2020-11-30, 14:00
Medlem
Inte nödvändigtvis... jag har stor kuk och haft kass självkänsla, den har dock bättrat pa sig på sin egen kant, independently, jag jobbar på det... och kuken är ju alltid ett glädjeämne när det blir av. Även som innehavare, den fyller upp och det blir nog lite extra skönt. Bör tilläggas att även om jag länge hade riktigt usel självkänsla är det inte att likställa med liten-kuk-syndrom, olika grejer. Får jag för mig iaf, tänker sällan i de här banorna. Weird diskussion men det är iaf min historia.
Senast redigerad av Spelemannen 2020-11-30 kl. 14:32.
Citera
2020-11-30, 14:07
Medlem
Det stämmer åtminstone in på mig. Jag är själv välutrustad och har en kuk som mäter sig över 99.8 % utav jordens befolkning. Brukar inte skryta med det, men finner det enormt sexigt att knulla tjejer som stönar likt porrstjärnor och lämna dom skakandes och kvidandes i sängen efteråt. Jag har hör och häpna t om haft engångsligg som hört av sig ett halvår efteråt och undrat om vi ska knulla pga storleken. Otroligt men sant.
Citera
2020-11-30, 14:13
Bannlyst
Undrar hur vanligt det är att kvinnor dissar män för att den inte är tillräckligt stor. En penis på 15 cm och lagom tjocklek kan vara tillfredsställande men inte idealt tillfredsställande

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det stämmer åtminstone in på mig. Jag är själv välutrustad och har en kuk som mäter sig över 99.8 % utav jordens befolkning. Brukar inte skryta med det, men finner det enormt sexigt att knulla tjejer som stönar likt porrstjärnor och lämna dom skakandes och kvidandes i sängen efteråt. Jag har hör och häpna t om haft engångsligg som hört av sig ett halvår efteråt och undrat om vi ska knulla pga storleken. Otroligt men sant.
Kan säkert vara så tyvärr.
Senast redigerad av ghjghjghj 2020-11-30 kl. 14:29.
Citera
2020-11-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tackade du inte nej för att han skickade en DICKPICK?

Nej det gjorde jag inte. Vi hade pratat länge innan han skickade den och han ville väl förvarna mig...
Citera
2020-11-30, 14:39
Medlem
EddieGeins avatar
Storlek är nog inte allt. Man kan ju ha en stor kuk som är helt deformerad, typ att den ser ut som nån jävla svamp, eller är böjd som en banan.

Jag har ingen bjässe, typ 17.5, men den är fortfarande en källa för bra självkänsla eftersom jag fått höra att den är väldigt estetiskt tilltalande. Den har fina proportioner, är lagom ådrig och väldigt hård. Hurvida min kuk är tillfredställande är med andra ord aldrig något jag oroar mig för.

Har man i grunden dåligt självförtroende så hoppar man ju isåfall bara vidare till nästa sak med sig själv som man hakar upp sig på, oavsett hur perfekt man är så är det aldrig tillräckligt.
Citera
2020-11-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Ja asså jag tror att vi alla (med nåt under pannbenet) kan enas om att stor kuk inte är mer önskvärt än intelligens, ödmjukhet, ärlighet, förmåga att lyssna och alla andra klassiska ”pojkvänsmaterial”-egenskaper. Det är ju bara småkillar och puckon som inte fattat att alla kvinnor också ser olika ut och därmed kommer passa olika bra ihop med olika kukar.

Ja men jag vill gärna ha en kille med större kuk, medel ca 14 tycker jag ändå är för litet. Runt 18 och ganska kraftig. Gärna helt rak dessutom. Så ser min beställning ut ..

Kan säga att de äldre kvinnor jag pratat med vill ha lite större och grövre. Yngre nöjer sig med mindre oftare.
Citera
2020-11-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghjghjghj
Undrar hur vanligt det är att kvinnor dissar män för att den inte är tillräckligt stor. En penis på 15 cm och lagom tjocklek kan vara tillfredsställande men inte idealt tillfredsställande

Kan säkert vara så tyvärr.

Visst är det så och kvinnor delar hellre kuk med 5 andra kvinnor bara den är tillräckligt stor.
Citera
2020-11-30, 14:48
Medlem
Butternutsquashs avatar
Haha, denna tråd kan vara både det sjukaste och roligaste jag läst här någonsin ni som på riktigt låter er formas av det som skrivs här bör seriöst ta en paus från internet.
Citera
2020-11-30, 14:53
Medlem
Urins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemlos
Du får inte glömma - en fet plånbok och status förlänger och förtjockar alltid kuken.

En stor kuk är alltid en bonus för kvinnan men aldrig det primära målet. Där har jag sett andra storkukare göra bort sig, de tror enbart för den har en stor kuk så kommer kvinnan bli nöjd och livet ligger framför dem som på ett silverfat - där blir det fel. Det är lite likt hockeygrabbarna(eller de coola) när man var tonåring och deras tillvaro flöt på riktigt bra, det var fester och alltid attraktiva kvinnor som väntade, sedan kom verkligheten och man blev vuxen och när man ser dem igen 10 år efter studenten så jobbar de sorgligt nog "på botten" av samhället, de hade fått allt serverat och sakta men säkert tynade deras coolhetsfaktor bort, magrutorna bytts ut mot ölmagar och det blev medelmåttiga betyg på gymnasiet så ingen karriär heller. Men men - åter till det som dinglar mellan benen.

Kvinnan är programmerad för att leta trygghet och bästa generna till avkomman, man får tänka på att våra aphjärnor fortfarande triggas av simpla ting som när vi levde på savannen. En man med status och en trygg framtid med stabil inkomst är alltid det viktigaste för kvinnan och barnet. Det finns inget som får det att kittlas så mycket där nere hos kvinna som när man säger att man har ett boende på en statusfylld plats eller att man arbetar som det här. Har ni alla märkt också att kvinnan ofta nöjer sig även fast hon inte får en orgasm? Det ligger inte i kvinnans natur att få orgasm utan det är bara en bonus - det viktigaste är att mannen har det skönt och man maximerar möjligheten att få just DEN perfekta genen i sig. Därför blir kuken och själva sexet sekundärt så länge hon är nöjd med prestationen.
Den stora kuken har en viss status i sig men hamnar tyvärr långt på efterkälken, så länge man tillhör normalvariationen när det så väl gäller kuk som med andra utseendeattributer (Ingen brud med rimligt självförtroende hade valt en micropenis, missbildad och sådant) så kan man alltid prestera ytterligare med plånboken. Kolla bara på diverse "kändisar", enbart epitetet kändis räcker, sen behöver man knappt ha mycket pengar på banken eller särskilt bra boende.

Det där är felaktigt. Kvinnor har flera sexuella strategier men det betyder inte att de attraheras av din plånbok eller jobb. Snarare så ser kvinnor det som en tillgång som de kan suga ut från dig så barnen kan överleva/ha det bra.

Attraktion är något helt annat och grundar sig i mäns fysik och dominanta psyke/beteende. Fittan börjar rinna och de kan inte ens förklara det. Apnivå.

Optimala för en kvinna är att bli gravid av en alfahane med starka gener - för att sen slå sig ner med en betahane som betalar för allt och erbjuder emotionell trygghet.

Stor kuk är givetvis attraktivt för kvinnor då det är väldigt manligt. Men det är inte ett måste för att bli tillsammans med en beta t.ex.

Alpha fucks, beta bucks
Senast redigerad av Urin 2020-11-30 kl. 14:59.
Citera
2020-11-30, 14:57
Medlem
Absolut, när jag gick i 9an så runkade en tös av mig. Hon berättade sedan till sina tjejkompisar att min kuk var stor, tog aldrig riktigt vara på chansen. Flera tjejer intresserade sig av mig men jag tolkade inte signalerna så bra, många efteråt får jag detta berättat utav en av hennes tjejkompisar. Där missade jag något...

Alla fjällor har fått ont vid samlag och alla tycker inte om detta men helt klart är min självkänsla högre än den hade varit med liten kuk. 23cm lång och 18cm omkrets.
Citera
2020-11-30, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Absolut, när jag gick i 9an så runkade en tös av mig. Hon berättade sedan till sina tjejkompisar att min kuk var stor, tog aldrig riktigt vara på chansen. Flera tjejer intresserade sig av mig men jag tolkade inte signalerna så bra, många efteråt får jag detta berättat utav en av hennes tjejkompisar. Där missade jag något...

Alla fjällor har fått ont vid samlag och alla tycker inte om detta men helt klart är min självkänsla högre än den hade varit med liten kuk. 23cm lång och 18cm omkrets.

Stämmer bra din beskrivning. Ryktet går bland kvinnorna och vidare till männen. Någon kukmätartävling har jag aldrig deltagit i, heller aldrig hörts talas om. Självförtroendet hade nog inte varit i topp med liten kuk oavsett hittepå" likt "storleken har ingen betydelse".
Citera
2020-11-30, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
-

Nej, Och jag vet. Konkret. Min kuk är medel. Hela saken med staken är att så tjejen känna sig åtrodd och sexig till max. Fixar du det så duger min 18 cm stenhård
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in