2020-11-29, 20:11
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kukmätartävling, vad fan är det?

När man matar ut tillräckligt mycket kuk för att vinna !
Citera
2020-11-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandalaki
Jo en kille med stor kuk har definitivt bättre självförtroende. Kvinnor kan se att en man har stor kuk bara på hur han för sig i samhället, på hur han beter sig osv och de vill därför ha honom. Det ger mannen självförtroende. Dessutom VET mannen som har stor kuk att han ALLTID kommer att tillfredsställa en kvinna i sängen, det ger honom såklart också självförtroende. Han behöver aldrig gå runt och tänka på om kvinnan är nöjd med ligget, det är hon garanterat.

Tycker synd om alla som har en liten kuk. Det skulle definitivt vara ett helvete att vara född med en liten. Då får man skaffa kvinnor på annat sätt, tex genom att ha mycket pengar och köpa flashiga saker som drar till sig tjejer.

Jag som kvinna måste tyvärr informera dig om att bara för att man har stor kuk är man INTE bra i sänghalmen.

Du ska få 4 exempel.

Nr 1. Man 35, extremt välhängd. 26 cm, minns inte omkretsen men jag kunde inte hålla runt hela. FRUKTANSVÄRT katastrofal i sängen. Han kunde bara jucka in och ut och trodde att det skulle vara bra. Dåligt självförtroende.

Nr 2. Man 40, standard (??) 18 cm. Underbar älskare. Dåligt självförtroende. Välutbildad.

Nr 3. Man 40, extremt välutrustad, köttig, omskuren. Dominant. Gick verkligen igång på att man njöt, vilket jag alltid gjorde. Fruktansvärt dåligt självförtroende. Frågade alltid vad jag älskade med hans kuk. Om jag var nöjd med honom. Dålig självkänsla.

Nr 4. Man 36, välutrustad (?), omskuren. Gissar på att den är 20-ish. GRYMT bra sex. Grymt självförtroende, GRYM självkänsla. Högutbildad och framgångsrik. Dominans, omhändertagande.

Tror inte alls på att stor kuk bättre självförtroende. Jag har träffat folk med 13 cm som har toppen självförtroende och självkänsla.
Citera
2020-11-29, 20:37
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han.

Jag vann kukmätartävlingarna med god marginal på grundskolan. Inte för att jag mätte frivilligt. Resultatet var en börda, dels pga avundsjuka från de andra killarna, men också rent sexmässigt. Ingen tjej vill förlora oskulden på mest möjliga smärtsamma sätt, så det räckte med en, för att ryktet skulle spridas. Blev inte mer sex med någon på min högstadieskola.

Det var väl först när man började springa på krogen, som det "lönade" sig. När tjejerna pippat klart med standardstorlekarna och ville testa lite större.

Jag tror att ett bra utseende kommer man mycket längre med, rent självförtroendemässigt, än med stor kuk.
Citera
2020-11-29, 21:22
Medlem
Faktiskt en ganska intressant teori, tror säkert att det kan styrka självkänslan men frågan är hur mycket. Jag var väldigt osäker som tonåring och var rätt så säker på att jag hade en väldigt liten kuk. Såg jag mig själv i spegeln naken så kunde jag tycka att den såg ut som en mikropenis, nojade ganska mycket över det på den tiden, även om jag visste att den växte till sig rejält vid erektion.

Det jag inte tog i räkning är att jag är sjukt jävla stor rent genetiskt, både lång och bred. När jag sen påbörjade mina sexuella äventyr så insåg jag ganska snabbt att jag tydligen låg över medel. Med den kunskapen kom också en bättre självkänsla, men detsamma uppstår ju även med att man åldras och blir mer trygg i sig själv så det är svårt att såhär i efterhand avgöra just hur mycket kuken tillförde.

Jag har ca 19-20 cm lång men omkretsen är som en jävla ölburk, men är man ca 2 meter och väger 110 pannor (både fett och muskler) så ser den inte så stor ut ändå, åtminstonde inte jämfört med porrskådisar som är 170cm och har en dase på 25cm.

Har dock ingen köttkuk, ser mer ut som en liten vindruva när man är slak, frugan finner det fortfarande fascinerande hur en sån liten plutt kan växa till tio gånger sin storlek.

Men någonstans tror jag ändå att det finns nånting i vetskapen att man har en rejäl kuk som kan påverka självkänslan, storkukslugn som vissa kallar det.

Med det sagt så innebär det ju inte att bara för att man har en stor kuk så kan man inte lida av dålig självkänsla, mentala problem, svagt psyke eller diverse andra saker. Det finns alltid fler bidragande faktorer.
Citera
2020-11-29, 21:50
Medlem
Finns absolut ett samband. Jag (blygsam medelpenis) skulle nog vara mer sexuellt aktiv om jag visste att jag hade något synbart att erbjuda. Bastubad skulle inte ske invirad i handduken osv. Ett kompensationstänk kan också uppstå, där man lägger större vikt vid annat och "struntar" i att initiera intima kontakter med kvinnor tills man blivit kompetent nog inom ett attraktivt fält (vare sig det är pingis, ståuppande eller aktiehandel), alternativt lärt känna dem bra. Går inte direkt aktivt och nojar över kuken på daglig basis, men den kan nog ha en indirekt inverkan.

Jag skulle inte heller vara särskilt bekväm med att skicka nakenbilder, av den anledning att jag inte har något att "visa upp".

När jag väl har sex brukar den dock fungera bra. Ironiskt nog blev jag utpekad som "storkuken" när ett gäng tjejer enligt ett ölspel skulle gissa vem som hade störst.

Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Jag som kvinna måste tyvärr informera dig om att bara för att man har stor kuk är man INTE bra i sänghalmen.

Du ska få 4 exempel.

Nr 1. Man 35, extremt välhängd. 26 cm, minns inte omkretsen men jag kunde inte hålla runt hela. FRUKTANSVÄRT katastrofal i sängen. Han kunde bara jucka in och ut och trodde att det skulle vara bra. Dåligt självförtroende.

Nr 2. Man 40, standard (??) 18 cm. Underbar älskare. Dåligt självförtroende. Välutbildad.

Nr 3. Man 40, extremt välutrustad, köttig, omskuren. Dominant. Gick verkligen igång på att man njöt, vilket jag alltid gjorde. Fruktansvärt dåligt självförtroende. Frågade alltid vad jag älskade med hans kuk. Om jag var nöjd med honom. Dålig självkänsla.

Nr 4. Man 36, välutrustad (?), omskuren. Gissar på att den är 20-ish. GRYMT bra sex. Grymt självförtroende, GRYM självkänsla. Högutbildad och framgångsrik. Dominans, omhändertagande.

Tror inte alls på att stor kuk bättre självförtroende. Jag har träffat folk med 13 cm som har toppen självförtroende och självkänsla.

14-15 är standard. 18 är ganska ovanligt bland normalbefolkningen.
Senast redigerad av Baast 2020-11-29 kl. 22:06.
Citera
2020-11-29, 21:53
Medlem
Ja tror de kan ge bättre självkänsla faktiskt! Men när de med stor snopp känner att de måste hävda sig och visa upp den så är de nog något annat som spökar. Finns en "legend" i min stad med en riktigt stor dick. Han går mer än gärna och visar upp sig på nudistranden och då börjar man ju undra, varför? Vad är det som är drivkraften med att han måste vandra naken fram och tillbaks längs nudiststranden och visa upp sin snopp. De inte direkt så att tanterna på stranden glider fram till honom utan folk tittar snett på honom och hans stora snopp.
Citera
2020-11-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja tror de kan ge bättre självkänsla faktiskt! Men när de med stor snopp känner att de måste hävda sig och visa upp den så är de nog något annat som spökar. Finns en "legend" i min stad med en riktigt stor dick. Han går mer än gärna och visar upp sig på nudistranden och då börjar man ju undra, varför? Vad är det som är drivkraften med att han måste vandra naken fram och tillbaks längs nudiststranden och visa upp sin snopp. De inte direkt så att tanterna på stranden glider fram till honom utan folk tittar snett på honom och hans stora snopp.

Han går väl runt och "fiskar", med kuken som bete.
Citera
2020-11-29, 22:08
Medlem
Minimalt kanske men kuken har inte så stor betydelse vs kroppen och ansiktet sålänge man har medel
Citera
2020-11-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Han går väl runt och "fiskar", med kuken som bete.
Tror de med, men är han så dum så han tror han kommer få brudar endast för den på stranden i sverige så har ju självkänslan blivit lite för mkt.
Citera
2020-11-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Antagligen för att det är det ända han har att erbjuda. Han har dålig självkänsla och kan bara hävda sig med kuken.
Citera
2020-11-29, 22:30
Medlem
Kvinnor som svarar på ämnet göre sig icke besvär. De vet uppenbarligen inget om de rent självförtoendeboostande fördelarna med stor kuk. Vad kvinnor tycker är bekvämt eller bra att få i fittan har absolut inget med ämnet att göra, således bör alla inlägg från kvinnor raderas. De förstår nämligen inte TS öht.
Jag har en riktig hästballe och det har definitivt hjälpt mitt självförtroende att höra häpnande kommentarer (från män)i omklädningsrum osv.
Att man fått ett par kvinnor att gråta av glädje samtidigt som de äntligen får komma på riktigt är bara en bonus som jag egentligen skiter i.
Citera
2020-11-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Eftersom storleken på kuken är viktig för män, tror jag att de med större kuk har bättre självförtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in