2020-12-01, 18:46
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Du har uppenbarligen sex med män, men det är svårt att tyda utifrån ditt inlägg ifall du är en man eller en kvinna. Jag förutsätter att du är en kvinna, men ber om ursäkt ifall det inte stämmer.

Det är iallafall intressant att man ständigt ser liknande kommentarer från, framför allt kvinnor på internet, och oftast får samma svar när man frågar tjejer i verkligheten, och att män trotts detta, vägrar gå med på att det är sant. Gissar att det antagligen bottnar i biologiska könsskillnader när det kommer till sex, och att det, antagligen är samma fenomen som ligger bakom att män aldrig tycks fatta att kvinnor inte gillar nudes och kuk-bilder i samma utsträckningen som dom själva gör.

Det beror ju på hur mannen i fråga är funtad. En i tråden hyser något slags hat mot alla högutbildade. En annan är enligt egen uppgift kåkfarare. Det är väl den typen av män som resonerar så.
Citera
2020-12-01, 18:50
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Obehagligt för en konservativ religiös fanatiker möjligtvis, att knulla sönder någon är att leverera förbaskat bra och hårt sex. Det är ingen kvinnomisshandel eller förnedring. Jag har träffat många kvinnor, som inte är störda - men älskar hårt sex och att bli penetrerade av en stor kuk så att de känner sig fylld.

Jag är anarkist och ateist, annars var det rätt.

Citat:
Tråkig nedsättande syn du har när du generaliserar kvinnor som gillar någonting du inte kan leverera som störda. Hatar du kvinnor för att de ratat din kuk?

Jag har nästan aldrig träffat någon som har ratat kuken. De kvinnor som jag har hört tala extremt föraktfullt om små kukar har vanligen varit ointelligenta och obildade. Intelligenta kvinnor har överhuvudtaget inte den framtoningen.
Citera
2020-12-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Jag är anarkist och ateist, annars var det rätt.

Jag har nästan aldrig träffat någon som har ratat kuken. De kvinnor som jag har hört tala extremt föraktfullt om små kukar har vanligen varit ointelligenta och obildade. Intelligenta kvinnor har överhuvudtaget inte den framtoningen.

Ja, ateist har jag förståelse för. Vilken Gud skapar medvetet en man med liten kuk?

Vad beror din generalisering av kvinnor på om det inte är dåliga upplevelser där din kuk har varit centralt? Det känns spontant som om att du blev kränkt av att någon kan leverera det du inte är kapabel till och då behövde avfärda kvinnorna som störda för att de tycker om det.
Citera
2020-12-01, 18:58
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ja, ateist har jag förståelse för. Vilken Gud skapar medvetet en man med liten kuk?

Vad beror din generalisering av kvinnor på om det inte är dåliga upplevelser där din kuk har varit centralt? Det känns spontant som om att du blev kränkt av att någon kan leverera det du inte är kapabel till och då behövde avfärda kvinnorna som störda för att de tycker om det.

De flesta kvinnor vill inte ha det som ni utmålar det. Antingen är det något ni fantiserar om eller så är kvinnorna störda.

Kan du se många kvinnor i tråden som skriver att det är viktigt med stor kuk? Jag ser ingen. Inte heller ser jag några kukbilder som jag bad om runt 13.35 igår för att bevisa att ni ens har vad ni påstår er ha. Märkligt, va?
Citera
2020-12-01, 19:01
Medlem
Citat:
De flesta kvinnor vill inte ha det som ni utmålar det. Antingen är det något ni fantiserar om eller så är kvinnorna störda.

Kan du se många kvinnor i tråden som skriver att det är viktigt med stor kuk? Jag ser ingen. Inte heller ser jag några kukbilder som jag bad om runt 13.35 igår för att bevisa att ni ens har vad ni påstår er ha. Märkligt, va?

Kvinnliga användare är få till antal på flashback, jag bryr mig inte vad kvinnor är ute efter. Har legat med många och precis alla har älskat hårtsex, de har även älskat att suga kuken men det förstår du nog. En stor kuk tycker damerna om att leka med. Många av de jag dejtat har även talat nedsättande om små kukar, skrattat åt sina fördetta ligg och ex.

Vi kan byta bilder på varandras kukar om du vill, jag tror inte på att en vuxen man har så liten som dig.
Citera
2020-12-01, 19:07
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen sex med män, men det är svårt att tyda utifrån ditt inlägg ifall du är en man eller en kvinna. Jag förutsätter att du är en kvinna, men ber om ursäkt ifall det inte stämmer.

Det är iallafall intressant att man ständigt ser liknande kommentarer från, framför allt kvinnor på internet, och oftast får samma svar när man frågar tjejer i verkligheten, och att män trotts detta, vägrar gå med på att det är sant. Gissar att det antagligen bottnar i biologiska könsskillnader när det kommer till sex, och att det, antagligen är samma fenomen som ligger bakom att män aldrig tycks fatta att kvinnor inte gillar nudes och kuk-bilder i samma utsträckningen som dom själva gör.

Jag är en kvinna precis som du förutsätter.

Och grejen är, att här där man är anonym, så har jag ju all chans i världen att säga i smyg ifall jag hade gillat välutrustade män, men jag gör inte det. Lite beroende på vad man klassar som stort eller inte såklart, men medel är det jag gillar bäst hittills får jag väl säga. Men vid närmare 50 års ålder så tror jag mig veta ungefär vad jag helst vill ha då jag kan välja.

Däremot kan jag tänka mig, att en kuk som mannen själv är nöjd med, ger honom en bättre känsla överlag.
Men frågan är om det i grunden är en god självkänsla som gör att mannen är nöjd med sin utrustning, eller om det är utrustningens storlek som gör självkänslan? Vad är hönan och vad är ägget?
Citera
2020-12-01, 19:10
Medlem
Rxds avatar
Citat:
Det beror ju på hur mannen i fråga är funtad. En i tråden hyser något slags hat mot alla högutbildade. En annan är enligt egen uppgift kåkfarare. Det är väl den typen av män som resonerar så.
Möjligt. Det är dock lite utav ett manligt karaktärsdrag att på ett överdrivet sätt, försöka kartlägga verkligheten och ” kvinnors beteende”, i särskilda system. Fenomenet resulterar inte sällan i bisarra påståenden och åsikter som ”stryks” med lika märkliga källor. Kan tänka mig att det bara på Flashback finns flera inlägg där nån snubbe konstaterar att ”kvinnors könsorgan är x cm djupa och y centimeter breda, vilket om man tar hänsyn till g-punktens placering, resulterar i att den perfekta penisen bör ligga på exakt 18,7 cm, blabla bla.”
Senast redigerad av Rxd 2020-12-01 kl. 19:13.
Citera
2020-12-01, 19:10
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Kvinnliga användare är få till antal på flashback, jag bryr mig inte vad kvinnor är ute efter. Har legat med många och precis alla har älskat hårtsex, de har även älskat att suga kuken men det förstår du nog. En stor kuk tycker damerna om att leka med. Många av de jag dejtat har även talat nedsättande om små kukar, skrattat åt sina fördetta ligg och ex.

Vi kan byta bilder på varandras kukar om du vill, jag tror inte på att en vuxen man har så liten som dig.

Den här tråden är parodisk. Men som Carl sagan sa: Extraordinary claims demand extraordinary proofs, så har ingen av er postat en bild här i tråden vid midnatt, så slutar jag kasta bort tid här.
Citera
2020-12-01, 19:13
Medlem
spyder123s avatar
Passar nog bättre här.

Psykologi: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2020-12-01, 19:13
Medlem
Citat:
Den här tråden är parodisk. Men som Carl sagan sa: Extraordinary claims demand extraordinary proofs, så har ingen av er postat en bild här i tråden vid midnatt, så slutar jag kasta bort tid här.

Jag erbjuder mig och i gengäld skall du visa upp dina 14 stolta centimeter. Det är inget extraordinärt med 23 cm kuk, sluta göra mig generad.
Citera
2020-12-01, 19:14
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Möjligt. Det är dock lite utav ett manligt karaktärsdrag att på ett överdrivet sätt, försöka kartlägga verkligheten och ” kvinnors beteende”, i särskilda system. Vilket resulterar i bisarra påståenden och åsikter som ”stryks” med lika märkliga källor. Kan tänka mig att det bara på Flashback finns flera inlägg där nån snubbe konstaterar att ”kvinnors könsorgan är x cm djupa och y centimeter breda, vilket om man tar hänsyn till g-punktens placering, resulterar i att perfekta penisen bör ligga på exakt 18,7 cm, blabla bla.”

Jag har en del bittra erfarenheter av kvinnor, men ytterst få har med min kuks storlek att göra. Det är mer allmänmänskliga grejer.

Det här forumet är fullt av rubbade typer som lever helt i sin egen fantasi. Jag var själv sådan i viss mån som barn och ungdom, men sedan blev jag vuxen.
Citera
2020-12-01, 19:15
Medlem
Citat:
Jag vet inte, har aldrig träffat en kvinna som inte har tyckt om smärtan. Alltid använt hela, alltid kört hårt - 23 längd 18 omkrets.

Jag utgår från att du och kvinnan är överens innan?

Jag gillar att det är lite hårt, men det ska inte göra minsta lilla ont, då är det fel för mig. Och ryms inte 18 cm lång, så lär inte 23 cm lång rymmas heller.
Hade någon försökt göra det med mig, så kan jag lova att det är det sista han hade gjort i sitt liv. Och bara att prata om att knulla sönder, känns lite stört för min del. Tack, men nej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in