2020-11-30, 01:59
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Jag som kvinna måste tyvärr informera dig om att bara för att man har stor kuk är man INTE bra i sänghalmen.

Du ska få 4 exempel.

Nr 1. Man 35, extremt välhängd. 26 cm, minns inte omkretsen men jag kunde inte hålla runt hela. FRUKTANSVÄRT katastrofal i sängen. Han kunde bara jucka in och ut och trodde att det skulle vara bra. Dåligt självförtroende.

Nr 2. Man 40, standard (??) 18 cm. Underbar älskare. Dåligt självförtroende. Välutbildad.

Nr 3. Man 40, extremt välutrustad, köttig, omskuren. Dominant. Gick verkligen igång på att man njöt, vilket jag alltid gjorde. Fruktansvärt dåligt självförtroende. Frågade alltid vad jag älskade med hans kuk. Om jag var nöjd med honom. Dålig självkänsla.

Nr 4. Man 36, välutrustad (?), omskuren. Gissar på att den är 20-ish. GRYMT bra sex. Grymt självförtroende, GRYM självkänsla. Högutbildad och framgångsrik. Dominans, omhändertagande.

Tror inte alls på att stor kuk bättre självförtroende. Jag har träffat folk med 13 cm som har toppen självförtroende och självkänsla.

Hur vet kvinnor på internet alltid dessa exakta mått? Har ni alltid ett måttband med er eller är det männens egna uppgifter att de har 26 cm penis? 18 cm, standard (lol).
Citera
2020-11-30, 02:34
Medlem
hjaelploskilles avatar
Jag har bra självkänsla dels pga min stora kuk men jag har aldrig fått blickar i omklädningsrum eller haft några jävla kukmätartävlingar i skolan, mår snarare bra av bekräftelsen jag får av tjejer och särskilt min nuvarande flickvän. Men det ska sägas att min kuk har varit lika stor i i över 10 år nu och jag har fått bra självkänsla de senaste fem åren eftersom jag ordnat upp mitt liv i övrigt, jag tror verkligen inte att det är vanligt med män som har en stor kuk men i övrigt inte har ett piss och har bra självkänsla. Det hade i alla fall inte jag när jag var 20 och spelade Dota 24/7 och väntade in aktivitetsbidraget 00:01 den 25te för att köpa en Big Mac & co.
Citera
2020-11-30, 06:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det stämmer till viss del.

Jag har en stor kuk och väldigt bra självkänsla. Det beror dock inte på någon kukmätartävling av vilket jag aldrig haft, utan att varenda gång jag haft sex har min partner klagat på att den är för stor och att det gör ont. Att råknulla en tjej efter att man har hört det och lämna henne som en gnyende svettig hög gör att man känner sig jävligt manlig.

Jag tycker faktiskt lite synd om er med små kukar, men sen så är ju storleken på ens kuk inte allt(Men väldigt mycket).

Det måste vara oerhört gynnande för manligheten att tjejen man har sex med inte njuter, utan tvärtom får ont (troll?)
Citera
2020-11-30, 06:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Kvinnor som svarar på ämnet göre sig icke besvär. De vet uppenbarligen inget om de rent självförtoendeboostande fördelarna med stor kuk. Vad kvinnor tycker är bekvämt eller bra att få i fittan har absolut inget med ämnet att göra, således bör alla inlägg från kvinnor raderas. De förstår nämligen inte TS öht.
Jag har en riktig hästballe och det har definitivt hjälpt mitt självförtroende att höra häpnande kommentarer (från män)i omklädningsrum osv.
Att man fått ett par kvinnor att gråta av glädje samtidigt som de äntligen får komma på riktigt är bara en bonus som jag egentligen skiter i.

Det kanske är så att du är gay?
Det skulle förklara att du inte bryr dig nämnvärt om kvinnors njutning i förhållande till ditt könsorgan medan du tycker det är väldigt viktigt hur andra män visar häpnad (och uppskattning?) över din gigantiska kuk.
Citera
2020-11-30, 08:45
Medlem
WhoreassEngdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jo det stämmer bra det där med att dom drygaste killarna har minst kuk.

Nu blev jag påmind om ett inlägg i en tråd om Lars Ulrich här på FB, nån har postat en bild där han står naken med en öppen morgonrock och skrivit typ "och här har vi orsaken till Ulrichs enorma hävdelsebehov" eller nåt i den stilen
Citera
2020-11-30, 10:12
Medlem
Det ligger säkerligen mycket sanning i detta - men det är givetvis inte den enda saken som påverkar självförtroendet.

Det betyder att anekdotiska bevis som tagits upp tidigare kan vara sanna.

Bara för att man har stor kuk så betyder det inte att man automatiskt har bra självförtroende men chansen är större.

Har man stor kuk och är lång (och övriga saker är samma) så är chansen att man får ett bra självförtroende högre än om man är kort och har liten kuk.

Just längden har det forskats om och slutsatsen är ganska talande.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/studie-kopplar-langd-till-lon

ju längre man är desto högre lön har man (genomsnittligt).

Citat:
Rooth poängterar att resultaten inte gäller för alla individer utan att det handlar om ett genomsnittligt resultat och att löneskillnaderna går igen på alla längdnivåer.

Om man inte förstår detta - sluta att posta "Men jag tjänar mer än min polare och han är längre än mig!?!?!".

Sen kan man vrida och vända på det - det kanske är fel att säga att långa och storkukade får bättre självförtroende men sanningen är nog att de som är korta och har små kukar får sämre (genomsnittligt) men när man kollar genomsnittet sen så blir ju effekten den samma.
Senast redigerad av Kalmar2004 2020-11-30 kl. 10:19.
Citera
2020-11-30, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Det ligger säkerligen mycket sanning i detta - men det är givetvis inte den enda saken som påverkar självförtroendet.

Det betyder att anekdotiska bevis som tagits upp tidigare kan vara sanna.

Bara för att man har stor kuk så betyder det inte att man automatiskt har bra självförtroende men chansen är större.

Har man stor kuk och är lång (och övriga saker är samma) så är chansen att man får ett bra självförtroende högre än om man är kort och har liten kuk.

Just längden har det forskats om och slutsatsen är ganska talande.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/studie-kopplar-langd-till-lon

ju längre man är desto högre lön har man (genomsnittligt).

Om man inte förstår detta - sluta att posta "Men jag tjänar mer än min polare och han är längre än mig!?!?!".

Sen kan man vrida och vända på det - det kanske är fel att säga att långa och storkukade får bättre självförtroende men sanningen är nog att de som är korta och har små kukar får sämre (genomsnittligt) men när man kollar genomsnittet sen så blir ju effekten den samma.

Inte en till längdtråd (kroppslängd), tack!! Det finns säkert 1000 sådana trådar på FB. Ta det där i stället!
Citera
2020-11-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Hade kontakt med en kille en period som var väldigt välutrustad. Tackade nej till att träffa honom efter att ha sett en bild på den.

Trodde först det var hans underarm. Var säkert 25 eller mer.

Ja asså jag tror att vi alla (med nåt under pannbenet) kan enas om att stor kuk inte är mer önskvärt än intelligens, ödmjukhet, ärlighet, förmåga att lyssna och alla andra klassiska ”pojkvänsmaterial”-egenskaper. Det är ju bara småkillar och puckon som inte fattat att alla kvinnor också ser olika ut och därmed kommer passa olika bra ihop med olika kukar.
Citera
2020-11-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Om man är försedd med en högst ordinär kuk eller även i den mindre skalan..OCH tjejerna får riktiga orgasmer med en i sängen och uppskattar ens teknik och vilja att bjuda på sig själv och även se till tjejens njutning så är det högst oviktigt om kuken är modell större.

Många tjejer vill hellre ha en bra "lyssnare" än en idiot med stor kuk som dessutom inte vet hur de skall använda den. Sämst ligger nog egoistiska killar till Ni vet de som enbart gillar sig själva och enbart bryr sig om sin egen njutning/orgasm. Dessa blir eviga "ons" och lär aldrig hamna i några seriösare förhållanden.

Självklart är det så, men det är inte det som är frågan här. Frågan är ju om kuken hänger ihop med killens självkänsla. Man kan ju ha dålig självkänsla och ändå vara bra i sängen liksom.
Citera
2020-11-30, 11:30
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Delvis korrekt.

De som har klent utrustade vet ju det själva och de försöker kompensera det på annat vis, oftast med plånboken.

Och storleken har betydelse om man i storlek tänker på hur grov den är.

Grövre är alltid bättre än längre.

Så kort och grov är att föredra än lång och smal.

Saknar man tillräcklig utrustning så behöver man inte vara orolig. De allra flesta damer tycker en fet plånbok är kompensation nog.
Det är dina egna preferenser? Haha. Vet många kvinnor som föredrar långa iaf så att de kommer åt. Strunt samma. Det är bara en liten del av allt. Släpp detta. Har det så stor betydelse? Det allra mest optimala bör väl vara att ha en ganska lagom. Inte för lite och inte allt för stor
Citera
2020-11-30, 11:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Det är dina egna preferenser? Haha. Vet många kvinnor som föredrar långa iaf så att de kommer åt. Strunt samma. Det är bara en liten del av allt. Släpp detta. Har det så stor betydelse? Det allra mest optimala bör väl vara att ha en ganska lagom. Inte för lite och inte allt för stor

Som sagt så är det viktigaste att ha ordning på ekonomin det ger din kvinna mer glädje än en lång kuk.

PS. Hela tråden andas ironi så ta inte sökt bokstavligt. Hehe
Citera
2020-11-30, 12:10
Medlem
Ja det är en rejäl ego boost. Ett flertal jejer jag legat med har sagt till mig att de dissat killar med små eller medelstora kukar. Tack gud för att du gav mig en stor dolme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in