2020-11-30, 08:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Frågan är vem som ska spela bredvid: Berg, Isak, Claesson, Dejan, Quison?
Förmodligen inte isak, då har vi två slöhäckar som drar benen efter sig och förväntar sig att bli serverade på silverfat.
Berg och Zlatan har inte funkat, även om vi skulle få tunga anfallstorn. Min take är Zlatan och Dejan. Quison och Claesson på varsin kan, Ekdal och Foppa på mitten.
Huvudvärkstabletten på nedre delen är dock ett problem. Danielsson och Lindlöf kan funka. Men både ytterbackarna får tas från Ytter-Hogdahl.

Kommer Z att spela så blir det med Kulan sidan om sig. Danielsson bör bytas ut mot Helander, Kraft på högerbacken. Foppa kanske får ge vika för Svanberg, som blivit bättre under säsongen. Durmaz bör nog få platsen till vänster på mittfältet så att Z blir nöjd.
Citera
2020-11-30, 09:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Usch kan redan se framför all äcklig reklam och medias låta uppmärksamhet på Zlatan när han återvänder till landslaget. Jag som hade hoppats att denna cirkus var slut en gång för alla. Fy fan
Ja, Aftonbladet kommer ha 40 artiklar i två veckor om hans återkom till landslaget. Man kräks.
Citera
2020-11-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kommer Z att spela så blir det med Kulan sidan om sig. Danielsson bör bytas ut mot Helander, Kraft på högerbacken. Foppa kanske får ge vika för Svanberg, som blivit bättre under säsongen. Durmaz bör nog få platsen till vänster på mittfältet så att Z blir nöjd.

Svanberg är ju ingen kantspelare så det tror jag inte. Tror heller inte Durmaz tas ut isåfall är det ett skämt.
Citera
2020-11-30, 13:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Svanberg är ju ingen kantspelare så det tror jag inte. Tror heller inte Durmaz tas ut isåfall är det ett skämt.

Svanberg är mittspelare antingen offensiv eller defensiv. Durmaz var ett skämt, han platsar på sin höjd i Bajen.
Citera
2020-11-30, 13:56
Medlem
Citat:
Svanberg är mittspelare antingen offensiv eller defensiv. Durmaz var ett skämt, han platsar på sin höjd i Bajen.

Förstod det, men Svanberg borde spela i mitten i landslaget.
Citera
2020-11-30, 16:31
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:

Durmaz svenska pass måste Åkesson dras in inför EM. Och då avskyr jag SD. Men nån jävla nytta får han göra efter alla års bjäbb.
Citera
2020-11-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Bänkplats? du kan väl inte på allvar mena att han skulle få nöta bänken?
Sveriges bästa anfallare genom tiderna som gjort otroligt mycket för landslaget och landet, samt fortfarande 39 år gammal lirar på topp nivå, tagit Milan från botten till toppen, leder Serie A, leder skytteligan, vunnit mot alla topplag i Italien, torskat 1 match på hela året sen han kom dit och dominerar som om det vore för 10 år sedan. Att han skulle bli bänkad bakom någon som helst anfallare i landslaget finns inte på kartan.

Visst fortsätt skiten med att Zlatan är babbe och arrogant men kör vi med Marcus Berg och co i EM så blir det förmodligen uttåg direkt och ingen som helst chans på att gå långt.

När gick vi långt i ett mästerskap med Zlatan?
Varför skulle det fungera denna gången?
Dags att tänka lite och sluta försöka med samma misslyckade recept ännu en gång.
Citera
2020-11-30, 17:39
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Frågan är vem som ska spela bredvid: Berg, Isak, Claesson, Dejan, Quison?
Förmodligen inte isak, då har vi två slöhäckar som drar benen efter sig och förväntar sig att bli serverade på silverfat.
Berg och Zlatan har inte funkat, även om vi skulle få tunga anfallstorn. Min take är Zlatan och Dejan. Quison och Claesson på varsin kan, Ekdal och Foppa på mitten.
Huvudvärkstabletten på nedre delen är dock ett problem. Danielsson och Lindlöf kan funka. Men både ytterbackarna får tas från Ytter-Hogdahl.

Svaret är uppenbart och Christoffer Nyman står redo.
Citera
2020-11-30, 17:50
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Ni som är helt säkra på att Zlatan kommer spela.. I vilken värld är Janne en toffel som gör allt som någon annan säger till honom? Jag är cirka 100% säker på att det inte är denna världen i alla fall.

Som någon nämnde innan, han är prestigelös, vilket är en jävligt bra egenskap, han känner inte att han måste "vinna" någon kukmätartävling utan istället så möter han upp Zlatan och pratar ut ordentligt. Borde väl snarare ha gjorts tidigare, men ingen visste väl att Zlatan skulle bete sig såhär jävla barnsligt som han har gjort dom sista åren.

Vi får väl se vad som händer, men att Janne skulle vara någon toffel som rullar över på rygg när någon annan skäller finns inte på världskartan, det borde alla som har den minsta koll på svensk fotboll veta om.
Och det innebär såklart också att om Zlatan kommer tillbaka så gör han det på Jannes villkor, inte på Zlatans.
Citera
2020-11-30, 19:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Ni som är helt säkra på att Zlatan kommer spela.. I vilken värld är Janne en toffel som gör allt som någon annan säger till honom? Jag är cirka 100% säker på att det inte är denna världen i alla fall.

Som någon nämnde innan, han är prestigelös, vilket är en jävligt bra egenskap, han känner inte att han måste "vinna" någon kukmätartävling utan istället så möter han upp Zlatan och pratar ut ordentligt. Borde väl snarare ha gjorts tidigare, men ingen visste väl att Zlatan skulle bete sig såhär jävla barnsligt som han har gjort dom sista åren.

Vi får väl se vad som händer, men att Janne skulle vara någon toffel som rullar över på rygg när någon annan skäller finns inte på världskartan, det borde alla som har den minsta koll på svensk fotboll veta om.
Och det innebär såklart också att om Zlatan kommer tillbaka så gör han det på Jannes villkor, inte på Zlatans.

Om narcissisten kommer tillbaka så är det på hans egna villkor, det vet både du och jag.
Citera
2020-11-30, 19:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Kungen ska med inget snack om saken.
Vi har ett starkare lag med bättre spelare nu än när Zlatan sluta och enda som egentligen saknas i nuvaranda elva är en anfallare som vet hur man gör mål. Finns många skickliga spelare som kan spela fram han som inte fanns förr och sedan har han bokstavligt talat dominerat i Milan och nu snackar vi inte bara alla målen han gjort.
Skulle vi ha Berg på topp i EM så ryker vi i gruppen om vi inte har röta.
Zlatan kommer ju bara spela EM om han följer med men fan så kul det blir och vilket avslut på en legendarisk karriär.

Med Berg på topp så har Sverige tagit sig till VM, VM-kvartsfinal och EM. Lägg ner ditt jävla fjantande nu.
Citera
2020-11-30, 20:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om narcissisten kommer tillbaka så är det på hans egna villkor, det vet både du och jag.
Och eftersom Janne inte kommer köpa det så kommer ju inte Zlatan komma tillbaka. Eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in