2020-12-07, 16:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag förstorade bilden på pepparkakshuset o som jag ser det är det klockren kartongbit som tak, man ser ju vågorna i det

https://postimg.cc/B8hTPgZG

Anna äter väl allt när hon är på det humöret, massor av kristyr och godisbitar på papptaket med grädde sprayat ovanpå och det rinner säkert ned för strupen utan problem.
Citera
2020-12-07, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, jag får faktiskt också sådana vågor när jag bakar. Det är väl att plåten är för varm när jag lägger på pepparkakorna.
De andra bitarna ser dock inte ut så.
Citera
2020-12-07, 17:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
sådär nu är fråga om kartong ställd!

https://postimg.cc/mhZnqb6d
Ooops - hoppas den personen orkar fixa en ny profil på instagram för hen är blockerad om fem.... fyra.... tre.... två....
Citera
2020-12-07, 17:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag är helt säker på att hon står framför en spegel. Tro mig, i nästa film kommer hon ha ett hopprep i handen också som hon mimar i.
Du fick mig att skratta högt. Självklart är nästa steg hopprepet
Hon har ju redan sin kraftiga (scen) sminkning, scenklädseln när hon steker ägg, mimandet till låtarna.... så kom igen nu MM (nya artistnamnet) fram med hopprepet!!!
Citera
2020-12-07, 17:13
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
jag förstorade bilden på pepparkakshuset o som jag ser det är det klockren kartongbit som tak, man ser ju vågorna i det

Blir ju gott sen när det ska äta pepparkakshuset, kanske blir nyttigare. Vet inte hur mycket näring det är i kartong.
Citera
2020-12-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, jag får faktiskt också sådana vågor när jag bakar. Det är väl att plåten är för varm när jag lägger på pepparkakorna.

Är det någon som kan förklara varför Anna så överdrivet favoriserar Felicia (som dessutom kanske är den mest misslyckade) och mobbar stackars Vanessa som hon gör?

Anna som tjatar om sitt stora hjärta och hur god hon är- hur kan hon mobba sitt eget barn på det viset? Och när hon inte är direkt elak mot Vanessa så skiter hon i Vanessas integritet. Hon vill uppenbarligen aldrig vara med, men Anna liksom kör upp sin jävla kamera på henne i alla fall. Varför gör inte Roberto något när han ser att dottern mår dåligt av Annas beteende?
Citera
2020-12-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Är det någon som kan förklara varför Anna så överdrivet favoriserar Felicia (som dessutom kanske är den mest misslyckade) och mobbar stackars Vanessa som hon gör?

Anna som tjatar om sitt stora hjärta och hur god hon är- hur kan hon mobba sitt eget barn på det viset? Och när hon inte är direkt elak mot Vanessa så skiter hon i Vanessas integritet. Hon vill uppenbarligen aldrig vara med, men Anna liksom kör upp sin jävla kamera på henne i alla fall. Varför gör inte Roberto något när han ser att dottern mår dåligt av Annas beteende?

Jag tycker synd om yngsta flickebarnet som uppenbarligen skäms för vad hennes mor lägger ut i media.

Jag tror att det kan vara en del i sanningen om varför Anna nedvärderar henne, och istället lyfter sin äldsta som gärna hänger på med stölder, snatterier, lögner och ett halvsnuskigt beteende framför kameran.
Tänker då på hur hon och mamma Anna strippade runt i bara underkläderna och anspelade på sex för ett par år sedan.
De två är klippt och skuren ur samma mall, det ser man ju, och det är ju såklart därför Fisan, och inte Vanessa, favoriseras på detta sätt.

Roberta och minstingen är nog de två som är mest lika till sätt och läggning.
Penisviftaren kör sitt eget race med stölder, hot och sexuella övergrepp, liten som han är.

Vad månde det bliva av dessa "kändisbarn"?
Citera
2020-12-07, 19:22
Medlem
PinkLaceys avatar
Dyngbaggen har lagt upp ett inlägg och en story om Anna, nu kan det nog bli liv i luckan
Citera
2020-12-07, 19:51
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula

Jag tror inte hon favoriserar eller älskar någon av barnen mer än dom andra.
Däremot så ser hon kanske hur misslyckat livet utvecklats för Felicia och att framtiden inte ser speciellt ljus ut.
Snart 30 år, bor hemma, ingen utbildning, inget jobb, en pojkvän som är 10 år yngre och som är straffad och så det faktum att hon liksom sin mor har väldigt långa fingrar vilket resulterat i att hon är dömd för stöld och narkotikainnehav.
Tror att hon försöker kompensera det dåliga samvetet hon säkert har över Felicia.
Citera
2020-12-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Jag tror inte hon favoriserar eller älskar någon av barnen mer än dom andra.
Däremot så ser hon kanske hur misslyckat livet utvecklats för Felicia och att framtiden inte ser speciellt ljus ut.
Snart 30 år, bor hemma, ingen utbildning, inget jobb, en pojkvän som är 10 år yngre och som är straffad och så det faktum att hon liksom sin mor har väldigt långa fingrar vilket resulterat i att hon är dömd för stöld och narkotikainnehav.
Tror att hon försöker kompensera det dåliga samvetet hon säkert har över Felicia.

Det kan du faktiskt ha en poäng i. Tycker bara att det är så sorgligt att hon höjer Felicia till skyarna hela tiden, som om hon vore 5 år, medan hon inte respekterar framför allt Vanessa alls. Skitsamma om hon älskar alla barnen lika mycket när hon definitivt visar något annat. Tror helt ärligt att Anna försöker kompensera för sitt eget misslyckade liv också, med kriminella barn, ingen karriär osv. Det är väl därför hon är så mån om att sätta upp en fasad som inte riktigt stämmer med verkligheten. På så sätt är det nästan lite synd om henne. Hon förstår nog inte vilken otjänst hon gör sig själv och sin familj.
Citera
2020-12-07, 20:11
Medlem
Citat:

Wellpapp kan det vara, det brukar de elda i myskaminen med, tror jag det sett ut som iallafall
Citera
2020-12-07, 21:05
Medlem
tog en skärmdump till på huset som fanns i story, detta övertygar mig om att det är kartong som tak

https://postimg.cc/QBFgdF90
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in