2020-12-01, 14:17
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men lilla gubben det händer inget med kön om kollegor skriver halvdant, det bara är så ni måste fan lära er detta nån gång. Och du kan svara generellt om kollegan tabbat sig det är inte svårt det är inte rätt eller fel som på högskoleprovet, skriv text i rutan bara.

Så kan man se det, men faktum kvarstår att om du hade skrivit bättre så hade vi fått flera svar.
2020-12-01, 14:22
Medlem
Citat:
Men lilla gubben det händer inget med kön om kollegor skriver halvdant, det bara är så ni måste fan lära er detta nån gång. Och du kan svara generellt om kollegan tabbat sig det är inte svårt det är inte rätt eller fel som på högskoleprovet, skriv text i rutan bara.

Och du lilla gubben är förmodligen en sån där som hänger dig kvar på chattcentralen med näbbar och klor oavsett hur många gånger som du får sparken. Som tar morsans, farsans och polarnas ID för att få jobba kvar.
2020-12-01, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Så kan man se det, men faktum kvarstår att om du hade skrivit bättre så hade vi fått flera svar.

Han förstår inte det. Och han förstår inte heller att andra till slut tröttnar på att reda upp deras skit om och om igen i konversationerna. Sen sitter dom där och grinar över att dom får kritik och varningar av coacherna.
2020-12-01, 15:05
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Och du lilla gubben är förmodligen en sån där som hänger dig kvar på chattcentralen med näbbar och klor oavsett hur många gånger som du får sparken. Som tar morsans, farsans och polarnas ID för att få jobba kvar.

Han har haft samma id länge dock

Han håller sig över gränsen, men han krälar fan på den.
Lite narcissistisk precis som ds0058.
2020-12-01, 15:16
Medlem
Citat:
Han har haft samma id länge dock

Han håller sig över gränsen, men han krälar fan på den.
Lite narcissistisk precis som ds0058.

ds:arna har jag nog inte sett några konstiga eller klipp och klistra konverstioner ifrån. Utan det är dom andra jävlarna. Framförallt SEMC idioterna.
2020-12-01, 15:24
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
ds:arna har jag nog inte sett några konstiga eller klipp och klistra konverstioner ifrån. Utan det är dom andra jävlarna. Framförallt SEMC idioterna.

Jo SEMC suger hårt nu, någon ny som utbildar nu för tiden kanske.

DS 56 och 58 är det som fuckar ur från tk.

"jaha du gillar analt, men då kanske du vill typ äta mitt bajs med och slicka dina fingrar som vart i röven på mig"
2020-12-01, 15:35
Medlem
Citat:
Jo SEMC suger hårt nu, någon ny som utbildar nu för tiden kanske.

DS 56 och 58 är det som fuckar ur från tk.

"jaha du gillar analt, men då kanske du vill typ äta mitt bajs med och slicka dina fingrar som vart i röven på mig"

Jo det har jag sett, men det är inte dom jag stör mig på Nån ny som utbildar... dom verkar ju inte ha fått nån utbildning alls
Senast redigerad av canoon 2020-12-01 kl. 15:44.
2020-12-01, 15:51
Medlem
Citat:

Jo fast det är ju inte så, dock. Jag har dragit en halv miljon mess lågt räknat, jag satt som er idioter i början och försökte vara duktig, min statistik ser likadan ut nu som då. Det bara är såhär det får ni acceptera. Något som jag tycker är fantastiskt är att det dels gnälls kopiöst på att det inte loggas, att kollegan skriver si eller så och missat att det är fisting som gäller, att det blivit fel stad etc. Men samtidigt går folk med på träff inom given tidsram, hela tiden varje dag ser jag detta, största general felet, men de tydligen lugnt? Blir ju som en fuckin busschafför som klagar på att kollegorna käkar mariekex o smular lite på sätet samtidigt som dumfan själv kör i diket varje dag.

Menar inte att man ska paja medvetet eller slarva så illa att det är katastrof, min hela poäng är att det räcker med grundläggande respons, inte leka duktig. Och framförallt inte sitta och oja sig över hemska kollegor. Och nej det blir inte mer svar från gubbarna som sagt, fan om det är kö ska messen iväg FORT, då kommer det svar, fan ni sitter och knepar och knåpar och får iväg färre då genereras ju mindre pengar, det är så jävla ironiskt så det finns inte. Hur fan kan man inte greppa detta enkla konceptet?

Citat:

Har under 5 års tid fått temp ban en gång på CC, men vad spelar det för roll? Sitter ju hundratals som får tempbann för att dom skrivit god morgon gullet, 3 ggr under en månad, eller andra petitesser. Nu är det ju dessutom krig på grund av just detta, att JH torskar ops. Undra varför hmmm...

Fan grabbar och tjejer är det inte roligare o tjäna pengar istället för att oroa sig över huruvida en bråkdel av targets stannar eller inte stannar eller om dsoperneta38857733 skrivit ett dåligt mess och missat logga färgen på Arnes kukhår? Att ni orkar, jag förstår inte. Ni har väl fan jobbat längre än några veckor ändå?
2020-12-01, 16:02
Medlem
Citat:
Jo fast det är ju inte så, dock. Jag har dragit en halv miljon mess lågt räknat, jag satt som er idioter i början och försökte vara duktig, min statistik ser likadan ut nu som då. Det bara är såhär det får ni acceptera. Något som jag tycker är fantastiskt är att det dels gnälls kopiöst på att det inte loggas, att kollegan skriver si eller så och missat att det är fisting som gäller, att det blivit fel stad etc. Men samtidigt går folk med på träff inom given tidsram, hela tiden varje dag ser jag detta, största general felet, men de tydligen lugnt? Blir ju som en fuckin busschafför som klagar på att kollegorna käkar mariekex o smular lite på sätet samtidigt som dumfan själv kör i diket varje dag.

Menar inte att man ska paja medvetet eller slarva så illa att det är katastrof, min hela poäng är att det räcker med grundläggande respons, inte leka duktig. Och framförallt inte sitta och oja sig över hemska kollegor. Och nej det blir inte mer svar från gubbarna som sagt, fan om det är kö ska messen iväg FORT, då kommer det svar, fan ni sitter och knepar och knåpar och får iväg färre då genereras ju mindre pengar, det är så jävla ironiskt så det finns inte. Hur fan kan man inte greppa detta enkla konceptet?

Har under 5 års tid fått temp ban en gång på CC, men vad spelar det för roll? Sitter ju hundratals som får tempbann för att dom skrivit god morgon gullet, 3 ggr under en månad, eller andra petitesser. Nu är det ju dessutom krig på grund av just detta, att JH torskar ops. Undra varför hmmm...

Fan grabbar och tjejer är det inte roligare o tjäna pengar istället för att oroa sig över huruvida en bråkdel av targets stannar eller inte stannar eller om dsoperneta38857733 skrivit ett dåligt mess och missat logga färgen på Arnes kukhår? Att ni orkar, jag förstår inte. Ni har väl fan jobbat längre än några veckor ändå?

Fast jag pratar ju om dom som man ser pajar medvetet gång på gång och inte ens bryr sig att skumma igenom svaret från target innan dom skriver.
Jag vet inte vad det är för krig du pratar om heller?
2020-12-01, 16:06
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Fast jag pratar ju om dom som man ser pajar medvetet gång på gång och inte ens bryr sig att skumma igenom svaret från target innan dom skriver.

Han har snöat in sig på att det är på ett visst sätt.

Blir paff på hur han svarar både på chatten och här inne.

Ingen utanför boxen typ, minst sagt.
2020-12-01, 16:10
Medlem
Citat:

Jo men uppenbarligen har ju gubben svarat dom ändå eftersom du fick ett mess du skulle svara på och därmed kunde se konversationen? Fan canoon detta ligger i paritet med 1+1 blir 2, nästan. Förolämpningar och skitsnack kan vi skippa nu och tala allvar, du måste greppa detta nu. Jag blir lite orolig alltså...

Men ok om en kollega skrivit hörruu bengt bara så du vet detta är fake jag är man och sitter bakom en dator i thailand, ja då håller jag med dig, kör han den med 50 targets så borde han banne mig få höra om detta i feedback! Men att det sker nästan grova misstag och target blir arg eller ledsen eller whatever, dom fortsätter skriva och du behöver inte rädda något på ett intrikat sätt. Säg du skämta, säg du är trött, säg du skrev fel, säg du vill suga hans kuk, poof då var det lugnt igen target blev glad och du slapp anstränga dig. Ameh såhär lätt är det ju inte tänker du, jo men det är det canoon, du får helt enkelt betänka vilka människor det är du skriver med, är dom skarpa tycker du generellt?

Nej jag vet att du inte vet om det, och det är inte så noga heller, poängen är att JH skjuter sig själva i foten med deras jävla besatthet över kvalite
Senast redigerad av gurka111 2020-12-01 kl. 16:18.
2020-12-01, 16:12
Medlem
Citat:
Han har snöat in sig på att det är på ett visst sätt.

Blir paff på hur han svarar både på chatten och här inne.

Ingen utanför boxen typ, minst sagt.

Ja nej jag vet att det är så här, jag har ju argumenterat för det rätt tydligt, men jag får ingen respons på det alls här det är bara ännu mer dravel om vad hemsk jag är som skriver dåligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in