2020-11-29, 12:34
Medlem
Jo det stämmer bra det där med att dom drygaste killarna har minst kuk.
Citera
2020-11-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Har jag svårt att tro, självförtroende kommer snarare från hur man blir uppfostrad av sina föräldrar. Och kukmätartävlingar låter grymt gay, iaf inget jag nånsin sett. Vi tävlade om vem som var bäst på fotboll, kunde cykla snabbast osv inte fan stod vi och mätte kukar i skolan.

För övrigt skriver du självkänsla så det stämmer ju absolut inte. Du har nog blandat ihop det med självförtroende men det stämmer inte ändå.
Senast redigerad av fletchman 2020-11-29 kl. 12:43. Anledning: Tillägg
Citera
2020-11-29, 13:05
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Det är intressant att läsa din text om hur du projicerar din egen ”respekt” för andra som har större könsorgan än du själv på omgivningen.

Har du talat med en terapeut om dessa problem? Vad sa hon?

Självklart är svaret på din fråga nej. Självkänslan byggs upp av en mängd olika saker, över tid.

Det största felet i din analys är ett relativt vanligt fel, nämligen det hos någon som koncentrerat sina egna brister eller fel till någonting och sedan inbillar sig att om bara den här bristen försvann eller felet rättades till skulle livet bli bättre generellt eller specifikt även på områden som felet inte direkt berör.
Citera
2020-11-29, 13:06
Avslutad
Det stämmer till viss del.

Jag har en stor kuk och väldigt bra självkänsla. Det beror dock inte på någon kukmätartävling av vilket jag aldrig haft, utan att varenda gång jag haft sex har min partner klagat på att den är för stor och att det gör ont. Att råknulla en tjej efter att man har hört det och lämna henne som en gnyende svettig hög gör att man känner sig jävligt manlig.

Jag tycker faktiskt lite synd om er med små kukar, men sen så är ju storleken på ens kuk inte allt(Men väldigt mycket).
Citera
2020-11-29, 13:08
Avslutad
Det är korrekt. Vi besitter ett djupare lugn, förvissade om att vi aldrig behöver acceptera skit från idioter eftersom det räcker med att knäppa upp byxorna för att visa vem som är den största grisen på dynghögen.
Citera
2020-11-29, 13:16
Avslutad
Citat:

Det stämmer. Det kallas för Storkukslugn.
Citera
2020-11-29, 13:23
Medlem
knullklassons avatar
Det stämmer bra det. Kolla här på Flashback till exempel. Alla som hänger här är storkukade och det märks inte minst i trådarna. Det är extremt sällsynt att någon drygar eller försöker hävda sig.
Citera
2020-11-29, 13:23
Medlem
Kukmätartävling, vad fan är det?
Senast redigerad av Itoy 2020-11-29 kl. 13:26.
Citera
2020-11-29, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det stämmer till viss del.

Jag har en stor kuk och väldigt bra självkänsla. Det beror dock inte på någon kukmätartävling av vilket jag aldrig haft, utan att varenda gång jag haft sex har min partner klagat på att den är för stor och att det gör ont. Att råknulla en tjej efter att man har hört det och lämna henne som en gnyende svettig hög gör att man känner sig jävligt manlig.

Jag tycker faktiskt lite synd om er med små kukar, men sen så är ju storleken på ens kuk inte allt(Men väldigt mycket).

Min självkänsla är bra och de tjejer jag har haft sex med har aldrig klagar på att min kuk är förstår utan de brukar tycka att den är härlig.
Citera
2020-11-29, 13:30
Medlem
De som verkligen är kända för att överkompensera är de som är korta i rocken, för man kan inte gömma kroppslängden i byxorna.
För de med liten kuk så är det ju bara att undvika offentliga duschutrymmen och bastu etc så är alla none the wiser hur det ligger till och man kan fortsätta agera normalt.
Citera
2020-11-29, 13:39
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Ganska enkelt att ta reda på via ett stickprov. Jämför valfri afrikan, säg från centrala delarna, med valfri östasiat, säg från Japan.
Citera
2020-11-29, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
Har jag svårt att tro, självförtroende kommer snarare från hur man blir uppfostrad av sina föräldrar. Och kukmätartävlingar låter grymt gay, iaf inget jag nånsin sett. Vi tävlade om vem som var bäst på fotboll, kunde cykla snabbast osv inte fan stod vi och mätte kukar i skolan.

För övrigt skriver du självkänsla så det stämmer ju absolut inte. Du har nog blandat ihop det med självförtroende men det stämmer inte ändå.

Jag tror inte att jag har missuppfattat begreppen, vägde orden innan så det var inget misstag att välja självkänsla.

Självförtroende = att ha tro på sin egen förmåga att klara av saker.

Självkänsla = att känna sig trygg med sig själv, typ veta var ens egna gränser går och så.

I ärlighetens namn trodde jag kukmätartävlingar var något som förekommit i allas uppväxt men ja, det verkar inte så om man lyssnar på er här. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in