Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Etter hvert må jeg innrømme at disse klokkeslettene er vesentlig likevel.
Det er påfallende at bil nr 2 kommer tilbake nøyaktig 1 time etterpå (07:56 og 08:56).
Jeg tenker at det er fordi flere GM er involvert, 08:56-bilen har planlagt en flyktrute med møteplasser underveis.
Det er lettere å oppdatere timeplanen med hele timer.
Godt poeng. Dette er noe jeg også la merke til. Nøyaktig 1 time mellomrom kan bety at det er planlagt.
Tidspunkt 07.56 kan stemme med når TH pleide å dra på jobb (fra media)
08.56 = 1 time senere
Hvem hadde forutsetning for å planlegge dette, og hvorfor 1 time mellomrom?
TH: Viste når han pleide å dra på jobb, men dro senere på jobb enn vanlig den dagen. Dette fordi de hadde vært på teater kvelden før - en tur som virker tilfeldig (hvis ikke venneparet var med på plottet.. neppe)
Ekte kidnappere: kunne de vist om når TH pleide å dra på jobb? Ja de kunne ha spanet selvfølgelig.. men mye annet som blir tilfeldig i saken mener jeg.
AEH/GM - AEH måtte ha hatt full oversikt over når TH pleide å dra på jobb. Kanskje hun viste at TH pleide å dra 1 time senere noen dager? Hun viste at TH f.eks var et "rutinemenneske" som av og til stilte vekkerklokka 1 time senere. Derfor ble det holdt åpent at hvis TH ikke hadde dratt på jobb kl 8 så ville han garantert dra på jobb kl 9?
Sett i sammenheng med brikkene :
-De hadde avtalt at TH skulle ringe AEH etter ca 1 time.
-Det var ikke en del av TH's daglige rutine å ringe hjem
-AEH avlyste hytteturen
-AEH kommuniserte ekteskapsproblemer kun fort tid før forsvinningsdagen
-AEH's telefon ble lagt i ro ca 1 time etter at TH dro på jobb (på feil side av bordet)
=
Totalt sett kan 1 time mellomrom på bilene tyde på at dette var planlagt av AEH/GM