Citat:
Saken är den att ts är en nykter fullblodsalkoholist, jag tror alla som skrivit hittills förutom du tagit det i beaktande.
Herregud om du stoppar i dig 30mg stesolid dagligen sedan två år tillbaka måste ju den dosen vara nära på verkningslös för dig? Prova stoppa i dig 60mg en dag så får du ett hum om hur det en gång var från början när du petade i dig 30mg. Förmodligen behöver du ta mer eftersom du med den långa halveringstiden har en hög nivå aktiv substans i dig hela tiden när du tar så mycket, så det krävs snarare 80mg i en stöt för att få dig att uppleva så som 30mg normalt sett hade uppfattats av en som inte har tryckt i sig 21.9 gram stesolid på två år. Eller missuppfattade jag dig och du bara beskrev förskrivningen och att du bara tar någon enstaka vid behov....?
Knarka benso gör man bara för att man brottas med sitt inre, oro, stress och ångest. En del har förstås glömt varför de knarkar den men måste fortsätta för annars lägger kroppen av. Det är en värdelös drog ifall man mår bra och är i balans med sig själv och sitt inre. och nä, att punda går alldeles utmärkt på förskriven medicin.
Tycker det över lag är bra svar till ts i tråden, sen kommer du och drar ner nivån trots dina universitetsstudier och att du inte längre ber folk fara åt helvete(som om att det vore ett personlighetsdrag som härleds ur ADHD från första början!) och allt detta sen du fick äta "xanor stavar" och diazepam. Har inte hört en enda som inte varit inne i pundarsvängen kalla dem för "stavar".
Du är uppenbarligen för dum för att förstå varför centralstimulerande medicin och benso är värdelöst att kombinera. Din dos centralstimulerande är feljusterad eller medicinen direkt olämplig för dig från första början. Du ska inte behöva kompensera de negativa effekterna av den med 30mg diazepam om dagen. Vad har du för misslyckad läkare egentligen?
Jag arbetar dagligen med både missbrukare och adhd patienter. De flesta hamnade i trubbel med en enkel oskyldig receptförskrivning, antingen för sömnbesvär eller oro. Du är den förste med ADHD jag stött på som så slappt skyller obehagliga personlighetsdrag på sin npf, men du gör det med samma bravur som bara en "flöddrad" pundare skulle ha gjort.
Till TS: Välj att inte lyssna på detta enda inlägg som skiljer sig ur mängden.
Herregud om du stoppar i dig 30mg stesolid dagligen sedan två år tillbaka måste ju den dosen vara nära på verkningslös för dig? Prova stoppa i dig 60mg en dag så får du ett hum om hur det en gång var från början när du petade i dig 30mg. Förmodligen behöver du ta mer eftersom du med den långa halveringstiden har en hög nivå aktiv substans i dig hela tiden när du tar så mycket, så det krävs snarare 80mg i en stöt för att få dig att uppleva så som 30mg normalt sett hade uppfattats av en som inte har tryckt i sig 21.9 gram stesolid på två år. Eller missuppfattade jag dig och du bara beskrev förskrivningen och att du bara tar någon enstaka vid behov....?
Knarka benso gör man bara för att man brottas med sitt inre, oro, stress och ångest. En del har förstås glömt varför de knarkar den men måste fortsätta för annars lägger kroppen av. Det är en värdelös drog ifall man mår bra och är i balans med sig själv och sitt inre. och nä, att punda går alldeles utmärkt på förskriven medicin.
Tycker det över lag är bra svar till ts i tråden, sen kommer du och drar ner nivån trots dina universitetsstudier och att du inte längre ber folk fara åt helvete(som om att det vore ett personlighetsdrag som härleds ur ADHD från första början!) och allt detta sen du fick äta "xanor stavar" och diazepam. Har inte hört en enda som inte varit inne i pundarsvängen kalla dem för "stavar".
Du är uppenbarligen för dum för att förstå varför centralstimulerande medicin och benso är värdelöst att kombinera. Din dos centralstimulerande är feljusterad eller medicinen direkt olämplig för dig från första början. Du ska inte behöva kompensera de negativa effekterna av den med 30mg diazepam om dagen. Vad har du för misslyckad läkare egentligen?
Jag arbetar dagligen med både missbrukare och adhd patienter. De flesta hamnade i trubbel med en enkel oskyldig receptförskrivning, antingen för sömnbesvär eller oro. Du är den förste med ADHD jag stött på som så slappt skyller obehagliga personlighetsdrag på sin npf, men du gör det med samma bravur som bara en "flöddrad" pundare skulle ha gjort.
Till TS: Välj att inte lyssna på detta enda inlägg som skiljer sig ur mängden.
Jag får väl börja med att säga att jag läste att TS var en alkoholist men han hade tagit sig ur det? eller jag hade fel?
Jag kallade det stavar för det är ordet som alla skriver om i avseende på 2 mg pillren som ser ut som stavar om du någonsin sett dem.
Du menar alltså att du vet bättre att medicineringen än min psykiatriker som överläkare sedan 30 år
då är det ju du som är helt klart största idioten.Det går alldeles utmärkt att blanda benzo och centralstimulantia.
Samt du skall veta jag med jobbat inom psykvården så jag har rätt så bra koll även jag på medicinerna. Nej jag är inte SSK.
Samt skitsnacket man blir galen av sprit och benzo. Jaha inte jag i alla fall. Jag blir helt lugn precis som vanligt. Det är någon jäkla myt att man lir känslokall av benzo.
Varför skulle inte min dos på 1 mg morgon och 1 mg på kvällen vara lagom tillsammans med ADHD medicinen?
Kan du inte svara på det som är sådan expert på detta?
Nej du har fel. jag har haft detta utskrivit och intagit dagligen i 20 års tid exakt. Början fick jag Oxascand men det hjälpte inte så läkaren växlade upp det till Stesolid och efter det till Xanor.
Men nya riktlinjer i Region Skåne gör att han inte får skriva ut Xanor längre.
Det är just pundare som har gjort detta att läkarna inte längre får skriva ut xanor för alla ni småknarkare skall sälja era mediciner och därför jag avskyr er.
Min dos fungerar som sagt utmärkt tillsammans med ADHD medicinen.
Vad du tror på skiter jag i. Men detta var MINA erfarenheter om mitt liv och DU skall väl inte säga eller göra någonting mot TS som frågade efter allas upplevelser.??
Jag säger att myten om Benzo är kraftigt överdriven. Ja och det talar jag av erfarenheten av yrket, utbildningen och mina egna erfarenheter.
Samt till dig TS vill jag säga.
Jag blandade och drack friskt med alkohol innan men det jag blev tokig i huvudet på var alkohol och SSRI preparat. ADHD medicinen fick mig till att tappa suget helt på alkohol.