2020-11-28, 19:23
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
The absolute main objective of "Gang Stalking" is to condition a target. That's why certain activity & intensity happen at first, as to decrease over time when a target is conditioned to a desired point. Typically, most intense "Gang Stalking" happen the first months to years. You change thought patterns, behaviour, beliefs, focus & so on. Then they have successfully caught you in their "Artificial Hypnosis" & "Suggestive State" where you get aware of most things they used to sensitize you as well as you become hypervigilant of most things. Remember; this is by DESIGN. They want to grab your attention so to send you direct & indirect subliminal & non-subliminal messages be it on social media or social circle. I can attest to this to 100%. However, my targeting has had the same level of day-2-day intensity since they went overt in 2013 basically with the Edward Snowden revelations on the 9th of June as my 25th birthday was a few days earlier. I was studying systems administration/engineering (as Snowden which shares birthday month as I do - I at the start & he at the end) at the time. This is one of 100s of "synchronicities" I've experienced since - most of them I'm sure the "cult" was behind through psychological operations & social engineering. What some see as Quantum Physics, others see as "Magick" & the Christians see as acts of God/Jesus/Satan - & some see it as Jesuit-backed CIA/NSA doing massive psychological operations globally. More on this further down the text.

DEL 1
Det följer det vanliga receptet, men varje teori vill ha sin speciella touch.
En karbonkopia av David Icke fast utan rymdödlor.
En annan berörande punkt är att de som tror på teorin är religiösa och kampen förs på det andliga stadiet men med moderna ord, som kvantfysik så att det ska låta nytt och fräscht.
Det var förstås Blavatsky&co som uppfann hela grejen men den är samtidigt baserad på teosofin som den pekar ut den som fiende. Lite som sunni vs shaia-islam eller pingströrelsen vs statskyrkan.
Byt ut jesuiter mot judar så har du nazismens ideologi berättad.
Världen är fucked up som den är redan, 1% äger mer än alla andra 99% och har monopol på att skapa pengar genom att alla statsbanker skapar pengar i sin tur efter att ha fått ett lån av dem genom IMF.

Det är sådant som folk måste få reda på, men som era knarkiga teorier frontar som ett filter för allmänheten att nå den kunskapen. Du är snarare den fiende till mänskligheten som du påstår du har själv mot dig.
Citera
2020-11-28, 20:00
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
... men varenda person som inte varit utsatt för dessa metoder som hör dessa organisationernas namn , hamnar också i en tanke loop "låter vettigt , är han sjuk, stämmer detta , kan inte stämma detta , med dagens teknik kan det ju fungera ännu värre, vem är han , varför " , så det vore bra om du kunde peka på något konkret , hur litet du en tycker det verkar så kan det vara den bit andra ska fatta om detta är noja , noja med substans, totalt övergrep eller
om du bara är en inflytelseagent.
Ang det fetade.

Jag är ledsen att säga det, men jag tror att alla som "inte är drabbade" ser honom som psykiskt sjuk. Tydliga tecken på psykisk sjukdom, och det verkar som att han lider hemkt mycket av sina vanföreställningar. Medicin kan stoppa/minska lidandet oerhört mycket.

Tragiskt att läsa i denna tråd tbh

Det finns mycket elände, konspirationer, hemliga militärprojekt osv i samhället men det ni pratar om här, existerar inte.
Senast redigerad av CoopCola 2020-11-28 kl. 20:06.
Citera
2020-11-28, 20:02
Medlem
Citat:
Jag är ledsen att säga det, men jag tror att alla som "inte är drabbade" ser honom som psykiskt sjuk. Tydliga tecken på psykisk sjukdom, och det verkar som att han lider hemkt mycket av sina vanföreställningar.

Ganstalkning går ut på att provocera människor som redan har orimliga
föreställningar om sig själva och världen och lura dem att man är agenter,
poliser, forskare, satanister, frimurare etc. (själva stalkingen är dock riktig).
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-11-28 kl. 20:05.
Citera
2020-11-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
poliser, forskare, satanister, frimurare etc. (själva stalkingen är dock riktig).
Du missar den viktiga delen. Varför.
Varför skulle staten lägga resurser och pengar på att trakassera en helt vanlig person? Det kommer inte att leda till något, det kostar massor och är bara något vissa psyksjuka tror de utsätts för. Undantaget de som lämnat eller gjort sig obekväma i religiösa sekter. Där är de grymt sjuka på att förstöra en person psykiskt.
Citera
2020-11-28, 20:50
Medlem
Citat:
Varför skulle staten lägga resurser och pengar på att trakassera en helt vanlig person?

Staten stalkar naturligtvis inte vanliga människor. Men det finns massor
av empatilösa personer som tycker att det är roligt att stalka, provocera
och driva med människor som har orimliga föreställningar och få dem att
göra bort sig så att de försättas i svåra ekonomiska/sociala situationer.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-11-28 kl. 21:45.
Citera
2020-11-28, 22:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Staten stalkar naturligtvis inte vanliga människor. Men det finns massor
av empatilösa personer som tycker att det är roligt att stalka, provocera
och driva med människor som har orimliga föreställningar och få dem att
göra bort sig så att de försättas i svåra ekonomiska/sociala situationer.

Att ingen här utöver jag som är misstänksam till varför "Piratpartiet" är så intresserad av GS talar precis om hur illa det är i TI/GS-forum. Det partiet var jag aktiv i några månader 2013 utav nyfikenhet & att jag var en IT-student (2013: året allt började på seriös nivå) & vissa medlemmar har precis som många andra utanför partiet stalkat mig. Partiet i sig är inte ansvarig för GS dock "Piratpartiet" är här delvis för att jag har en unik historia med en av dess f.d. medlem som deltog i mitt stalkande på en seriös nivå över flera år. Det är en anledning till att jag omedelbart lämnade mitt engagemang i 2013 för att undkomma GS & den specifika medlemmen. Det slutade i en mindre katastrof men jag bryr mig om den medlemmen & respekterar våra privatliv så jag kommer inte gå in på detaljer. I efterhand är det uppenbart att alla som deltar i GS har blivit rekryterade av "kulten" för att utföra psykologiska operationer mot mig - vissa kallar det spirituella operationer eftersom det är en kult/sekt/sällskap med religion som basis åtminstone i mitt fall då jag & hela min släkt är troende kristna.
Citera
2020-11-28, 22:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det följer det vanliga receptet, men varje teori vill ha sin speciella touch.
En karbonkopia av David Icke fast utan rymdödlor.
En annan berörande punkt är att de som tror på teorin är religiösa och kampen förs på det andliga stadiet men med moderna ord, som kvantfysik så att det ska låta nytt och fräscht.
Det var förstås Blavatsky&co som uppfann hela grejen men den är samtidigt baserad på teosofin som den pekar ut den som fiende. Lite som sunni vs shaia-islam eller pingströrelsen vs statskyrkan.
Byt ut jesuiter mot judar så har du nazismens ideologi berättad.
Världen är fucked up som den är redan, 1% äger mer än alla andra 99% och har monopol på att skapa pengar genom att alla statsbanker skapar pengar i sin tur efter att ha fått ett lån av dem genom IMF.

Det är sådant som folk måste få reda på, men som era knarkiga teorier frontar som ett filter för allmänheten att nå den kunskapen. Du är snarare den fiende till mänskligheten som du påstår du har själv mot dig.

Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ang det fetade.

Jag är ledsen att säga det, men jag tror att alla som "inte är drabbade" ser honom som psykiskt sjuk. Tydliga tecken på psykisk sjukdom, och det verkar som att han lider hemkt mycket av sina vanföreställningar. Medicin kan stoppa/minska lidandet oerhört mycket.

Tragiskt att läsa i denna tråd tbh

Det finns mycket elände, konspirationer, hemliga militärprojekt osv i samhället men det ni pratar om här, existerar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du missar den viktiga delen. Varför.
Varför skulle staten lägga resurser och pengar på att trakassera en helt vanlig person? Det kommer inte att leda till något, det kostar massor och är bara något vissa psyksjuka tror de utsätts för. Undantaget de som lämnat eller gjort sig obekväma i religiösa sekter. Där är de grymt sjuka på att förstöra en person psykiskt.

Det är precis det de är - en "kult" som stöttas av både staten & samhället. Jag kommer från en släkt där alla är troende kristna. Jag tvivlar att de skulle attackera mig om jag inte vara religiös eller tror på något större än mig själv eller det övernaturliga. Majoriteten av världens befolkning tror på "orimliga uppfattningar" som "Piratpartiet" skrivit 100 gånger i forumet. Minst en miljard tror på utomjordingar. Den här "kulten" anspelar på personers trossystem & uppfattningar - det är uppenbart för alla insatta i det här. Jag tror att det i huvudsak är baserat i psykologisk krigföring med trossystem som grund. Andra ser det som spirituell krigföring. Någon kommenterade det här i ett av mina inlägg annanstans; GS på Flashback ger mig inte mycket men ett av mina mål är att sprida kunskap om GS till de som ändå vill ta emot det:

"Your describing the psychology of the Bible. A demon is when your mind gets possessed (think about constantly) bitterness and spite. The narcissist and jezebel spirit is what the bibles theme is about, good vs evil. The origin of evil can be summed up in narcissism. Knowingly abusing, betraying and abondoning someone who loves you. Causing you to be full of rage and spite/bitterness. Until is breaks your will or spirit. Causing you to betray and abondone your true self - putting on the false persona or mask of the Jezebel. This is a narcissist.
So is this psychological or spiritual warfare? I ask you, what is the difference?
The word psychology is dis-info in ways because it causes us to ignore and loss knowledge of the past. The mind of man hasnt changed in hundreds of thousands of years, just our devices."

Satanister sägs vara "Ancient Psychologists" - det var de som började undersöka & använda kunskap om sinnet långt före psykologi var en vetenskap. För 1000+ år sedan sågs det som en del av spiritualism precis som astronomi började som astrologi.

Jag utgår ifrån "The truth shall set you free" vilket är Bibelns huvudbudskap & därför vill "agenterna" så pass sprida desinformation & illusioner i TI/GS-forum för att göra personer "besatta" via diverse men avancerade psykologiska operationer. Det är lika mycket en operation mot min hjärna, hjärta & själ som ett experiment & research för de ansvariga med basis i interdisciplinära områden såsom religion, spiritualism, kvantfysik & även hybridkrigföring. Ni måste inse hur pass stor den psykologiska operationen är till att börja med - om inte kommer ni aldrig att börja inse vad det egentligen är.

I forumet tror många att de ansvariga "inte tjänar något på det" - de får ny kunskap & ovärderlig data till sina projekt, forskning & agenda. Faktumet är att de har stora resurser att ge sig specifika individer för bl.a. experimentella ändamål i t.ex. religion (Bibeln). Det finns ju elaka människor i världen som mer än gärna gör det här utan större anledningar & många av dem är i kulter/sekter/hemliga sällskap med stora nätverk men även i religiösa samfund med militanta ändamål i sin tro & att sprida tron.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-28 kl. 22:49.
Citera
2020-11-28, 23:04
Medlem
Jodå, det händer från och till... Dock har jag ett benhårt psyke, är smart samt har en tillförlitlig magkänspa/intuition så det funkar aldrig på mig. Vatten pa en gåsapåg helt enkelt 😂
Jag väljer helt sonika att tolka allting utifrån ett så välvilligt och positivt/kärleksfullt perspektiv som möjligt och tittar roat.på bara. Har nog faktiskt aldrig varit mentalt mer... together och coherent faktiskt. Bearbetat en massa barndomsbagage och det betalar sig.
Senast redigerad av Spelemannen 2020-11-28 kl. 23:25.
Citera
2020-11-29, 09:29
Medlem
regafras avatar
Citat:
Att ingen här utöver jag som är misstänksam till varför "Piratpartiet" är så intresserad av GS talar precis om hur illa det är i TI/GS-forum. Det partiet var jag aktiv i några månader 2013 utav nyfikenhet & att jag var en IT-student (2013: året allt började på seriös nivå) & vissa medlemmar har precis som många andra utanför partiet stalkat mig. Partiet i sig är inte ansvarig för GS dock "Piratpartiet" är här delvis för att jag har en unik historia med en av dess f.d. medlem som deltog i mitt stalkande på en seriös nivå över flera år. Det är en anledning till att jag omedelbart lämnade mitt engagemang i 2013 för att undkomma GS & den specifika medlemmen. Det slutade i en mindre katastrof men jag bryr mig om den medlemmen & respekterar våra privatliv så jag kommer inte gå in på detaljer. I efterhand är det uppenbart att alla som deltar i GS har blivit rekryterade av "kulten" för att utföra psykologiska operationer mot mig - vissa kallar det spirituella operationer eftersom det är en kult/sekt/sällskap med religion som basis åtminstone i mitt fall då jag & hela min släkt är troende kristna.

Jag såg deras bussar (Lila) lite varstans ett tag men troligen någon i sådana fall som utnyttjar dem. Kända Säpo har jag sett lite för många gånger då det började och fram tills runt 2004. Den ena är väldigt känd i det mål som jag blivit ihop kopplad med vilket jag fick veta långt senare. Det finns grupper i grupper som kan ställa till det.
Och folk tror att hela myndigheter, organisationer
är emot dem, så kan det ju vara , men oftast er det någon gubbe/grupp på varje ställe eller mobilt som då det plingar till hos denne då dit namn eller personnummer hanteras av systemen , tar över och lägger ett par dåliga ord om dig.

Riktig TI, om du varit hårt trakasserad så antar jag att du inte pratar om det normalt utan håller det för dej själv? Om du nu misstänker andra värvade nära dig, kan det dessa inte då vara ansatt , men inte prata om det, precis som du och ni hamnar i en annan loop med tystnad , misstankar ?

Är det någon i början som gjort en tanke "lek " med dig som att ett ord kan betyda mer bara man tar bokstäverna och ändrar om ? Och sedan folk utan anledning börjar nämna siffror som du lägger märke till? Jag personligen sysselsatte mig några veckor med att tyda texter och nummer jag hade läst
och hört i samband med denna "sektens" värvnings försök då jag ville lösa koden då jag trodde det var ett hårt test jag varit utsatt för och jag kan säga att man blir utbränds likt uttröttad ganska snabbt.

Om det är samma metoder runt dig så läs en bok och kolla på annat en GS ett tag för att byta "hobby" för utan lösenord eller metod så kan du ju få fram allt bara på 1 och A ( Engelska koden var väl ett upp och en annan ett ner , men är lösningen på koden 28 upp vid första bokstaven och 2 ner på den andra så inser man att det man får fram blir bara blir det man känner igen själv.
Och har dessa provokatörer då levererat ord så kan man spåna på om man är på rätt väg, men det får du ju aldrig veta, men lättare att glömma om du tänker "Man kan få fram vad som helst på 1 el 0 och A eller Ö och detta är bara för att du ska tänka så du blir utbränd"
Senast redigerad av regafra 2020-11-29 kl. 10:08.
Citera
2020-11-29, 16:54
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ganstalkning går ut på att provocera människor som redan har om sig själva och världen och lura dem att man är agenter,

Du menar om man ser en polis i media som berättat efter en tid av tortyr att denne är polis , så har media gått med på detta och publicerat bilder då de också är lurade ?

Att en del nojat, har noja med substans, är rejält utsatta för övergreppen eller är inflytelseagenter är en realitet som du inte känner till uppenbarligen. Eller så gör du det och då vet vi vad du är för slags personlighet.
Citera
2020-11-29, 18:58
Medlem
Citat:
Du menar om man ser en polis i media som berättat efter en tid av
tortyr att denne är polis , så har media gått med på detta och publicerat
bilder då de också är lurade ?

Att en del nojat, har noja med substans, är rejält utsatta för övergreppen
eller är inflytelseagenter är en realitet som du inte känner till uppenbarligen.
Eller så gör du det och då vet vi vad du är för slags personlighet.

Que?

Stalking och gang stalking förekommer i hela världen och har inget
att göra med säkerhetstjänster, satanister eller hemliga myndigheter.
Vissa människor försätter dock sig själva i svåra egenförvållade
situationer när de hejvilt anklagar rent absurda organisationer för
stalkingen. Det gör att andra tar avstånd från offret och göra så att
han/hon känner sig isolerad, ensam och försättas i svåra
ekonomiska/sociala situationer.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-11-29 kl. 19:44.
Citera
2020-11-29, 20:36
Medlem
regafras avatar
Citat:
Att ingen här utöver jag som är misstänksam till varför "Piratpartiet" är så intresserad av GS talar precis om hur illa det är i TI/GS-forum. Det partiet var jag aktiv i några månader 2013 utav nyfikenhet & att jag var en IT-student (2013: året allt började på seriös nivå) & vissa medlemmar har precis som många andra utanför partiet stalkat mig. Partiet i sig är inte ansvarig för GS dock "Piratpartiet" är här delvis för att jag har en unik historia med en av dess f.d. medlem som deltog i mitt stalkande på en seriös nivå över flera år. Det är en anledning till att jag omedelbart lämnade mitt engagemang i 2013 för att undkomma GS & den specifika medlemmen. Det slutade i en mindre katastrof men jag bryr mig om den medlemmen & respekterar våra privatliv så jag kommer inte gå in på detaljer..

Där har du ju möjliga kopplingen och anledningen. Många som inte ville ha piratkopior och de har råd och teknik för att utföra detta plus att underrättelse tjänster har ju anledning att titta på de smartaste som kan bli farliga hackare.

Sedan kan du ju tänka dig själv om du skulle skriva en bok om det du varit utsatt för, för att på något sätt dra in en slant som kompensation, och någon delar det och du inte får en spänn. Så din vän kan ju vara utsatt för direkta hot av arg författare som precis erfarit det jag beskrev, och tvingats med i detta mot dej, och fattar inte att dennes spel är en liten del i något större som ockuperar dit liv nu.

Denne medlem , du har ingen lust att dela namnet i ett privat meddelande? Om jag inte känner igen personen så raderar jag direkt.
Senast redigerad av regafra 2020-11-29 kl. 21:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in