Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Det är min analys också...
Om man tänker efter lite så märker man att SE läst sig till att vara vittne...
Ena gången så ser han saker som att han är först på plats ...I nästa stund så är han 1min sen..
Men värst av allt är ju att inget annat vittne bekräftar hans historia o det är faktiskt det mest märkliga...
Vart är bevisen eller något allibi att SE inte är GM ? Borde ju finnas minst 5 pers på brottsplatsen som kan bekräfta SE
Absolut.
De saker som allra mest talar emot att SE var på platsen som vittne är främst tre saker som jag ser det.
Han har aldrig sagt sig ha sett vittnet Björkman trots att de två nästan borde ha krockat (iaf om SEs besättelse stämmer).
Han säger sig ha sprungit efter poliserna utan att hinna ikapp dem.
Tja poliserna gick långsamt och lyste med lampor en av dem stannade och spydde t,om.
Det finns inte någon risk att SE inte hade hunnit ikapp dem(speciellt inte den spyende polismannen).
Han kunde t.om ha promenerat ifatt dem .
Hade han varit på platsen hade han noterat hur långsamt de rörde sig då hade han aldrig sagt att han försökte komma ikapp dem utan att lyckas.Eftersom han då vetat att han t.om. kunde ha promenarat ikapp dem.
Samt som tredje punkt.SE sade ju att en ambulans hade kommit till platsen under hans språngmarsch.
I verkligheten var det ju TVÅ ambulanser som kom till platsen.
Det borde han ju ha sett när han återkom efter den s.k."språngmarschen",
Framförallt dessa tre saker tyder starkt på att han faktiskt inte var där när han säger sig ha varit det.
Vart var han istället?
Hos en älskarinna?Hälsade på sin mamma?
Tog en promenad?
Köpte sex av en prostituerad?
Var på stan och tog en drink?
Var på flykt efter att ha skjutit statsministern?
Ja man får tro vad man vill men för mig känns det sista alternativet onekligen mest troligt om man säger så.