2020-11-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Det stämmer bra det. Kolla här på Flashback till exempel. Alla som hänger här är storkukade och det märks inte minst i trådarna. Det är extremt sällsynt att någon drygar eller försöker hävda sig.

Är det här skriver på tvärtomspråket eller?
Citera
2020-11-29, 15:18
Medlem
Larasofts avatar
Varför skulle det? Löser man avancerade problem eller skapar konstverk med snoppen?

En viss säkerhet vid nya sexuella kontakter kanske, men där är nog ståndet en viktigare aspekt.
Citera
2020-11-29, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kukmätartävling, vad fan är det?

Småkillar som hört talas om att det skulle vara bra med stor kuk och därför vill jämföra med sina kamrater. Typ?
Citera
2020-11-29, 15:22
Medlem
jori9900s avatar
Har ni hört följande ordstäv:

Stor kuk i fattigt hem är ingen tröst. (eller dålig tröst...)... men har man ingent annat att komma med så duger väl det oxå..
Citera
2020-11-29, 15:23
Medlem
Nja jag har stor men hade dålig självkänsla under hela uppväxten. Men visst hjälper det som allt annat som anses positivt.. intelligens, längd, humor, utseende osv osv
Citera
2020-11-29, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
De som verkligen är kända för att överkompensera är de som är korta i rocken, för man kan inte gömma kroppslängden i byxorna.
För de med liten kuk så är det ju bara att undvika offentliga duschutrymmen och bastu etc så är alla none the wiser hur det ligger till och man kan fortsätta agera normalt.

Nja, jag är tveksam till det här. De flesta storkukade jag känner till är rättså korta. Kanske max 175. Inte alla av dem har köttkuk dock. Och inte alla är självsäkra så egentligen talar min egen erfarenhet emot min teori.

Det du säger kanske alltså stämmer inser jag. Korta killar med stor kul har ändå dålig självkänsla...
Citera
2020-11-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikGW
Nja jag har stor men hade dålig självkänsla under hela uppväxten. Men visst hjälper det som allt annat som anses positivt.. intelligens, längd, humor, utseende osv osv

Ja, nån annan i tråden föreslog att längden spelar större roll.

Egentligen tror jag mest som du säger att det handlar om en kombination av yttre och inre omständigheter.
Citera
2020-11-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Hur då dryga menar du? Är personer med dålig självkänsla drygare än andra? Själv tänker jag mer att dålig självkänsla skulle leda till att man är blyg eller osäker på andra vis. Att man signalerar otrygghet typ.

Nej, personer med dålig självkänsla behöver inte vara dryga. O det finns säkert det också men sån otrygghet kan nog bero på mycket annat.

Det jag menar är att dom riktigt hemska mobbarna i skolan ofta var dom som hade minst kukar av alla.. konstig nog så har det aldrig slagit fel heller om jag misstänkt det.

Jag var tex polare med en ett tag som alltid sprang runt o spred lögner om allt och alla och skulle hålla på o mobbas o ställa alla andra mot väggen hela tiden. Såklart hade ingenting att flexa med.

Så något är det förmodligen dom behöver överkompensera.
Citera
2020-11-29, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Din teori!? Du luftar en gammal erkänd fundering, det så kallade ”storkuks lugnet” har varit känt länge.

Det var kul att höra, jag kände inte till det. Känns det bättre för dig om jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag kallade det för min teori? Jag borde såklart ha kallat det för ”en teori”. Förlåt.
Citera
2020-11-29, 15:34
Medlem
Jag tror inte det är så stor korrelation. Tänker inte redogöra för mina källor så ni får ta mitt ord bara.
Citera
2020-11-29, 15:35
Medlem
Jo en kille med stor kuk har definitivt bättre självförtroende. Kvinnor kan se att en man har stor kuk bara på hur han för sig i samhället, på hur han beter sig osv och de vill därför ha honom. Det ger mannen självförtroende. Dessutom VET mannen som har stor kuk att han ALLTID kommer att tillfredsställa en kvinna i sängen, det ger honom såklart också självförtroende. Han behöver aldrig gå runt och tänka på om kvinnan är nöjd med ligget, det är hon garanterat.

Tycker synd om alla som har en liten kuk. Det skulle definitivt vara ett helvete att vara född med en liten. Då får man skaffa kvinnor på annat sätt, tex genom att ha mycket pengar och köpa flashiga saker som drar till sig tjejer.
Citera
2020-11-29, 15:54
Medlem
goofers avatar
Delvis korrekt.

De som har klent utrustade vet ju det själva och de försöker kompensera det på annat vis, oftast med plånboken.

Och storleken har betydelse om man i storlek tänker på hur grov den är.

Grövre är alltid bättre än längre.

Så kort och grov är att föredra än lång och smal.

Saknar man tillräcklig utrustning så behöver man inte vara orolig. De allra flesta damer tycker en fet plånbok är kompensation nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in