2020-12-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Nu är FF sjukskriven och mår mycket dåligt. Jag förstår inte varför han mår så dåligt för? Har han haft en sexuell relation med pedofilen eller?
Du förstår säkert också att det enda han mår dåligt för, är att förhållandet exponerats.
Citera
2020-12-04, 20:11
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Hennes ord har väl ingen som helst betydelse? Det finns ingen som helst anledning att tro på en så meriterad lögnare. Leta gärna fram alla hennes djupa löften om att aldrig någonsin låta Löfven bli statsminister och säg sedan att du tror på hennes ord om FF.
När påstod jag att jag har förtroende för horan?
Citera
2020-12-04, 20:12
Medlem
Fejkits avatar
Tips är att lyssna på fredagens avsnitt av GodTon:

https://poddtoppen.se/podcast/1372019059/god-ton/113-ursula-blir-ihop-med-en-pedofil

Hanif & Per massakerar media & Federley/Ursula.
Citera
2020-12-04, 20:14
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Först tänkte jag ignorera detta, för jag har aldrig varit motståndare mot bögar, utan har sett dem som en annan inriktning, som jag inte bryr mig om. Men du fick mig att tänka efter... Jag måste erkänna att de senaste årens extrema mediedrev för pridefestivaler och lyft av hbtq, samt exponering av de extrema representanterna (som FF i pride), faktiskt har skapat ett förakt mot hela homo-rörelsen. Jag trodde inte det var möjligt, men mitt förakt mot bögar har sakta men säkert byggts upp!

Har andra erfarit samma sak? Har media räknar med detta?
Samma här, har inte brytt mig speciellt mycket om bögar förr. Men när media och övriga vänsterliberaler började trycka upp pride och hela HBTQ-rörelsen i ansiktet på folk, då började även mitt förakt för dessa.
Citera
2020-12-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
När man äntligen faktiskt har inside info av någon nära Federley så jag tänker inte skriver pga ni har varit drygt mot mig och bannade mig så hejdå.
Du skriver dig som ett barn. Det ökar sannolikheten att du talar sanning.
Citera
2020-12-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Modefluga...

Med tanke på hur du argumenterar känns det som att du inte kan vänta på den ljuva framtiden när pedobashing inte längre är en grej, när alla har rätt att ta sig en nioåring som älskare. Gränsen mellan en liberal och muslimsk fundamentalist börjar bli väldigt grumlig.

Det är ärligt talat inget som skulle göra varken till eller från för mig i min tillvaro. Andras sexualitet är inte något som varken gör mig lycklig eller olycklig. Men visst, om det skulle få många andra människor lyckliga så vem vet. Man brukar ju säga att människor i en positiv omgivning blir lyckligare. Så why not.
Citera
2020-12-04, 20:17
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Hon bör säga att hans förtroende är förbrukat och att hon tar avstånd ifrån hans perversa böjelser som innebär övergrepp på barn. Annars är det läpparnas bekännelse som vittnar om att horan backar Pederlay.

Nej. Storyn är att de nyss fått reda på detta. Hon spelar ett spel där 99% tror att hon är lika överraskad som alla andra. Kanske hon är, kanske inte. Hon kan inte heller stå och spekulera om FF att han är körd eftersom han är kär i en pedofil. Vi här på Flashback kan dra den slutsatsen att han har vetat allt, känner andra pedofiler, är transa (det vet säkert inte 99% av svenskarna). Innan detta visste jag inte att han var Ursula. Aldrig kännt till. Så där är Lööf, där är hennes uttalande som är balanserat och tillräckligt. Sen kan vi vara förbannade men se det ur hennes och Centerns (samt FFs) perspektiv.
Citera
2020-12-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Tycker du att det är lämpligt att Federley är tillsammans med en man som har begått våldtäkter mot barn som befinner sig i samma ålder som Federleys barn? Du ser inga risker här för Federleys barn? Vittnar det om ett gott omdöme?

Det här det enda som är intressant!

Federley har inte begått något brott men hans omdöme verkar vara ur funktion.
Hans förtroende är totalt förbrukat och hans politiska karriär är slut.

Att FF har varit sambo med en villkorligt frigiven pedofil när han själv har barn är inte lämpligt.
Jag kommer aldrig att rösta på ett parti som han företräder
Citera
2020-12-04, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Sex med barn har vid flera tillfällen under historien betraktats som helt okej.
Att bränna folk på bål har också varit okej. Ännu längre bak i tiden var det normalt att sitta i en grotta och använda fiendens kranium som matskål. Vad vill du ha sagt med ditt exempel?
Citera
2020-12-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Varför skulle media räkna med det? Vet du öht vem som styr media?

http://www.thetruthseeker.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2016/05/barbara-spectre-quote.jpg
Det kvittar helt vad man diskuterar, så kommer alltid ni judehatare fram. Ni har fått mig att lämna så många intressanta trådar.
Citera
2020-12-04, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det är ärligt talat inget som skulle göra varken till eller från för mig i min tillvaro. Andras sexualitet är inte något som varken gör mig lycklig eller olycklig. Men visst, om det skulle få många andra människor lyckliga så vem vet. Man brukar ju säga att människor i en positiv omgivning blir lyckligare. Så why not.
Allt du skriver bottnar i ”jag, jag, jag” utan en tillstymmelse till att försöka förstå andra människor. Är din totala egoism äkta eller kör du bara någon inövad rutin menad att försöka driva din omgivning till vansinne?
Citera
2020-12-04, 20:22
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Nej. Storyn är att de nyss fått reda på detta. Hon spelar ett spel där 99% tror att hon är lika överraskad som alla andra. Kanske hon är, kanske inte. Hon kan inte heller stå och spekulera om FF att han är körd eftersom han är kär i en pedofil. Vi här på Flashback kan dra den slutsatsen att han har vetat allt, känner andra pedofiler, är transa (det vet säkert inte 99% av svenskarna). Innan detta visste jag inte att han var Ursula. Aldrig kännt till. Så där är Lööf, där är hennes uttalande som är balanserat och tillräckligt. Sen kan vi vara förbannade men se det ur hennes och Centerns (samt FFs) perspektiv.
Du menar att Annie skulle var lika blåst som du om Pederlays förehavanden. Det tror inte jag. Horan vet nog fan vad som händer i hennes parti, till skillnad från dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in