2020-11-29, 18:09
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Min självkänsla är bra och de tjejer jag har haft sex med har aldrig klagar på att min kuk är förstår utan de brukar tycka att den är härlig.

Det säger dom bara för att vara snälla. Sedan lämnar dom dig för en större kuk...
Citera
2020-11-29, 18:24
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covidexpert666
Min kuk är 24cm. Aldrig någon som klagat antar att jag fått bra gener.

Haha, yeah right. Jag har 20 cm och hört klagosånger eller tydliga signaler om att det gör ont ibland när man dundrat på bakifrån och kommer in djupt. Eller skräckfyllda kommentarer som ”men, nja vi kanske bara ska ta det lugnt” när gylfen dragits ned och de får syn på polaren.

Om du har 24 finns det nog få tjejer som kan ta emot dig avslappnat, då du i stort sett alltid kommer bottna.

Så om du verkligen var så välutrustad skulle du nog haft tjejer som klagat, men av andra orsaker än vad du gissat.
Citera
2020-11-29, 18:33
Medlem
Hade kontakt med en kille en period som var väldigt välutrustad. Tackade nej till att träffa honom efter att ha sett en bild på den.

Trodde först det var hans underarm. Var säkert 25 eller mer.
Citera
2020-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Det var kul att höra, jag kände inte till det. Känns det bättre för dig om jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag kallade det för min teori? Jag borde såklart ha kallat det för ”en teori”. Förlåt.
Känns mycket bättre nu, då min ”småkuks stress” gör mig aggressiv.
Citera
2020-11-29, 18:38
Medlem
Maduros avatar
De mest, utifrånån sitt eget tycke, ultimata bröst på en tjej spelar ju föga roll om vederbörande ser ut som ett batiktroll i ansiktet. På samma sätt är en stor kuk en klen tröst om du i övrigt är oattraktiv.

Men på en attraktiv kille är alla positivt fysiska attribut klart en källa för bra självkänsla och vise versa.
Citera
2020-11-29, 18:41
Moderator
Humbugs avatar
Nej, det stämmer inte och jag är rätt säker på att det är en myt. Den är mest i vägen och man får dessutom dras med att kvinnorna inte kan hantera dess storlek.
Citera
2020-11-29, 18:50
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.

Om man är försedd med en högst ordinär kuk eller även i den mindre skalan..OCH tjejerna får riktiga orgasmer med en i sängen och uppskattar ens teknik och vilja att bjuda på sig själv och även se till tjejens njutning så är det högst oviktigt om kuken är modell större.

Många tjejer vill hellre ha en bra "lyssnare" än en idiot med stor kuk som dessutom inte vet hur de skall använda den. Sämst ligger nog egoistiska killar till Ni vet de som enbart gillar sig själva och enbart bryr sig om sin egen njutning/orgasm. Dessa blir eviga "ons" och lär aldrig hamna i några seriösare förhållanden.
Citera
2020-11-29, 18:53
Medlem
Haha vem fan mäter kuk i skolan 😂
Hade någon försökt med det där jag bor i en invandrarförort hade man fått stryk för att det är homogrej att ens komma på tanken...
Citera
2020-11-29, 19:41
Medlem
tuggishs avatar
Hehe det intressanta är att alla män sätter = stor kuk = bra i sängen.

Kan det sk storkukslugnet vara en placebo-idé om att man är bra i sängen?

Har aldrig träffat nån snubbe som trott att han är dålig i sängen. De flesta brukar gå runt och tro att dem är nått alldeles speciellt! 😄
Citera
2020-11-29, 19:50
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Det var som fan! En annan som säger samma sak senare i tråden, är det här ett bevingat begrepp menar du?

Absolut.
Citera
2020-11-29, 19:52
Medlem
Stor kuk är som med stora pattar. De flesta vill testa o klämma på dem och hur kul är det med strykbräda...?

Stor kuk förbättrar givetvis självförtroendet och samma händer med kvinnor med stora meloner.
Citera
2020-11-29, 19:57
Medlem
Har större än medel och har tampats med dålig självkänsla hela livet så för min del stämmer det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in