2020-12-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
När påstod jag att jag har förtroende för horan?
Sorry, det har du rätt i. Då har vi samma förtroende för hennes ord.
Citera
2020-12-04, 20:24
Medlem
fyllds avatar
[quote=KlartSur|73838516]Det kvittar helt vad man diskuterar, så kommer alltid ni judehatare fram. Ni har fått mig att lämna så många intressanta trådar.[/QUOT

Oj, det är ju en stor förlust. För någon.
Citera
2020-12-04, 20:24
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicoped
Det här det enda som är intressant!

Federley har inte begått något brott men hans omdöme verkar vara ur funktion.
Hans förtroende är totalt förbrukat och hans politiska karriär är slut.

Att FF har varit sambo med en villkorligt frigiven pedofil när han själv har barn är inte lämpligt.
Jag kommer aldrig att rösta på ett parti som han företräder

Att Federley anser att barnvåldtäkter inte är allvarligt är uppenbart när han exponerar sin dotter för denna pedofil men om han har begått brott eller inte vet vi inte ännu. Att utsätta sin dotter på detta sätt kan mycket väl vara ett brott och när han inte tar detta på allvar tyder mycket på att han själv är en pedofil.
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2020-12-04 kl. 20:27.
Citera
2020-12-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Allt du skriver bottnar i ”jag, jag, jag” utan en tillstymmelse till att försöka förstå andra människor. Är din totala egoism äkta eller kör du bara någon inövad rutin menad att försöka driva din omgivning till vansinne?

Jag kan ju bara utgå från vad jag tycker, känner eller ser. Inte vad du tycker, känner eller ser. Det måste ju du utgå från när du argumenterar.
Citera
2020-12-04, 20:25
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Du menar att Annie skulle var lika blåst som du om Pederlays förehavanden. Det tror inte jag. Horan vet nog fan vad som händer i hennes parti, till skillnad från dig.

OK, jag förstår att du inte kan tänka objektivt. Så jag släpper saken.
Citera
2020-12-04, 20:28
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Fredrik Federley är 42 år gammal, och inte en 13 åring som "hamnat snett".

Han har valt, på eget bevåg att umgås och ha nära relationer med minst tre peddosar (kan vara fler). Vilken mer skit finns, kommer knappast fram till ytan.

Tycker Annie skall låta FF och hans peddo-kompisar, sitta barnvakt för hennes barn.

Frågeställningen från msm, och svaret från Annie visar även att man inte kommer kasta FF "under bussen". Finns väl fler peddosar i centern och tv4 att skydda..

Jag vet inte vad man ska säga, men jag kom att tänka på vad förre rikspolischefen Dan Eliasson sa om mördaren i Mölndal (som kommit till Sverige som "ensamkommande", men som troligen var i 30-40-års-åldern).

https://www.youtube.com/watch?v=dzIGCYgPpeQ

Kanske tänker Annie Lööf ungefär som Dan Eliasson? "Det är synd om pedofilerna"?

Det finns ett konstigt fenomen i det här landet som gör att en hel del förefaller tycka att förövare förtjänar lika mycket eller mer sympati än brottsoffer. Mycket märkligt, IMO.

Citera
2020-12-04, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jag kan ju bara utgå från vad jag tycker, känner eller ser. Inte vad du tycker, känner eller ser. Det måste ju du utgå från när du argumenterar.
Självklart, men vad tror du dig vinna med dina argument? Jag vågar påstå att 100% av svenskarna är kraftigt emot pedofili vid en direkt ställd fråga, det skulle även du vara om du inte satt på lyxen att debattera anonymt. Du förstår förhoppningsvis att du ensam inte betyder ett skit i det stora hela?
Citera
2020-12-04, 20:29
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
OK, jag förstår att du inte kan tänka objektivt. Så jag släpper saken.
Objektivt Jag har inget objektivt pedofilt tänkande. Ledsen om det stör dig.
Citera
2020-12-04, 20:30
Medlem
JymdKjams avatar
Han har haft en tydlig profil inom det intima området:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fredrick_Federley

Citat:
I december 2014 tilldelades Federley det första Jasminepriset, för sina insatser för att motverka stigma och för att förbättra sexarbetares levnadsvillkor. Han hade sedan tidigare, bland annat i ett uppmärksammat tal i riksdagen 2010 krävt att sexköpslagen avskaffas.
Senast redigerad av JymdKjam 2020-12-04 kl. 20:45.
Citera
2020-12-04, 20:32
Medlem
Citat:
Självklart, men vad tror du dig vinna med dina argument? Jag vågar påstå att 100% av svenskarna är kraftigt emot pedofili vid en direkt ställd fråga, det skulle även du vara om du inte satt på lyxen att debattera anonymt. Du förstår förhoppningsvis att du ensam inte betyder ett skit i det stora hela?

Jag hoppas verkligen att den stora delen av svenskarna kraftigt är emot sex med barn. Annars borde det inte vara olagligt.
Citera
2020-12-04, 20:33
Medlem
Citat:
Att bränna folk på bål har också varit okej. Ännu längre bak i tiden var det normalt att sitta i en grotta och använda fiendens kranium som matskål. Vad vill du ha sagt med ditt exempel?
Han har rätt i sak, att godkänna pedofili och homofili har ändrats under åren. Att han tar upp detta i den här tråden tyder självklart på att han själv har pedofil läggning. Jag har, innan pridehysterin, inget emot bögar, men hade det varit förbjudet hade jag bara lyft historiens vingslag om jag själv varit bög. Därav slutsatsen.
Citera
2020-12-04, 20:33
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Han har haft en tydlig profil inom det intima området:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fredrick_Federley
Det här måste horan Annie skrivit under.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in