2020-11-30, 22:22
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hittills har ingen domare krävt detta.

Tiden börjar rinna ut.

Säger vem då ? Flashback ?
Titta på när Bush vs Gore var klart...

Då fusket är av magnituden vi aldrig i historien sett är det inte omöjligt att Trump evkoar insurraction act och börjar med försvarbara militära rättegångar. Är alla helt oskyldiga är detta givetvis inget problem. Problemet är ju dock att många är skyldiga.

Tom, detta försvinner inte. De skyldiga skall givetvis hittas och dömas.

Tror att de flesta inblandade Demokrater och Republikaner är ytterst oroliga. Anledningen till att man fortsatt spelar med är ju för att man inte tycker sig ha ett val. High Treason är inte att leka med.

Tycker det är dags att vi slutar låtsas. Detta är förräderi mot sitt land, inget annat.

Har du inte sett denna rekommenderar jag den varmt.
https://youtu.be/FZB6oNm_-Xc
Senast redigerad av Nixter 2020-11-30 kl. 22:25.
2020-11-30, 22:31
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det räcker bara att Biden förlorar PA + två valfria stater, för att Trump ska vinna.

Men att bevisa valfusk verkar vara svårt.
Hittills så är det bara anklagelser, teorier och enskilda vittnen samt siffror som man har fått höra har trätt upp på rampljuset.

Jag vill verkligen se en RIKTIG utredning. Ingen omräkning då dessa resulterar bara att det blir ungefär det samma fast några fler röster går till Trump.

Jag vill se en oberoende utredning som granskar alla röstsedlar om de är korrekta märkta.

Du kommer aldrig att få det Tom, för det finns inget att undersöka på någon större nivå.

Hela spektaklet vi har nu handlar bara om ett parti kidnappat av en demagog som tror att det fuskas.

Orsaken är att den demagogen själv fuskar.

Det är lite som Stalin, som aldrig klarade av att höja sig till några fantastiska nivåer, men visste att kapa ned alla andra till en nivå under honom själv.

Vad som maximalt kommer att hända är regler om bättre rutiner.

Vill valarbetaren ta en brejk, ta en cola och en snus, eller röka, ja, då får den gå till ett avdelat område, men inte öppna dörren till gatan.

Det är sådana saker många vittnesmål handlar om, men bara för att någon bryter mot en formell regel, betyder det inte att det har förekommit något fusk.

Alla som har gått i skolan, som arbetar, eller som lever i samhället vet att vi alla gör saker som man kanske inte får göra. Man gör dock inte det för att fuska, utan oftast bara för att göra livet lite lättare, och i den mån man jobbar med något, för att det skall gå snabbare.
2020-11-30, 22:36
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Deras berättelser är ju minst sagt osannolika. Varför har alla dessa vittnen som sett valfusk inte agerat eller rapporterat fusket till ansvariga.
Att någon enstaka kanske inte vågat kan jag köpa men de påstår sig ha hundratals vittnen. Observatörer och valarbetare som sett fusk och felaktigheter.
Men ändå har ingen av dessa agerat när de sett fusket/felaktigheterna och ingen har rapporterat till sina chefer.
Och inte nog med det, ingen av dem har trätt fram i domstol under ED heller.

Jag skulle vilja påstå att trovärdigheten för dessa individer är minst sagt låg.
Du har dessutom den där republikanen som erbjuder 1miljon dollar för bevis om valfusk.
Han har fortfarande inte betalat ut något och belöningen gäller fortfarande. Om det nu finns så mycket bevis borde det betalats ut flera gånger om, eller ja det borde inte ens behövas någon belöning för att lämna fram bevis om det nu finns så mycket som de påstår.
Fast det är så att det har framkommit att åtminstone somliga faktiskt har rapporterat till ansvariga på plats direkt. Det vet man om man har besvärat sig med att ta reda på lite om det man så låtsassjälvsäkert "diskuterar".

De har fått skriva på affidaviter.
Domstol har de inte kommit till ännu (om någonsin).
Detta är en för het potatis för somliga att klara att hantera så de intalar sig att det inte finns istället.
2020-11-30, 22:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Du kommer aldrig att få det Tom, för det finns inget att undersöka på någon större nivå.

Hela spektaklet vi har nu handlar bara om ett parti kidnappat av en demagog som tror att det fuskas.

Orsaken är att den demagogen själv fuskar.

Det är lite som Stalin, som aldrig klarade av att höja sig till några fantastiska nivåer, men visste att kapa ned alla andra till en nivå under honom själv.

Vad som maximalt kommer att hända är regler om bättre rutiner.

Vill valarbetaren ta en brejk, ta en cola och en snus, eller röka, ja, då får den gå till ett avdelat område, men inte öppna dörren till gatan.

Det är sådana saker många vittnesmål handlar om, men bara för att någon bryter mot en formell regel, betyder det inte att det har förekommit något fusk.

Alla som har gått i skolan, som arbetar, eller som lever i samhället vet att vi alla gör saker som man kanske inte får göra. Man gör dock inte det för att fuska, utan oftast bara för att göra livet lite lättare, och i den mån man jobbar med något, för att det skall gå snabbare.

Jag vet.

Men jag vill ha ett svar. Inte "Det blev inget valfusk "
2020-11-30, 22:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag vill bara meddela att man just nu kan se en direktsändning från förhör i ämnet. Right Side Broadcasting Network sänder på tuben.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag vill bara meddela att man just nu kan se en direktsändning från förhör i ämnet. Right Side Broadcasting Network sänder på tuben.

Du kan gärna få länka...
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det finns bevis för massor av saker som folk inte tror på.

Det är en kultursak. På jobbet brukar vi skämta om att jorden i platt. Ibland försöker vi även låta seriösa.
2020-11-30, 22:42
Medlem
Förklara detta:

Biden vann alltså 477 "counties" mot Obama som vann 689 "counties" 2012. Biden torskade alltså 212"counties" jämfört mot Obama, men ändå fick Biden på något sätt 13 miljoner röster mer än Obama. Hur har det gått till, om nu detta väl gått hederligt till? Och nej, det har inte skett en befolkningstillväxt på 13 miljoner på 8 år!

https://twitter.com/CortesSteve/status/1333481365749329920

https://twitter.com/EricTrump/status/1333412706792206342

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/rigged-election-biden-won-477-counties-vs-obama-won-689-2012-yet-biden-magically-gained-13-million-v otes-obama
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du kan gärna få länka...
Kan tyvärr inte länka från luren. Men sök på RSBN på youtube så kommer det upp
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Säger vem då ? Flashback ?
Titta på när Bush vs Gore var klart...

Då fusket är av magnituden vi aldrig i historien sett är det inte omöjligt att Trump evkoar insurraction act och börjar med försvarbara militära rättegångar. Är alla helt oskyldiga är detta givetvis inget problem. Problemet är ju dock att många är skyldiga.

Tom, detta försvinner inte. De skyldiga skall givetvis hittas och dömas.

Tror att de flesta inblandade Demokrater och Republikaner är ytterst oroliga. Anledningen till att man fortsatt spelar med är ju för att man inte tycker sig ha ett val. High Treason är inte att leka med.

Tycker det är dags att vi slutar låtsas. Detta är förräderi mot sitt land, inget annat.

Har du inte sett denna rekommenderar jag den varmt.
https://youtu.be/FZB6oNm_-Xc

Jag har inte sett någon oberoende utredning än.
2020-11-30, 22:43
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kan tyvärr inte länka från luren. Men sök på RSBN på youtube så kommer det upp

Tackar!
2020-11-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-2k
Det jag såg var att dominionvoting.com hade kopplingar mot andra domäner. Har det ändrats?
Enligt överstens vittnesmål lär det ha handlat om att själva maskkinerna är derivat, så som jag uppfattade det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in