25
Medlem
Vad är det för morsa till ungen? Lämnar hon fortfarande över denna till pedofilfamiljen? Jag hoppas att socialen har fått någon form av orosanmälan då det inte borde få hända att barn släpps in i pedofilträsket. Läskigt om inte myndigheterna agerar. I USA får såna här människor livstid vilket vore på sin plats då dom är obotliga.

Federleys föräldrar verkar också förtjusta i sin nya svärson och ser till att han får husrum tydligen i byn. Äckliga människovrak och man undrar vad det blir av dottern som möjligen utsatts för övergrepp. Barn har ju förmåga att tiga vilket peddon vet och kan fortsätta med övergreppen hur länge som helst.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-12-09 kl. 00:28.
Citera
2020-12-09, 00:25
Medlem
Och så undrar ni hur Federley kunnat få jobb som parlamentariker i EU? https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/utrikes/ungersk-toppolitiker-greps-pa-sexfest-forsokte-fly-genom-fonstret

Det är ju total dekadens vad satarnister i Bryssel håller på med. Dessa styr över oss och implementerar lagar. Inte konstigt Sverige ser ut som det gör.
Citera
2020-12-09, 00:31
Medlem
Europes avatar
Citat:

När man är hetero, så räknas det inte automatiskt som våldtäkt när man har sex med någon man tänder på. Du drar helt meningslösa paralleller. Det är därför heterosexualitet inte ses som lika problematiskt som pedofili. Ja, av de flesta, vill säga, uppenbarligen gäller det inte för dig.

I förbigående är ditt tidigare påstående om att hårdare straff leder till grövre brott falskt. Befintlig vetenskaplig forskning på området visar att hårdare straff leder till färre brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in