Citat:
Ursprungligen postat av
Frawjon
Den här tråden skulle kunna göda mitt människoförakt i åtminstone 50 år. Det var alltså en prostituerad som sa att min kuk vore för liten för att ge henne vaginalorgasm. Men hon var en fin människa så hon sa det taktfullt. Du fattar alltså inte ens vad man skriver.
Jag har som sagt inte ens hört idioterna i högstadiet snacka så här. Det är alltså saker som de flesta av er inte ens skulle säga offentligt.
Hoppas att du är någon form av troll. Otroligt tragiskt om du är som du framstår här på riktigt.
Min ståndpunkt är att om allting annat är lika bidrar en stor kuk till bättre självkänsla än vad en mindre gör.
Vad i det är det du tycker är så idiotiskt?
Du sitter ju själv och mäter kuken berättade du nyss så du kan ju omöjligt neka till att måttet saknar betydelse.
För övrigt kan jag inte minnas att jag själv ens gjort det, så av oss två, i vardagen, är du uppenbarligen mer fixerad vid kukstorleken.
Att du är med i Mensa och sitter och pratar med Tyska kirurger på dagarna var det du själv som blandade in.
Vad det nu har med saken att göra? Det kanske var peniskirurgi som diskuterades?