2020-11-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Nytt bottennapp för SVT idag. På Spåret Special med sportjournalister!

Det måste ha spelats in före februari 2020 typ. Ingen social distansering där precis...
Citera
2020-11-18, 12:14
Medlem
hittanemoos avatar
Detta lär ha tagits upp tidigare i tråden men sorry orkar inte läsa hela. MEN varför får Kakan, som har uttalat sig antisemitiskt, vara med men inte den här rektorn?

Nu har ju redan alla hunnit glömma bort vad han sagt/gjort. Hade varit mer förnedrande mot honom om SVT inför varje program tog upp det och sa att de tar ställningstagande mot det.

Nu blir det en kort säsong och inte ens särkilt intressanta deltagare.

Filip och Fredrik har med sin plånbok och lite mer lättsamma stil gjort det svårt för SVT.
Citera
2020-11-19, 09:17
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Detta lär ha tagits upp tidigare i tråden men sorry orkar inte läsa hela. MEN varför får Kakan, som har uttalat sig antisemitiskt, vara med men inte den här rektorn?

Nu har ju redan alla hunnit glömma bort vad han sagt/gjort. Hade varit mer förnedrande mot honom om SVT inför varje program tog upp det och sa att de tar ställningstagande mot det.

Filip och Fredrik har med sin plånbok och lite mer lättsamma stil gjort det svårt för SVT.

När har Kakan uttalat sig antisemitiskt?
Citera
2020-11-19, 17:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo

Det blir en lika lång säsong som vanligt för PS. Dom ersatte med andra tävlande.

Är också lite nyfiken på hennes uttalande. Har missat det.
Citera
2020-11-27, 19:51
Medlem
I säsongens första match möter Farah Abadi och Johan Glans paret Sanna Lundell och Plura Jonsson. Little Dragon står för musiken, i kväll tillsammans med Loreen.

Även om Glans och Farah inte direkt imponerade förra året tror jag de vinner mot Sanna och Plura som åtminstone för mig framstår som ett svagt lag.
Citera
2020-11-27, 20:17
Medlem
Glans öppnar starkt men frågorna har varit väldigt enkla hittills.
Citera
2020-11-27, 20:20
Bannlyst
Lite sjaskigt att ha en höghavande kvinna med solglasögon på bästa sändningstid.
Citera
2020-11-27, 20:24
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
I säsongens första match möter Farah Abadi och Johan Glans paret Sanna Lundell och Plura Jonsson. Little Dragon står för musiken, i kväll tillsammans med Loreen.

Även om Glans och Farah inte direkt imponerade förra året tror jag de vinner mot Sanna och Plura som åtminstone för mig framstår som ett svagt lag.

Plura vad tillför den gamle sunkige suputen? Han kan ju inget. Inte ens sjunga.
Och gissa på A-ha..Så originellt.. Uffes dotter är omusikalisk hon med.
Citera
2020-11-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Plura vad tillför den gamle sunkige suputen? Han kan ju inget. Inte ens sjunga.
Och gissa på A-ha..Så originellt.. Uffes dotter är omusikalisk hon med.
Det är värdegrund som avgör om du kommer med eller inte. Vad deltagarna kan är totalt oväsentligt.
Citera
2020-11-27, 20:37
Medlem
smashpads avatar
Plura verkar ju vara onykter?? Röda, glansiga ögon samtidigt som han mumlar och har sig. Tycker synd om Sanna som hamnade med honom.
Citera
2020-11-27, 20:47
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smashpad
Plura verkar ju vara onykter?? Röda, glansiga ögon samtidigt som han mumlar och har sig. Tycker synd om Sanna som hamnade med honom.
Det är han ju jämt nästan.
Citera
2020-11-27, 20:50
Medlem
Herregud, vad jag hade förväntat mig något mer. Att en ledtråd ska vara att William Spetz är ett fan av Whitney Houston är väl ändå sinnessjukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in