Citat:
Ursprungligen postat av
Aramir2
Deras berättelser är ju minst sagt osannolika. Varför har alla dessa vittnen som sett valfusk inte agerat eller rapporterat fusket till ansvariga.
Att någon enstaka kanske inte vågat kan jag köpa men de påstår sig ha hundratals vittnen. Observatörer och valarbetare som sett fusk och felaktigheter.
Men ändå har ingen av dessa agerat när de sett fusket/felaktigheterna och ingen har rapporterat till sina chefer.
Och inte nog med det, ingen av dem har trätt fram i domstol under ED heller.
Jag skulle vilja påstå att trovärdigheten för dessa individer är minst sagt låg.
Du har dessutom den där republikanen som erbjuder 1miljon dollar för bevis om valfusk.
Han har fortfarande inte betalat ut något och belöningen gäller fortfarande. Om det nu finns så mycket bevis borde det betalats ut flera gånger om, eller ja det borde inte ens behövas någon belöning för att lämna fram bevis om det nu finns så mycket som de påstår.
Jag vet inte vad som är sant. Att det saknas röster tror jag absolut på. Men hur många?
Om det har kommit in falska röster, låter mer intressant att lyssna på, för detta låter mer som att det är planerat. Men om det är falskt, vart är då bevisen?
Känns som det snurrar för mycket hos de som säger att det har fuskat, och de som säger att det har inte fuskat.