Citat:
Ursprungligen postat av
Covidexpert666
Vad tror du? Litar du på den horan eller som låst in sin son och våldtagit honom.
Hon har troligtvis inte gjort nåndera. Förmodligen inte heller låst in honom eller skadat honom.
Grabben har inte mått bra. Vad vet vi om han varit föremål för psykvårdens intresse? Ingenting.
Dom där såren kan var Psoriasis. Grabben har stött på grannar i affären och varit social i det att han pratat normalt med dom. Sista gången lär ha varit alldeles nyligen.
Att systern kommit oanmäld och funnit honom i icke representabelt skick är fullt naturligt. Precis som du går vi andra i kalsonger hemma eller i mysbyxor.
Dom som har oturen att ha löständer behöver inte ha dom instoppade i käften om dom inte väntar besök.
Den sista gången lär ha varit i somras. Klädd i shorts hade han haft bandage över bensåren vilket visar på gott omdöme.
Det har pratats i tråden om att han haft åtminstone ett förhållande som resulterat i barn. Att han gjort ett rån sa nån annan.
Jag har bara skummat tråden men jag ska fördjupa mej. Men att systern är en skit och att pressfolket varit flata har jag tyckt hela tiden.