Citat:
Ursprungligen postat av
Hydrodynamik
Jag har själv varit en ti i väldigt många år nu. Det är egentligen ingen som tror på lögner rykten etc utan det är dom som vill att du upplever det som så. Det är egentligen ingen annan än de som arbetar med projektet och de är inte så många som de vill upplevas som att de är. De kan också hitta på olika historier om vad det hela handlar om. Om man pratar med flera som är i samma situation så märker man att de är ute efter att driva. Har pratat med en som tror att det är pga mögel i huset, en ansåg att det var ett chip i hjärnan och nån var helt säker på att det var för att han hade för mycket koppar i kroppen.
Det bästa man kan göra är att acceptera att man inte har någon kontroll över situationen, vilket naturligtvis inte är så lätt... Det här är något som väldigt många forskare har arbetat och utvecklat tillsammans med en gränslös budget. En ensam random medelklassperson kommer inte "få fast dom" så att säga. De är här för att driva och skoja om oss och om hur puckade vi är tills vi dör.
Det verkar vara fokuserat på vad en tror på & uppfattar situationen. Några övergripande termer jag stött på är: psykologiska operationer, mind control, perception management & social engineering.
Jag har visst kontroll. Jag har fri vilja. Det de huvudsakligen gör är en påverkansoperation via proxy samt effektivt gas lighting vilket ger psykologisk & emotionell skada. Inte nog med det: de började operationen mot mig redan runt 2006 på gymnasiet & 2013 blev det uppenbart; 2017 upptäckte jag T.I./G.S. - de börjar det med hemlig operation i flera år innan det blir uppenbart.
Vad är din historia?