2020-12-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
4, inkl Sture Bergwall / Thomas Quick. Häng med lite!
https://www.youtube.com/watch?v=omHuHS9bFfI
http://federley.blogspot.com/2013/08/sture-bergwall.html?m=1

"Sture är en trevlig, enkel, intellektuell och uppriktig man".

"Brotten var oförsvarliga, men domarna i sig säkert fullt rimliga".

"Han har tidigare avtjänat straff för övergreppen på pojkarna 1969. Han har avtjänat straffet för knivöverfallet 1974 och han har i det närmaste avtjänat straffet för bankrånet 1990".

Jag kan se paralleller med FF:s sambo. Säkert en trevlig, intellektuell och uppriktig man som har avtjänat sitt straff för de 22st grova våldtäkter mot barn som han blev dömd för bl.a. så varför i hela fridens namn skulle inte europarlamentarikern inte skulle kunna bilda familj med honom?

Inget under att Annie Lööf tycker synd om karln. Han är ju närmast förföljt..

FF borde bil familjeminister i Annie Lööfs regering!
Citera
2020-12-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
.
Det kan även tolkas som ett försök att normalisera pedofili. I pedots huvud är ju alla exakt lika mycket värda människor som en väl måste få lov att älska, och även åtrå. Det finns hetromänniskor, gaymänniskor, och barnmänniskor. Och det kan väl inte vara förbjudet att älska (med) andra människor? Den tanken planteras av pedofilpsykopater med sådana ord.

Absolut. Du är på rätt spår. I peddos värld är barn och vuxna på samma nivå när det gäller sexualitet. Barn flörtar med de vuxna och svarar på de vuxnas flörtande. Barn är fullt kapabla att fatta beslut angående sin sexualitet - som i peddos värld är lika med peddos egen.

Om man försöker sätta alla under samma begrepp - människa - då suddas det ut lite grann att man å ena sidan pratar om små barn - och andra sidan vuxna män(piskor). Man hoppas på att läsaren blir förvirrad..
Citera
2020-12-05, 12:01
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Hur länge har F varit ihop med pedofilen?

Jag tror de kände varandra innan fängelsedomen. HBTQ världen i Stockholm är inte så stor. Har FF lyckats träffa Qvick på anstalt så har han nog hunnit lukta upp en ung homosexuell med dylik läggning kring Stureplan. Hur långt tid tillbaka i tiden går bekantskapen. Jag tror jag sett en bild florerat av ”Jonas” (är det så pojkvännen heter?). Han är korthårig och blond. I klippet där Ursula intervjuas i TV4 för att sedan gå in i en klubb kind pussar FF en ung blond korthårig kille. Är det samma person?
Citera
2020-12-05, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
https://www.expressen.se/nyheter/qs/c-toppen-drommer-om-att-ge-dottern-ett-syskon/

Säger Fredrick / Ursula.

Nehej, inte Tinder?
Men Grindr då?

"Nu drömmer han om att ge dottern Ida-Li, 7, ett syskon – men först måste lagen om surrogatmödraskap ändras. "

Det är detta som är så äckligt och farligt med peddofiler och peddovurmare på beslutsfattande positioner.

Han vill ändra lagen så att sådana som han och hans peddosambo skulle lättare komma åt små barn och få fullständiga rättigheter att bestämma över dem helt själva..
Citera
2020-12-05, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jag tror de kände varandra innan fängelsedomen. HBTQ världen i Stockholm är inte så stor. Har FF lyckats träffa Qvick på anstalt så har han nog hunnit lukta upp en ung homosexuell med dylik läggning kring Stureplan. Hur långt tid tillbaka i tiden går bekantskapen. Jag tror jag sett en bild florerat av ”Jonas” (är det så pojkvännen heter?). Han är korthårig och blond. I klippet där Ursula intervjuas i TV4 för att sedan gå in i en klubb kind pussar FF en ung blond korthårig kille. Är det samma person?

Vad var syftet med detta? När en politiker av hans rang gör något så "märkligt" borde han avkrävas en förklaring, motiv, skäl.
Citera
2020-12-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
det värsta vore om hans dotter har samma könssjukdom

LOL Lite bizzarr humor när den är som bäst.
Men tänk om...

Jag utgår ifrån att lärare, kuratorer, vårdpersonal och ALLA vuxna som träffar dottern har öronen på skaft efter ev signaler.
Citera
2020-12-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Nu drömmer han om att ge dottern Ida-Li, 7, ett syskon – men först måste lagen om surrogatmödraskap ändras. "

Det är detta som är så äckligt och farligt med peddofiler och peddovurmare på beslutsfattande positioner.

Han vill ändra lagen så att sådana som han och hans peddosambo skulle lättare komma åt små barn och få fullständiga rättigheter att bestämma över dem helt själva..
Du träffade huvudet på spiken! Vidrigt att pedofiler vill sitta och ändra lagar till deras fördel. Nuvarande dotter är väl på väg in i puberteten och då är det dax för en ny att stoppa in dolmen i. En stor röd flagga på artikeln där han önskar sig ett nytt offer. Fy fan vilket äckel.
Citera
2020-12-05, 12:26
Bannlyst
http://federley.blogspot.com/2013/08/sture-bergwall-ii.html?m=1
Citera
2020-12-05, 12:37
Bannlyst
Alexander Bard gästar Stureplanscentern.

https://www.flickriver.com/photos/43897007@N08/
Citera
2020-12-05, 12:43
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det enda vi har med säkerhet är det som FF officiellt har sjukskrivit sig för, pedofil 1. Stoppa pressarna kanske har på fötterna, men vi saknar bevis/ klara kopplingar till pedofil 2 och 3.

Jag håller med om dina invändningar. Fullt rimliga.

Dock: Nyhlén må vara värsta sortens skvallerjournalist. Jag tror inte han skulle förneka det själv. Men! Just den sortens journalister gissar jag besitter extra mycket fingertoppskänsla för vad de kan skriva eller inte. De balanserar hela tiden på ytterligt tunn is när det kommer till risken att åka dit för förtal. På ett sätt gör det Nyhlén extra trovärdig, lustigt nog. Han skulle sannolikt inte publicera saker ur tomma luften. Formulera sig sensationslystet och överdrivet? Ja, absolut. Ljuga rakt av? Nej, det skulle han inte våga med en person på den här nivån.

Visst skulle vi önska fler detaljer. Men i dagsläget håller jag uppgifterna som trovärdiga tills annat framkommer.

Som jag skrivit tidigare är det en ynkedom och skam att våra mer etablerade journalister inte rotat djupare i detta. Det handlar ju om barnvåldtäkter för fan!

Citat:
Bergwall är skumt i detta sammanhang men om man ser till opportunisten FF är det kanske logiskt. Han tog sig till Bergwall vid precis rätt tidpunkt, Bergwall var i fokus, frikänd för dessa mord han tagit på sig,hade fått ett slags hjältegloria som stackarn mot rättsrötan.

Det som talar emot är att FF inte gjorde en ännu större sak av sina besök. I riksdagen tillsatte en Bergwallkommission men jag vet inte om FF var så pådrivande i den frågan. Om FF har ett intresse för pedofiler/ pedofili var det samtidigt rätt tidpunkt för att komma i kontakt med en på den fina vägen, riksdagsmannen som tar sig till rättsrötans offer.

Det går inte att krypa bort från faktumet att det skaver. Hade besöket hos Bergwall varit en isolerad händelse och inget av det andra dykt upp hade jag tyckt att det var en märklig och lätt excentrisk sak att göra för en politiker, men jag hade inte tänkt längre än så.

Men det är just i ljuset av allt annat som även detta börjar lukta illa nu.

Som vi säger i det här landet: "många bäckar små" och "ingen rök utan eld".
Senast redigerad av Nordanvindarna 2020-12-05 kl. 13:08.
Citera
2020-12-05, 12:53
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldsw66
Alexander Bard gästar Stureplanscentern.

https://www.flickriver.com/photos/43897007@N08/

Ganska "grabbig" tillställning ?
Citera
2020-12-05, 12:54
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Detta! Ursula och Freddypeddy och gud vet vilka andra depraverade personligheter hen hyser har bubblat upp till ytan. Det är även därför hen inte kan hålla sig ifrån raden av pedofiler och mördare.

Exakt!

Federley påminner om seriemördaren i "när lammen tystnar". Inte Hannibal Lecter, utan snubben som förvarade kvinnor i en grop i huset. Han klädde också ut sig i kvinnokläder och var djupt störd och depraverad.

Att Federley utöver detta är en högt uppsatt politiker med makt att utforma vardagen för både Sveriges och Europas folk ger mig fan rysningar av obehag.

Vi går under i dekadens, och det är sådana som Federley som borrar hål i skrovet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in