2020-12-05, 10:13
Avslutad
Han är antagligen schizofren och har fått en psykos när hans andra personligheter har kommit fram till ytan.
Citera
2020-12-05, 10:14
Medlem
En omdömeslös bög som representerar Sverige i EU-parlamentet. Hur kan det gå så långt? Varningsklockorna borde ha ringt för länge sedan. Det räcker ju att se honom uppträda framför kameran i en intervju för att han skall vara avslöjad.
Citera
2020-12-05, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
De sade på TV-nyheterna igår att Federley är svårt sjuk. Vad är det för sjukdom?
Hänger man med pedofiler är man i alla fall inte svårt frisk.
Citera
2020-12-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vad säger Centerpartister runt om i Sverige om FF och hens minst sagt omdömeslösa beteende med barnsexdömda brottslingar?

Finns dessa överhuvudtaget kvar utanför Stureplan och Stockholm?

Finns väll en anledning till att Centern är och pendlar fram och tillbaka runt 4% sträcket
Citera
2020-12-05, 10:36
Medlem
Sjukdomen består nog i att han inte får sitta med pedofilen och titta på filmer där dom våldtar spädbarn. Centerpartisten hade ju inga skrupler när det gällde den biten och nu får han tröstrunka i sin ensamhet. Fy fan vilket fiasko till människa. Hur en sån blivit politiker borde bero på att han är falsk och har talets gåva. Hoppas verkligen att han inte får vara i närheten av dottern som han fått genom att runka i en kopp.
Citera
2020-12-05, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hänger man med pedofiler är man i alla fall inte svårt frisk.
Ingen normal människa umgås med en pedofil om man inte är sån själv. Federley är en mästare i att ljuga och dölja sina perversiteter.
Citera
2020-12-05, 10:39
Avslutad
Troligen är det bara en vilsen sexualitet vi ser. Pressen på politiker att vara korrekta och avantgarde fick Fredrik att tro att han var bög, sedan transa och nu pedofil.

Det skulle inte förvåna mig om allt slutar med att han kommer ut som heterosexuell. Han kommer få lid för det, men jag tror han kommer att må bättre
Citera
2020-12-05, 10:41
Medlem
Som vanligt en usel intervju med Annie.Det är ju inte bara en pedofil som Fredrik har umgåtts med utan 3! Och vem blir förvånad om det avslöjas att det är fler än så. Varför frågade "journalisten" inte Annie om det faktum att det är flera pedofiler inblandade?
Citera
2020-12-05, 10:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
– Jag har aldrig varit på Tinder, men om jag ska beskriva mig själv: Jag är glad och öppen, och jag försöker vara mig själv i alla lägen, säger Centerpartiets toppkandidat inför EU-valet.
https://www.expressen.se/nyheter/qs/c-toppen-drommer-om-att-ge-dottern-ett-syskon/

Säger Fredrick / Ursula.

Nehej, inte Tinder?
Men Grindr då?
Citera
2020-12-05, 10:44
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stato
Som vanligt en usel intervju med Annie.Det är ju inte bara en pedofil som Fredrik har umgåtts med utan 3! Och vem blir förvånad om det avslöjas att det är fler än så. Varför frågade "journalisten" inte Annie om det faktum att det är flera pedofiler inblandade?

4, inkl Sture Bergwall / Thomas Quick. Häng med lite!
https://www.youtube.com/watch?v=omHuHS9bFfI
http://federley.blogspot.com/2013/08/sture-bergwall.html?m=1
Senast redigerad av Korv-Bajs 2020-12-05 kl. 10:49.
Citera
2020-12-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Han är antagligen schizofren och har fått en psykos när hans andra personligheter har kommit fram till ytan.

Detta! Ursula och Freddypeddy och gud vet vilka andra depraverade personligheter hen hyser har bubblat upp till ytan. Det är även därför hen inte kan hålla sig ifrån raden av pedofiler och mördare. (Äntligen kan man använda styggelsen "hen" i ett sammanhang.)

Dock blir man inte förvånad. Europa faller likt romarriket. Dekadens och depraverade ledare, anti-familjepolitik dödar nativiteten, barbarerna väller in över gränserna och tar över med barnvagnar och klanvälde som tränger ut européer och svenskar från hus och hem och näringsliv. Först kriminalitet, förorter och enklare business och sedan maffiaövertagande av politik och allt större verksamheter och finare bostadsområden.

Dags att stänga ut HBTQIPxx rörelsen från allt inflytande, införa kristdemokratisk familjepolitik och AFS som ledstjärna i övrigt. Dock måste detta ske även på europanivå.
Citera
2020-12-05, 10:46
Medlem
Det här är ju verkligen makabert. Känns som risken bör vara stor att äcklet Fredrik också är pedofil. Han har väl suttit hemma och försökt sopa undan alla spår nu. Bränt sin dator och mobil. Myndigheterna borde nog följa upp detta då han har barn.

Och ja, varför är bögar så jävla äckliga. Som någon sa, allt handlar om sex för dessa perversa psykfall. Fattar inte vanliga svennar som tycker det är ”kul” med Pride. Det är för fan vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in