Citat:
Jag kan beskriva situationen igen. En skribent i tråden länkade en bra artikel som inte var direkt politisk, men kritisk till senfärdigheten till FHM. Inlägget innehöll länken och ett citat. Jag läste artikeln och ville tacka för länken, bara någon minut efter den blivit postad. Men inlägget var redan då raderat. Ni satt alltså i realtid och raderade inlägg som ”nästan” är politiska. Och nej det inlägget har jag inte, borde ha sparat naturligtvis, men jag blev så paff av ert agerande. Jag länkade om artikeln men kamouflerade den något. Då missades den eller så hade ni helt enkelt sluta radera realtid för tillfället. Jag tog upp situation här i tråden och trots att du senare sagt att inlägget var en ren bedömningsfråga, raderade du då snabbt mitt kamouflerade inlägg och visade upp det här i tråden.
(FB) Har moderatorerna gett upp Coronatråden?
Så kom det upp på tal igen. Denna gången nämnde jag att en moderator hade svarat på det nu raderade inlägget jag skrev. Nu har du även raderat det inlägget. Inget av dessa nu 3 raderade inlägg var direkt politiska. Men det var tydligtvis viktigt för dig att radera dem ändå. För mig är det ok att du raderade mitt inlägg men jag tycker att du ska lägga tillbaka det första inlägg som länkade artikeln.
Citat:
Citat:
Men jag måste få fråga dig igen då du inte svarade. Det är alltså traditionen /rutinen att titta på presskonferensen och kommentera dagens siffror i tråden som du menar är ”somliga användares dagliga rutiner”? Det låter så konstigt och så nervärderande mot typ alla skribenter i tråden.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att du ska ta hänsyn till TS trådstart och låta tråden få vara den informations tråd TS startade. Liksom ja, faktiskt ta hänsyn till det tråden är, dessa dagliga rutiner, med presentation och kommentering av siffror samt att se på presskonferensen tillsammans är en stor del av vad tråden är. Du vet det, kan ju knappast ha missat det under alla dessa månader.
När det gäller citatet får jag be om ursäkt, jag la märke till det själv men då var det för sent och jag som till och med hade fetat det. Det var dok ingen pil. Kanske vi är kvitt då efter ditt på hopp om att jag ”yrat om Sverigebilden” ?