2020-12-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Jag hittade Honans inlägg.
www.flashback.org/sp72911286

Citat Honan6

Något är mycket märkligt med SD:s jobbdator.
I FUP (Aktbilaga 167) ses att ett USB kopplats till datorn (angiven som en bärbar HP BG50942-1)
kl 16.17 och kl 23.31. Vid det sista klockslaget var SD släppt från anhållandet.
Hur kan han docka in ett USB om datorn är beslagtagen? Det är ju omöjligt.
Enligt polisens protokoll för husrannsakan så avslutas den kl 23.24.
Jag tror knappast polisen har börjat mixtra med datorn och satt dit ett USB i bilen på vägen till polishuset.
www.bildtagg.se/bild/7uw6mzay3rc4z02691iqoq78

Den 27/8 -19 kl 14 beslagtar man en bärbar HP (BG92862-1) på Tyréns. Den är kvar i beslag.
www.bildtagg.se/bild/0emwa4cguoio5z7npatxrsvq

Tack!
USB kanske satt kvar i vid beslaget. Eller är det bekräftat på vift? Ska kika närmare på vad USB evtl kan ha tagit vägen eller vad sista livstecknet där betyder men en sak är säker. De har utelämnat en hel del info i protokollet. Anledningen något oklar men så är det.

Som synes här så står det ”sdn” i
”Associated user accounts”. Alltså högst troligt SD då:

https://www.bildtagg.se/bild/7uw6mzay3rc4z02691iqoq78

Sen finns det normalt mycket mer information om USB-stickan som polisen missat att redovisa.

https://www.bildtagg.se/bild/7uw6mzay3rc4z02691iqoq78

Så här kan det se ut med lite sparsmakat med info från ett testexempel:

https://www.bildtagg.se/bild/kw1v6dgum9oy2oj4kbdm1ji

Ja ni ser samma där ”friendly...” och ”associated...”.

Men även namnet och serienumret på usb-stickan. Det finns inte med i polisens lista.

Men hur ser all info ut som man kan få ut från polisens system Axiom angående USB då? Detta är alltså USB som HAR varit eller är instuckna i datorn.

Här exempel på när en forensiker kan se all info om en sticka som varit i datorn:

https://www.bildtagg.se/bild/7f7zpq01qqjfrblonlrarwb

User ”Tom” skulle då vara ”sdn” (=SD?) då och ni ser igen då ”associated...”, ”friendly...” osv.

Vad kan man mer göra så snart man identifierat USB-stickan då enligt ovan?

Jo man kan kolla om det sparats några filer på det. Här hittar man en sån fil:

https://www.bildtagg.se/bild/outg7jiqew4dec3bea1t9zts

Så det är bra jäkla sparsmakat i utredningens listor alltså...

Som synes i första bilden så är ”target fil size” med i listan. Alltså filens storlek. Identifierade med .LNK och Jump Lists (starta program eller hantera fil).

Däremot så har de utelämnat ”linked path”, alltså filnamnet. Se sista bilden. Heter Secrets.rtf där och secrets.LNK i länken till filen (source).
Senast redigerad av Avel 2020-12-07 kl. 22:34.
Citera
2020-12-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Snubblade över en grej. Nu blir det vilda breda spekulationer men kan vara nåt.

Någon minns kanske att jag spekulerat i att SD haft ett "hemligt" portabelt modem som går på batteri och som man kan t.ex ladda i biluttaget osv.

Kan se ut så här (JG äger ett exakt sånt här vet vi sedan tidigare chat i Telegram):

https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/natverk/mobilt-bredband/netgear-nighthawk-mobile-hotspot-router-mr1100/1004066.9516/?gclid=CjwKCAiAwrf-BRA9EiwAUWwKXttfR9h6KzgJ77Y-lihj4lnLStFruCPBHbNCQ38nLUmqMO1lyjbC6xoCbP0QAvD_Bw E

Nedan kommentar i chat med JG kan eventuellt betyda att han har koll på sådant där. De portabla modemen/routrarna sätter man i ett simkort i. Typ kontantkort med surf.

Bakgrund: SD och JG diskuterar Telegram och radering på olika enheter osv.

154/19 avlyssning SD-JG från 2018-10-19.

"Telefonsignaler
JG: Aah det hörde inget svar alls. Det blev scrambled.

SD: Aah, aah det (skrattar) det lät faktiskt scramble (skrattar) aah.

JG : (skrattar)

SD: Aah. Nej, eeh jag har inte fullständig koll på hur det blir när man börjar använda det på
olika enheter. Men, men kan du använda det alltså på både telefon, padda och dator samtidigt?

JG: Eeh, ja. Eeh, jag tror att p å chatten som vi hade eeh den var liksom inte vi .. det var
ingenting med att den ska tas bort eller nånting sådär. Eeh men .. men jag har loggat in, men ..
men jag har trott hela tiden att det liksom delar där och dela där och delar där, det.. det trodde
jag det var så men, men jag tycker det ser rätt så komplett ut i, i paddan just nu. Eeh, det står
inte, inte i paddan . . . Nej det.. mås . . . jag tror att det är så, att när man chattar med en enhet,
den chatten sparas där. Och den chatten på den andra enheten, den sparas där, för det står
ingenting här, jag raderar nu.

SD: Mmh. Eeh däremot de .. det.. det jag vet är .. jag kör ju liksom på två enheter. Jag kör ju,
eeh pi-fi och telefon."

JG: Mmh.

SD: Eeh och det, det funkar .. då .. då liksom syns allting i båda. Så skriver jag från telefonen
då dyker det upp i datorn också.

JG: Mmh.

SD: Gör det. Eeh, men försöker jag sen logga in på en till dator, då säger den ifrån och säger
att det.. nej det är för många enheter.

JG: Mhm . . .

SD: Eeh säger dan.

Se fetade begreppet pi-fi. Det kan innebära lite olika saker beroende på hur man tolkar kontexten.

Antingen är det ett portabelt, alltså bärbart, batteridrivet modem.
Exempel, observera namnet:

https://pinapol.com/product/nova-ii-pi-fi-modem-hotspot/

Det kan även vara en förstärkare till modem som kan skicka signal bortåt 800 meter med rätt tillval av antenn. Se exempel, observera namnet på produkten:

https://www.simplewifi.com/products/outdoor-wifi-extender

Long shot: Det kan vara en liten minidator som man kan programmera och bygga om till t.ex bärbart modem. Eller använda som en liten "hemlig" dator.

Minidatorn heter Raspberry Pi:

https://www.kjell.com/se/produkter/dator/raspberry-pi/okdo-raspberry-pi-4-kit-p88059?gclid=CjwKCAiAwrf-BRA9EiwAUWwKXkoUCgLzf4g-HsrZXwmvqp8DFJlMGEZjohhQbkz RENmzQliAnB7DMRoCxt8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Går alltså att bygga om till ett bärbart internet som drivs av batteri:
https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=106168

Pi-Fi kan också relatera till att man kommer åt internet "olagligt" eller att man snyltar på nån annans internet:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=pi-fi

Vad är troligast SD menar i chatten ovan då? Han uttrycker sig rätt kryptiskt här så svårt att bekräfta. Eller har den som skriver av avlyssningen tolkat/hört fel?

Kan alltså nån form av bärbart batteridrivet internet. De enklaste modellerna tillåter bara att några enheter kopplar upp sig på dess internet.
Se exempel här från "lågpris-sajt":

https://banggood.com/sv/Wholesale-Warehouse-Portable-Mini-Wifi-3G-or-4G-Router-LTE-Wireless-Mobile-Wifi-LTE-or-HSPA+-or-3G-o r-EDGE-or-GPRS-Networks-wp-Usa-1359001.html?act_poa=SKUA35451&cur_warehouse=USA&r mmds=detail-bottom-alsolike

Därav denna kommentar då kanske någon undrar:

SD: (...)men försöker jag sen logga in på en till dator, då säger den ifrån och säger
att det.. nej det är för många enheter

Nej här tror jag han menar att en app bara kan köras på ett begränsat antal enheter. Kanske Telegram då säger ifrån om du försöker ansluta från en till dator med Telegram Web eller Telegram Desktop.

Well well, frågan är vad SD menar med pi-fi då och vad han skulle svara om polisen frågar. Jag har inte sett något om detta i förhör eller i tråden tidigare om SD:s "hemliga" (???) internet.

Enklast är förstås att installera Telegram med samma användarkonto i både datorn och mobilen om jag förstår det rätt.

Men om man dessutom vill ha en mer anonym kommunikationsväg så skulle nog en Raspberry Pi kunna användas för känslig kommunikation och då med ett annat användarkonto och ett kontantkort. Det ska gå att installera Telegram på en Raspberry och bara använda datorn som ett terminalfönster. Man får då en billig enhet som kan offras och mer eller mindre vattentäta skott mellan denna enhet och datorn respektive mobilen. Man riskerar inte heller att störas om man använder sin mobil i sällskap med andra personer.
Citera
2020-12-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trie
Enklast är förstås att installera Telegram med samma användarkonto i både datorn och mobilen om jag förstår det rätt.

Men om man dessutom vill ha en mer anonym kommunikationsväg så skulle nog en Raspberry Pi kunna användas för känslig kommunikation och då med ett annat användarkonto och ett kontantkort. Det ska gå att installera Telegram på en Raspberry och bara använda datorn som ett terminalfönster. Man får då en billig enhet som kan offras och mer eller mindre vattentäta skott mellan denna enhet och datorn respektive mobilen. Man riskerar inte heller att störas om man använder sin mobil i sällskap med andra personer.

Ja frågan är vad han hade för behov och hur teknisk han var. Klart Youtube-guider löser det mesta.

Men i mycket har han nog gjort det lätt för sig även om det skulle fascinera mer om det fanns just en Raspberry Pi ombyggd just bara för detta mord. En Raspberry Pi burner. Det vore grejer det.

Har inte greppat tidslinjen än riktigt för vilken utrustning han använder när men är snart ikapp bland beslag och annat.
Läser förhör med SD nu.

Polis PS hade bra grepp på motivet tidigt. Tror det är förhör 29/5 jag löser nu. PS och JR går rätt hårt åt SD där hur jäkla mycket nattis och gullgull det är med HD och PS talar i princip om för SD varför han gjort detta dåd om han inte fattat det själv...
Citera
2020-12-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
I programmet Veckans Brott "NFC:s frusna hemligheter" tar man upp den kritik som NFC fått genom att man har dragit en gräns för om man analyserar DNA prover eller inte. Nu verkar det som att det gäller i första hand mindre allvarliga brott, men det framkom i programmet att gränsvärdet även använts vid allvarliga brott.

I programmet deltar en jurist (tidigare åklagare, nu försvarsadvokat), Johanna. Hon arbear just nu på en doktorsavhandling som handlar om hur domstolen ska värdera det som kommer från NFC- bevisvärdet av det.

Enligt henne finns det inget vetenskapligt stöd för att gränsvärdet som NFC använder sig av; ca 30 celler eller0,0125 mikrogam.

I en tysk studie visade det sig att det att få fram användbara DNA i minst var 3:dje DNA- spår som ligger under det svenska gränsvärdet.

Ungefär hälften av alla prover som kommer in till NFC hamnar under gränsvärdet. Hälften av dom är "tomma"; det går inte att få fram något ur dom. Men de resterande, ca 14.000-15.000 prover innehåller DNA so man kan arbetare vidare med.

Det kan vara prover som kräver merarbete, anallyseras med andra metoder, kanske inte har fullvärdiga profiler, dom behöver tolkas och förklaras. DNA:t kan vara kontaminerat/förorenat eller DNA:t kan vara nedbrutet och därför svårt att gå vidare med också.

För alla dessa "diagnoser" har NFC en sammanfattande rubrik: DNA som kan jämföras mot person kunde inte påvisas.

Det verkar som att det mellan NFC har skapats en missuppfattning, där NFC verkar tro att de har kommunicerat vad rubriken står för, medan flera åklagare, förvarare och utredare menar att så inte alls är fallet. Man vet helt enkelt inte om att det i vissa fall går att gå vidare. NFC menar att de har en kommunikation med åklagare och utredare vid allvarliga brott.

Det är väl kanske det som har hänt vid analysen av Lenas ring, där man alltså skickade analysen vidare till Holland. Så vi får hoppas att ÅH och den andra åklagaren är införstådda i det här.

Intressant här är att kriminaltekiker T*ony M*öörk intervjuades också. Han ansåg att han inte får veta om det finns analyserbart DNA i provet eller inte när det ligger under gränsvärdet. Och då gäller det grova brott.
Han menar att svaret kan vara avgörande för den fortsatta utredningen. Det kan innebära att beslut tas om vad som ska undersökas och vad ska inte undersökas. Det kan vara avgörande och viktiga spår kan missas. I vissa fall kan det vara det avgörande provet.

Johanna, advokaten i programmet, menande att det är inte NFC som ska avgöra vilka prover eller inte som är av vikt för utredningen (kort sammanfattat). Det kan vara just den lilla pusselbiten som saknas i pusslet. Om NFC saknar resurser, då får de ta upp det med politikerna.

Vi vet ju att NFC har haft enorma handläggningstider i det här ärendet. Nu ska inte all skugga falla på NFC. Men man undrar ju hur det ligger till med vissa av de här proverna som fått de här svaren.

Som du säger, det finns kvistar som är avbrutna, dragkläppen till dragkedjan till fickan och andra svar som faller under den sammanfattande rubriken ovan.

Det är prover som om man kunde komma vidare, skulle kunna binda en person till brottsplatsen.

https://www.svtplay.se/video/29308796/veckans-brott/veckans-brott-nfc-s-djupfrysta-hemligheter
https://www.flashback.org/p73848703#p73848703

Jag är verkligen förbryllad över en sak i fallet. Jag vet att ni har talat om det förut men tycker det är värt ändå att ta tag i på riktigt. Hur ser reglerna/lagen ut för Jäv egentligen.Hur kommer det sig att T*ny M**rk (numera kriminaltekniker) som känner SD får vara inblandad i fallet? Inte minst efterssom han instruerade sd om hur man raderar bilder på mobilen när SD bad om hjälp. Han har jobbat med fallet pga av "personalbrist", vittnat osv? Detta reagerade ja starkt på mkt tidigt i och förstod inte alls hur det kunde vara möjligt.

(Har följt fallet och tråden från dag ett, kollat fupen och lyssnat på de flesta audiofiler)
Citera
2020-12-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterofsockets
Jag är verkligen förbryllad över en sak i fallet. Jag vet att ni har talat om det förut men tycker det är värt ändå att ta tag i på riktigt. Hur ser reglerna/lagen ut för Jäv egentligen.Hur kommer det sig att T*ny M**rk (numera kriminaltekniker) som känner SD får vara inblandad i fallet? Inte minst efterssom han instruerade sd om hur man raderar bilder på mobilen när SD bad om hjälp. Han har jobbat med fallet pga av "personalbrist", vittnat osv? Detta reagerade ja starkt på mkt tidigt i och förstod inte alls hur det kunde vara möjligt.

(Har följt fallet och tråden från dag ett, kollat fupen och lyssnat på de flesta audiofiler)
Det var inte T*ny M**rk som var polare med Stefan
Citera
2020-12-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det var inte T*ny M**rk som var polare med Stefan

Han är/var också polare m S och chef över den andra teknikern P. De känner varandra sen tidigt 2000-tal och dök tillsammans med en radda m folk som började m geocaching. Tror t o m Lis* Re*hn har varit med i geokretsen. Så nog luktar det jäv åt alla möjliga håll.

S har många vänner i viktiga positioner och turen att få en domare i TR som den Store Björn som anställt folk som ägnat sig åt kvinnofridskränkning och som inte fattar att den åtalade är online typ 24/7 och har datorn med sig på sina cykelturer.
Citera
2020-12-07, 23:53
Medlem
Citat:

Pet*er Wickstr*öm menar du. Han fick syn på "speciella" pics av L när han instruerade S om både återskapningar, raderingar och överskrivningar. Det var nånstans runt okt/nov -16 då L umgicks m Mattan och i samma veva som S blev en smygande hotfull fönstertittare som fotade/filmade L.
Citera
2020-12-07, 23:59
Medlem
Citat:
Han är/var också polare m S och chef över den andra teknikern P. De känner varandra sen tidigt 2000-tal och dök tillsammans med en radda m folk som började m geocaching. Tror t o m Lis* Re*hn har varit med i geokretsen. Så nog luktar det jäv åt alla möjliga håll.

S har många vänner i viktiga positioner och turen att få en domare i TR som den Store Björn som anställt folk som ägnat sig åt kvinnofridskränkning och som inte fattar att den åtalade är online typ 24/7 och har datorn med sig på sina cykelturer.

Nej, snälla, säg att du skämtar, Lis* Re*n, som figurerar genom hela skiten?
Det är så äckligt hur inblandade olika viktiga personer är.
JÄV!
Geocaching"människorna" det är som en sekt.
De håller varandra om ryggen.

Ett vet jag, Örebro kommer jag inte flytta till.
Citera
2020-12-08, 00:05
Medlem
Citat:

Ja, märkligt om ÅKl inte tagit upp frågan om jäv gällande TM och PW,, eller har hon det?
Citera
2020-12-08, 01:55
Medlem
Citat:

Har inte noterat att du tagit upp frågan tidigare men mastersocks, du har ju följt detta sedan start har du noterat att jävsfrågan lyfts någon gång? I något som helst sammanhang, utöver att vi här nämnt det då och då? Tänker att du kanske av intresse borde hållit ögonen på det särskilt. Har du studerat vidare om vad som exakt gäller som kan appliceras här?
Senast redigerad av Remark 2020-12-08 kl. 01:59.
Citera
2020-12-08, 07:44
Medlem
Citat:
Jag hittade Honans inlägg.
www.flashback.org/sp72911286

Citat Honan6

Något är mycket märkligt med SD:s jobbdator.
I FUP (Aktbilaga 167) ses att ett USB kopplats till datorn (angiven som en bärbar HP BG50942-1)
kl 16.17 och kl 23.31. Vid det sista klockslaget var SD släppt från anhållandet.
Hur kan han docka in ett USB om datorn är beslagtagen? Det är ju omöjligt.
Enligt polisens protokoll för husrannsakan så avslutas den kl 23.24.
Jag tror knappast polisen har börjat mixtra med datorn och satt dit ett USB i bilen på vägen till polishuset.
www.bildtagg.se/bild/7uw6mzay3rc4z02691iqoq78

Den 27/8 -19 kl 14 beslagtar man en bärbar HP (BG92862-1) på Tyréns. Den är kvar i beslag.
www.bildtagg.se/bild/0emwa4cguoio5z7npatxrsvq

Återkommer till detta angående USB och om polisen ”satt dit ett USB i bilen”. Man kan göra en första ”tömning/titt” via USB på plats. Magnet som är en leverantör till polisen har något som heter Magnet Outrider för att få en första bild av datorn.
Sen en demo här. Första 20 sek nämns USB.

https://youtu.be/Ymc9QXSReU8

Filen som står som encrypted och innehåller ”.dbx” är en fil som hanterar Dropbox. Alltså en molntjänst. Ska kika närmare på USB men kan alltså vara polisen som är inne där sist i många fall.
Senast redigerad av Avel 2020-12-08 kl. 08:25.
Citera
2020-12-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
A 147/606
Förhör SD 27 aug- 19

"FLI: Det vet du inte? 16:37 så skriver du till Hanna det ska bli så bra nu vad är det som ska
bli bra?
MT: Ja .. man kan t..kan tänka sig att jag pratade om resan ..
FLI: Det står inte det. Det ska bli så bra nu, står det.
MT: Jag kan tänka mig att det handla om resan. Jag vet inte annars vad det skulle kunna
varit.
FLI: Då har ni pratat innan ( ohörbati) och berättat att hon är vilken som är borta .. ( ohörbart)
Lena är borta och allt det här och sen ska det bli bra nu .. jag ... känns ...
MT: Ah nej det handlar inte om Lena .. nej ..
FLI: Det gör det inte?
MT: Näe .. det vet jag eftersom jag inte har med .. hennes mord att göra .. så då vet jag det...
FL I: Mm ... och så 16 ... en minut senare så svarar Lena .. eller Hanna! Förlåt.. "semester" och
så pratar ni om .. och så pratar ni om mystar fram och tillbaka .. och att ni inte har kollat
ESTA .. och kolla om du får åka utomlands .. ESTA .. så kolla om du får åka utomlands pratas
det om ..
Försvarare: Det gick lite fort .. så det ska bli så bra nu var 16:37?
FLI: Mm .. mm jag kommer återkomma till det. Exakta ..
Försvarare: Och en minut efter så svarade hon semester, var det riktigt?
"

A 165/161
8 maj-18 efter dagar av bråk om barn, SD avsäger sig föräldraskap mm, mm

SD: Jag skiter just nu i USA
SD: Åker sannolikt själv istället
SD: Jag börjar planera ikväll
SD: Jag har tillräckligt mycket motgångar (ja, efter mitt otroliga flsteg tidigar ei livet), så jag
behöver inte dina anklagelser om att jag lever med gamla tankar osv.
HD: Jag anklagar INTE dig. Släpp det
//
HD: Jag har sagt att du har förutfattade meningar, Ja. Men medvetet anklaga, Nej.
Bollen ligger hos dig hur du vill att vår relation utvecklas.
Vill veta om du avser att åka själv till USA. Tacksam om du meddelar mig snarast. Hör jag
inget utgår jag från att vi åker tillsammans och att vi planerar imorgon. KRAM
//
Nu börjar det bli bättre...
12 maj
SD: Jag får ej igenom min ansökan för ESTA
SD: Trevlig resa
HD: Varför inte? Det måste ju gå.
HD: Åker inte utan dig.
SD: Ska testa idag igen. Den sa ej vad som var fel
SD: Hur lång tid tog det att få för dig?
HD: Här ej fått än. Är under process. Skickade in i onsdags. Ska ta mindre än 72 timmar.
// s 186
SD: Skickat bild till HD
SD: Kommer ej förbi idag heller
HD: Tror jag skrev kontakt i Sverige här. Funkade bra
SD: Löst nu. Men du gjorde i så fall fel. Hoppas du inte får avslag om några dagar
//
s 194
14 maj kl 17:01 (Lena bara 5,5 h kvar att leva)
HD: Godkänd ESTA
SD: grattis

A 145/149
2018-05-15 16:46:40---------------SD till HD------Har ej kollat esta

A 147/533
Förhör SD 27 aug-18

"FL I: När ni kom till USA ..
MT: Mm?
FLI: Vad händer då?
MT: Ja då säger dom till på flygplanet att det är en extra passkontroll när man går ur planet..
så man ska ha passet redo .. ah .. det var inte så märkvärdigt.. men när vi visa upp passen då sa
dom att vi fick följa med .. åt sidan .. och så gjorde vi det.
FL I : Och vart tar ni vägen då?
MT: Ja .. jag .. jag vet inte nån slags .. imigration .. eller.. jag .. jag vet inte egentligen .. eh .. men
dom informera att våran .. våra ESTA-status hade ändrats så vi hade inte giltiga ESTA
längre ..
"

Så slutade den resan.

Från det Du visar ovan:

8 maj 2018
"SD (till HD) Jag har tillräckligt mycket motgångar (ja efter mitt otroliga felsteg tidigare i livet), så jag behöver inte dina anklagelser om att jag lever med gamla tankar osv".

Ovanstående är jag övertygad om att det handlar om SD:s relation med LW. HD har inte släppt vad hon blivit utsatt för under många år (självklart) och SD får nog höra till och från att om han fortsätter ha (sex)kontakt med LW så är loppet kört för att få till ett förhållande (äktenskap) igen.

SD var tvingad att på något sätt få bekräftat av LW att hon inte skulle sms:a HD när de var på sin USA-tripp och det lyckades han inte med. LW var intresserad av någon annan/börjat bryta sig loss från SD och skulle kanske inte dra sig för att ge tillbaka för alla brutna löften under många år. SD satt fast i rävsaxen och hade inget val även om det kanske gjorde ont att han blev av med en av sina fruar!

Och dagen efter mordet kom de förlösande orden (texten) från SD till HD, allt ska bli så bra!

Från det ena till det andra...

Undrar hur mycket HD pratat med JG om att SD kanske fortsatte sin (sex)kontakt LW. JG visste nog om hur dåligt HD mådde av att leva i ovisshet, kanske därav som han ringde och tipsade polisen om att söka hemma hos HD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in