Citat:
Ursprungligen postat av
Kandalaki
Jo en kille med stor kuk har definitivt bättre självförtroende. Kvinnor kan se att en man har stor kuk bara på hur han för sig i samhället, på hur han beter sig osv och de vill därför ha honom. Det ger mannen självförtroende. Dessutom VET mannen som har stor kuk att han ALLTID kommer att tillfredsställa en kvinna i sängen, det ger honom såklart också självförtroende. Han behöver aldrig gå runt och tänka på om kvinnan är nöjd med ligget, det är hon garanterat.
Tycker synd om alla som har en liten kuk. Det skulle definitivt vara ett helvete att vara född med en liten. Då får man skaffa kvinnor på annat sätt, tex genom att ha mycket pengar och köpa flashiga saker som drar till sig tjejer.
Jag som kvinna måste tyvärr informera dig om att bara för att man har stor kuk är man INTE bra i sänghalmen.
Du ska få 4 exempel.
Nr 1. Man 35, extremt välhängd. 26 cm, minns inte omkretsen men jag kunde inte hålla runt hela. FRUKTANSVÄRT katastrofal i sängen. Han kunde bara jucka in och ut och trodde att det skulle vara bra. Dåligt självförtroende.
Nr 2. Man 40, standard (??) 18 cm. Underbar älskare. Dåligt självförtroende. Välutbildad.
Nr 3. Man 40, extremt välutrustad, köttig, omskuren. Dominant. Gick verkligen igång på att man njöt, vilket jag alltid gjorde. Fruktansvärt dåligt självförtroende. Frågade alltid vad jag älskade med hans kuk. Om jag var nöjd med honom. Dålig självkänsla.
Nr 4. Man 36, välutrustad (?), omskuren. Gissar på att den är 20-ish. GRYMT bra sex. Grymt självförtroende, GRYM självkänsla. Högutbildad och framgångsrik. Dominans, omhändertagande.
Tror inte alls på att stor kuk bättre självförtroende. Jag har träffat folk med 13 cm som har toppen självförtroende och självkänsla.