2020-05-27, 16:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Jag har själv varit en ti i väldigt många år nu. Det är egentligen ingen som tror på lögner rykten etc utan det är dom som vill att du upplever det som så. Det är egentligen ingen annan än de som arbetar med projektet och de är inte så många som de vill upplevas som att de är. De kan också hitta på olika historier om vad det hela handlar om. Om man pratar med flera som är i samma situation så märker man att de är ute efter att driva. Har pratat med en som tror att det är pga mögel i huset, en ansåg att det var ett chip i hjärnan och nån var helt säker på att det var för att han hade för mycket koppar i kroppen.

Det bästa man kan göra är att acceptera att man inte har någon kontroll över situationen, vilket naturligtvis inte är så lätt... Det här är något som väldigt många forskare har arbetat och utvecklat tillsammans med en gränslös budget. En ensam random medelklassperson kommer inte "få fast dom" så att säga. De är här för att driva och skoja om oss och om hur puckade vi är tills vi dör.

Det verkar vara fokuserat på vad en tror på & uppfattar situationen. Några övergripande termer jag stött på är: psykologiska operationer, mind control, perception management & social engineering.

Jag har visst kontroll. Jag har fri vilja. Det de huvudsakligen gör är en påverkansoperation via proxy samt effektivt gas lighting vilket ger psykologisk & emotionell skada. Inte nog med det: de började operationen mot mig redan runt 2006 på gymnasiet & 2013 blev det uppenbart; 2017 upptäckte jag T.I./G.S. - de börjar det med hemlig operation i flera år innan det blir uppenbart.

Vad är din historia?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-27 kl. 16:37.
Citera
2020-05-27, 16:34
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det verkar vara fokuserat på vad en tror på & uppfattar situationen. Några övergripande termer jag stött på är: psykologiska operationer, mind control, perception management & social engineering.

Jag har visst kontroll. Jag har fri vilja. Det de huvudsakligen gör är en påverkansoperation via proxy samt effektivt gas lighting vilket ger psykologisk & emotionell skada. Inte nog med det: de började operationen mot mig redan runt 2006 på gymnasiet & 2013 blev det uppenbart; 2017 upptäckte jag T.I./G.S. - de börjar det med hemlig operation i flera år innan det blir uppenbart.

Vad är din historia?

Det påbörjades när jag var 11 år (någon som jag inte förstod försen nu som vuxen) då vi flyttade till ett hus som hade en moderat politiker till granne. Jag förstod inte allt försen GS började 2013/2014.
Citera
2020-05-27, 16:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det påbörjades när jag var 11 år (någon som jag inte förstod försen nu som vuxen) då vi flyttade till ett hus som hade en moderat politiker till granne. Jag förstod inte allt försen GS började 2013/2014.

De bedriver operationen osynligt bakom ens rygg i flera år - vilket är en konsensus i TI/GS. Vad tror du det egentligen är sett till allt som sker idag & hur det nästan är en öppen hemlighet att TI/GS existerar?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-27 kl. 17:03.
Citera
2020-05-27, 17:05
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
De bedriver operationen i bakom ens rygg i flera år - vilket är en konsensus i TI/GS. Vad tror du det egentligen är sett till allt som sker idag & hur det nästan är en öppen hemlighet att TI/GS existerar?

Ja ibland är det nästan som att de vill att alla ska veta om det. Folk som arbetar med det som inte vill att det ska vara dolt kanske, människor är ju inte mer än människor egentligen... Ibland är de ju sympatiska och känns nästan som att de skäms sen man fatta hur länge det har pågått och vad det innebär, man kan ju inte starta familj tex då de kommer göra samma sak mot barnen/partner. De väljer antagligen barn och sätter igång det i ung vuxen ålder så att det ska se ut som nån psykisk sjukdom som blommar ut, då är det ju knappt någon som tror på en. (Nu kanske jag missuppfatta frågan btw...)
Citera
2020-05-27, 17:27
Medlem
Vad säger lagen?

En person som ägnar sig åt systematiska trakasserier av en annan individ kan
dömas för olaga förföljelse (eller stalkning). Men den farligaste sortens stalking
är den som kallas Gang stalkning och som håller sig inom lagens gräns, smygande
och sökande efter det lämpliga offret att hänsynslöst kunna leka med. Man förföljer
offret genom att sprida falska och illasinnade rykten och får på så sätt andra att göra
mobbningen. Andra människor kommer inte att förstå när de inte råkat ut för denna typ
av brutal behandling. Nu behöver man inte heller längre vara slagen för att vara
misshandlad utan med ovanliga tekniker kan även psykisk misshandel framkallas.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-05-27 kl. 17:41.
Citera
2020-05-27, 17:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ja ibland är det nästan som att de vill att alla ska veta om det. Folk som arbetar med det som inte vill att det ska vara dolt kanske, människor är ju inte mer än människor egentligen... Ibland är de ju sympatiska och känns nästan som att de skäms sen man fatta hur länge det har pågått och vad det innebär, man kan ju inte starta familj tex då de kommer göra samma sak mot barnen/partner. De väljer antagligen barn och sätter igång det i ung vuxen ålder så att det ska se ut som nån psykisk sjukdom som blommar ut, då är det ju knappt någon som tror på en. (Nu kanske jag missuppfatta frågan btw...)

Det som är sjukt är att alla involverade agerar inte om du är på väg mot fängelse eller psyket eller döden till följd av gas lighting, förföljelse, psykologisk terror, sabotage av olika aspekter i livet... Det tar ju bara 10 sekunder att begå brott, ringa psyket eller ta självmord... & tänk er som läser det här: det här pågår 5-10-15 år varav de första åren sker utan din vetskap eller aning. Fri vilja måste ju vara fokus eftersom de kan ju skapa falska "bevis" & leda dig till en fälla vilken dag som helst.... Organiserad brottslighet har ju fronter & visar aldrig hur stort det egentligen är..... Ofta ser inte mellanhänderna etc. att de är del av något extremt & olagligt.
Citera
2020-05-27, 21:59
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Det som är sjukt är att alla involverade agerar inte om du är på väg mot fängelse eller psyket eller döden till följd av gas lighting, förföljelse, psykologisk terror, sabotage av olika aspekter i livet... Det tar ju bara 10 sekunder att begå brott, ringa psyket eller ta självmord... & tänk er som läser det här: det här pågår 5-10-15 år varav de första åren sker utan din vetskap eller aning. Fri vilja måste ju vara fokus eftersom de kan ju skapa falska "bevis" & leda dig till en fälla vilken dag som helst.... Organiserad brottslighet har ju fronter & visar aldrig hur stort det egentligen är..... Ofta ser inte mellanhänderna etc. att de är del av något extremt & olagligt.

Tror tyvärr att det kommer vara så hela livet och inte bara i 5-15 år. Om man är ung så kanske det blir bättre efter typ 30 år då de äldre som började med det här dör så småningom...
Citera
2020-05-28, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Som jag tidigare skrivit; i klippet nämns ett flertal gånger att det handlar om tankeprocesser och insyn i tankar. Det nämns att det handlar om något alldeles extraordinärt, något smått otroligt enligt Snowden. Om det är något som kan ses som extraordinärt och otroligt så är det "Remote neural monitoring" och "voice to skull/synthetic telepathy”. Där kan man tala om insyn och påverkansmöjligheter vad gäller tankar/tankeprocesser - för att inte tala om ett slut på (privat)livet.

Man ska hänga ut säpos röster, deras privata alltså. Så kanske de tvingas sluta med dem när deras privata röster hängs ut på nätet. Dom statsanställda svinen i Umeå i det här fallet alltså. Voice to skull innebär att man läser tankar i smyg troligen då med hjälp av elektronisk utrustning i kroppen och sedan sänder (svarar) de med röster som dom sänder med hjälp av radiovågor vilket gör att rösterna hörs (fortplantar sig) i allt som brusar eller låter. Skönt att slippa bli anställd av dem eftersom jag är ett psykfall och tekniker på samma gång. Här är en inspelad ljudfil från fläktbrus nattetid. https://uplovd.com/Z1P8013aoe/nattljud_wav
Senast redigerad av Klaspen. 2020-05-28 kl. 08:31. Anledning: korrigering
Citera
2020-05-29, 07:28
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Man ska hänga ut säpos röster, deras privata alltså. Så kanske de tvingas sluta med dem när deras privata röster hängs ut på nätet. Dom statsanställda svinen i Umeå i det här fallet alltså. Voice to skull innebär att man läser tankar i smyg troligen då med hjälp av elektronisk utrustning i kroppen och sedan sänder (svarar) de med röster som dom sänder med hjälp av radiovågor vilket gör att rösterna hörs (fortplantar sig) i allt som brusar eller låter. Skönt att slippa bli anställd av dem eftersom jag är ett psykfall och tekniker på samma gång. Här är en inspelad ljudfil från fläktbrus nattetid. https://uplovd.com/Z1P8013aoe/nattljud_wav

Ja det är folk som pratar i ens huvud och tittar på en. De är ute efter att driva med en för komikens skull. De tycker att det är roligt att nån skulle få för sig att det är polisen/söpo eller tom grannens hund som pratar med en. Svårt att veta vad det här faktiskt är för folk och vad som är deras intentioner. Tror man själv måste vara på forskarnivå inom något som berör ämnet för att ens komma i närheten om vad det här egentligen handlar om. Det är högst osannolikt att det är de man tror att det är då de som sagt driver med en.
Citera
2020-05-29, 10:38
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

inget konstigt ljud i fläkten iallafall.
Citera
2020-05-31, 20:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tror tyvärr att det kommer vara så hela livet och inte bara i 5-15 år. Om man är ung så kanske det blir bättre efter typ 30 år då de äldre som började med det här dör så småningom...

Det är utan tvekan en omfattande påverkansoperation för att styra folk för att påverka en individ.
Citera
2020-05-31, 20:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

De som styr vill att du & samhället ska tro att de har extremt avancerad teknologi som är osynlig. Jag kan på rak arm komma på flera anledningar varför de vill det (en är att rättfärdiga de biljoner dollar som USA:s militär- & underrättelseindustri inte vill öppet redovisa - som de t.ex. förskingrat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in