2020-12-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag skriver inte snabbare än 50 i timmen, men är glad ändå. Man orkar inte ha arga coacher efter sig. Det blir sköna pengar ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Jag menar det. Är det bra tryck och jag köttar på hårt kan jag säkert få in några till i timmen.

Men varför är användaren ingenmat så jävla dryg? Jag skiter i om du tycker att jag är kass och helt jävla värdelös. Du är fruktansvärt otrevlig och det är värre.

Ni missade mannen som hävdade att han satt i Oman och skrev 2-3000 mess om dagen, varje dag.

När man är ny skriver man runt 40-50 i timmen, det är inget konstigt. Ni blir snabbare sen.
2020-12-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ni missade mannen som hävdade att han satt i Oman och skrev 2-3000 mess om dagen, varje dag.

När man är ny skriver man runt 40-50 i timmen, det är inget konstigt. Ni blir snabbare sen.
Haha 3000 om dagen är riktigt jävla snabbt! Ja jag har inte hållit på så länge, så kommer nog komma upp i lite mer om ett tag. Men ibland tar det liksom mer på JH om det är mycket att logga och så. Har ingen lust att få coacherna efter mig.
2020-12-05, 22:13
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Gå hem och tillfred gubbarna i stället!
Vad är "tillfred"? Du får jobba på svenskan lite haha!
2020-12-06, 00:00
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vad är "tillfred"? Du får jobba på svenskan lite haha!
Du ser hur det blir när jag ska skriva med snabba fingrar. Känns tryggt att du agerar lite coach så det blir skärpning 😂 Tillfredsställa skulle det vara. 😘
2020-12-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Varje gång jag ser hans mess svarar jag: "Ja Stockholm den är verkligen stor den!"

När kan du ses lova ses då kan vi va hos dej då å knulla snälla kan du visa dina snygga bröst å fitta nu snälla snygging
2020-12-06, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Jag menar det. Är det bra tryck och jag köttar på hårt kan jag säkert få in några till i timmen.

Men varför är användaren ingenmat så jävla dryg? Jag skiter i om du tycker att jag är kass och helt jävla värdelös. Du är fruktansvärt otrevlig och det är värre.

Haha. Jag tror att du har missförstått mig helt och hållet. Jag är inte alls otrevlig. Jag säger bara vad jag själv har lärt mig när jag jobbat med detta och om sanningen ska fram så är det svårt att ligga under 100 meddelanden i timmen om man har jobbat 100 timmar med detta ''jobb''. Då är man helt enkelt dålig och bör söka sig till sånt som man är bra på. ´

Ärligt, vad tänker du personligen när du skriver? Tänker du på pengarna eller tänker du på hur du ska kåta upp Håkan som söker en kk? Du behöver liksom inte tänka på något under skrivprocessen mer än att få iväg meddelanden, oavsett vilken kass kvalite det är på dem.
2020-12-06, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
100 120 same same. så kaxig som du e kan du vara när du joinar oss i 200-klubben. Men du vinner priset som trådens drygaste person i alla fall. men gillar ditt citat i juli du måste varit väldigt färsk då haha

200? Du skämtar ju, men så att du vet så är de väl vad snittet för de erfarna ligger på cw. Färre antal tecken = fler meddelanden = mer cash.
2020-12-06, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Du har jobbat på JH och som chattoperatör i 5 månader. Är du en av dom gamla och erfarna då? Du är ju för fan en färsking själv din sopa !!

Jag är väl hyffsat ny i gamet. Men en färsking för mig är en sån som till 90% säkerhet slutar efter några veckor i jobbet för att det går ''för sakta''. Om man ligger på, säg 60 -70 meddelanden efter någon månad så slutar man helt enkelt. Det inser de flesta normalbegåvade personer.
2020-12-06, 03:58
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Du ser hur det blir när jag ska skriva med snabba fingrar. Känns tryggt att du agerar lite coach så det blir skärpning 😂 Tillfredsställa skulle det vara. 😘
Det är därför jag finns till. Det finns ju en anledning till varför jag är coach
2020-12-06, 04:17
Medlem
3000 meddelanden gjorda nyss
2020-12-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
I hate to break it to you, men du är kass. Alltså riktigt sopigt kass. Det ELLER så är du nybörjare. Då ligger man på runt 30-50 meddelanden i timmen. Efter någon vecka så skriver man 60-70 meddelanden och efter ytterligare 2 veckor 80 - 100 meddelanden. Allt annat så kan man lika gärna gå till socialkontoret och försöka att övertyga den bittra soctanten om pengar. Men om man inte ens klarar av att övertyga kåtgubbar så tror jag inte att du lyckas så bra hos soctanten heller... får nog be ens kontaktperson om hjälp istället.
Hur många kromosomer saknar du om du reagerar så här för att någon skriver få meddelanden i timmen på en chattsajt?
Senast redigerad av DodgingJail 2020-12-06 kl. 10:40.
2020-12-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag är väl hyffsat ny i gamet. Men en färsking för mig är en sån som till 90% säkerhet slutar efter några veckor i jobbet för att det går ''för sakta''. Om man ligger på, säg 60 -70 meddelanden efter någon månad så slutar man helt enkelt. Det inser de flesta normalbegåvade personer.

Lägg ner din attityd. Det är pinsamt. Det är ju bara kolla på dina inlägg som du gjorde här i somras. Om man får hybris efter att ha jobbat på JH i 5 månader ligger man garanterat under normalbegåvning, bara så att du vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in