Citat:
Ursprungligen postat av
intesomdetsynes
Så kan man se det, men faktum kvarstår att om du hade skrivit bättre så hade vi fått flera svar.
Jo fast det är ju inte så, dock. Jag har dragit en halv miljon mess lågt räknat, jag satt som er idioter i början och försökte vara duktig, min statistik ser likadan ut nu som då. Det bara är såhär det får ni acceptera. Något som jag tycker är fantastiskt är att det dels gnälls kopiöst på att det inte loggas, att kollegan skriver si eller så och missat att det är fisting som gäller, att det blivit fel stad etc. Men samtidigt går folk med på träff inom given tidsram, hela tiden varje dag ser jag detta, största general felet, men de tydligen lugnt? Blir ju som en fuckin busschafför som klagar på att kollegorna käkar mariekex o smular lite på sätet samtidigt som dumfan själv kör i diket varje dag.
Menar inte att man ska paja medvetet eller slarva så illa att det är katastrof, min hela poäng är att det räcker med grundläggande respons, inte leka duktig. Och framförallt inte sitta och oja sig över hemska kollegor. Och nej det blir inte mer svar från gubbarna som sagt, fan om det är kö ska messen iväg FORT, då kommer det svar, fan ni sitter och knepar och knåpar och får iväg färre då genereras ju mindre pengar, det är så jävla ironiskt så det finns inte. Hur fan kan man inte greppa detta enkla konceptet?
Citat:
Ursprungligen postat av
canoon
Och du lilla gubben är förmodligen en sån där som hänger dig kvar på chattcentralen med näbbar och klor oavsett hur många gånger som du får sparken. Som tar morsans, farsans och polarnas ID för att få jobba kvar.
Har under 5 års tid fått temp ban en gång på CC, men vad spelar det för roll? Sitter ju hundratals som får tempbann för att dom skrivit god morgon gullet, 3 ggr under en månad, eller andra petitesser. Nu är det ju dessutom krig på grund av just detta, att JH torskar ops. Undra varför hmmm...
Fan grabbar och tjejer är det inte roligare o tjäna pengar istället för att oroa sig över huruvida en bråkdel av targets stannar eller inte stannar eller om dsoperneta38857733 skrivit ett dåligt mess och missat logga färgen på Arnes kukhår? Att ni orkar, jag förstår inte. Ni har väl fan jobbat längre än några veckor ändå?