2020-12-05, 18:52
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Va? Jag pratar allmänt om färskingar. Själv gör jag 120 meddelanden i timmen på JH. Något mer på kopiorna. Men visst, ska gå till Kinas ambassad imorgon och fråga om lite mat. Får jag ett nej så kanske jag i alla fall får ett presentkort från Kim Jong-un. Behöver få i mig näring, är ett benrangel.

100 120 same same. så kaxig som du e kan du vara när du joinar oss i 200-klubben. Men du vinner priset som trådens drygaste person i alla fall. men gillar ditt citat i juli du måste varit väldigt färsk då haha
2020-12-05, 18:59
Medlem
R4hu7s avatar
Varför kan man bara ta ut 2000kr åt gången med Payoneer vid en ATM?
2020-12-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Va? Jag pratar allmänt om färskingar. Själv gör jag 120 meddelanden i timmen på JH. Något mer på kopiorna. Men visst, ska gå till Kinas ambassad imorgon och fråga om lite mat. Får jag ett nej så kanske jag i alla fall får ett presentkort från Kim Jong-un. Behöver få i mig näring, är ett benrangel.

Du har jobbat på JH och som chattoperatör i 5 månader. Är du en av dom gamla och erfarna då? Du är ju för fan en färsking själv din sopa !!
2020-12-05, 19:19
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Du har jobbat på JH och som chattoperatör i 5 månader. Är du en av dom gamla och erfarna då? Du är ju för fan en färsking själv din sopa !!

exakt! det e skit kul kolla hans gamla inlägg. Han skakar som ett asplöv o e rädd för skatteverket för några månader sedan o nu kaxig o erfaren hahaha.
2020-12-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7

Fråga Payoneer
2020-12-05, 19:34
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Fråga Payoneer
Live supporten är stängd just nu så frågade här ifall någon visste.
2020-12-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Ni är verkligen helt sinnes som kan skriva så många mess i timmen haha. Jag får knappt ihop 50/timme. Men jag jobbar på det. Borde kanske bara lägga ner mindre tid på att få det bra. Jaja, sitter jag ett par timmar om dagen blir det ändå bra. Halvbra tryck nu ändå!

Som du kanske har märkt är det mest skitsnack här. Även om man skriver snabbt är det tveksamt att man klarar mer än runt 100 i timmen om man jobbar på JH, förutsatt att man följer alla deras regler. I somras fick vi skriva färre tecken, då gick det att trycka in 20-30 till i timmen. Det beror på en massa annat också, så klart, som trafik först och främst men även vilken typ av meddelanden du får.
2020-12-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
exakt! det e skit kul kolla hans gamla inlägg. Han skakar som ett asplöv o e rädd för skatteverket för några månader sedan o nu kaxig o erfaren hahaha.

Ja precis, och livrädd över att hans polare ska få reda på vad han jobbar med för att han måste lämna ID. Alltså suck !!

Nu hamnar han på samma nivå som en target.
2020-12-05, 20:45
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Gå hem och tillfred gubbarna i stället!
2020-12-05, 20:50
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Som du kanske har märkt är det mest skitsnack här. Även om man skriver snabbt är det tveksamt att man klarar mer än runt 100 i timmen om man jobbar på JH, förutsatt att man följer alla deras regler. I somras fick vi skriva färre tecken, då gick det att trycka in 20-30 till i timmen. Det beror på en massa annat också, så klart, som trafik först och främst men även vilken typ av meddelanden du får.
Jag skriver inte snabbare än 50 i timmen, men är glad ändå. Man orkar inte ha arga coacher efter sig. Det blir sköna pengar ändå.
2020-12-05, 21:09
Medlem
Suchkas avatar
Oman, kom tillbaka, allt är förlåtet!
2020-12-05, 21:21
Medlem
Citat:
Jag menar det. Är det bra tryck och jag köttar på hårt kan jag säkert få in några till i timmen.

Men varför är användaren ingenmat så jävla dryg? Jag skiter i om du tycker att jag är kass och helt jävla värdelös. Du är fruktansvärt otrevlig och det är värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in